من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

فایده نداره

شاعر میفرماید:

دیگه دنبال آهو دویدین فایده ندارهُ نداره

اینم شده نقل من

فایده نداره دیگه بخدا اعتقاد ندارم به دعا اعتقاد ندارم دیگه امید ندارم به هیچ چیز

از زندگی و دنیا متنفرم

تنهایی و یه دنیا احساس و نیاز سهم دل تنگ منه

کار بد

امروز رفتم تو نت چرخیدیم 

دیدم همه داره سکس میکنن ای خدااااااااااااا 

من رو نجات بده من که بچه مثبتم کمکم کن بد نشم

دلم گرفته

دلم گرفته.............

امید

دوستای خودم ازتون یه خواهش دارم 

بهم کمک کنید. نیاز به کمک و امیدهای شما دارم. نوشته هام رو خوندین و از روحیاتم خبر دارید 

بدترین دوره زمانی یه آدم همین سنه. به بلوغ همه جوره رسیده باشی اما هنوز مجرد باشی 

خیلی بده. یه اضطراب و تشویش خاص. یه حس کمبود و.......... 

ازتون کمک میخوام. بهم امید بدین. امید بدید تا تحمل این وضع برام راحت تر شه 

گوشی

امروز گوشی ام زنگ زد. 

اگه گفتین کی بود؟! اشتباه گرفته بود

اصرار

امروز که اومدم نت سجاد م آن بود (دوست پسر جانم) و باهام حرفید 

و اصرار میکرد که بیا و مال من باش و دوستت دارم و.... 

منم که کمبود محبت شدید دارم و اینقد احساساتی 

دست و دلم لرزید ولی باز گفتم ولم کن و.... 

ای خدااااااااااااااااااااااا

نامه به خدا

سلام 

دلم گرفته  ازت ناراحتم  دلم رو شکستی 

اشکام رو ندیدی و دلم پره از نا امیدی 

ادامه مطلب ...

دودلی

دیشب دوست پسرم (BF) گرام یادی ازم کرد و گفت: هنوز دوستم نداری جوجو؟! 

خیلی دلم میخواست پیشش باشم و بهش بگم چرا، خیلی دوستت دارم 

اما فقط یه اس ساده جوابش رو دادم 

خیلی از تنهایی پرم و بهش نیاز دارم

میلاد نور

فردا نیمه شعبانه 

امروز که داشتم از شرکت بر میگشتم 

تزیین ها و مولودی ها رو میشنیدم 

یهو اشک تو چشام جمع شد  

ماشین های عروس رو که میدیدم بی اختیار بهشون زل میزدم 

من همیشه این روز رو خیلی دوس داشتم و مخصوصا امسال 

یه احساس خاص بهش داشتم 

من همیشه امام زمانم رو یه جور خاص دوس داشتم 

وقتی میرفتم جمکران دور تا دور مسجدش میچرخیدم وبهش زل میزدم و باهاش میحرفیدم 

تنهای تنها 

امروز که دلم شکست ازینکه اونی که خیلی دوسش دارم(امام زمان) تنهام گذاشته 

بهش گفتم: آقاجون... یادته؟! 

یادته چقد دوستت دارم؟! 

یادته چقد بهت امید داشتم؟! 

آقاجون یادته گفتم بابا ندارم و هیچ کس رو ندارم و تو هوامو داشته باش؟! 

آقاجون... 

دم شما گرم 

چی بگم والله 

تو هم تنهام گذاشتی؟؟!! 

دلم شکست 

فقط میتونم بگم:  

اللهم عجل لولیک الفرج

برای دل خودم

دپسردم 

خیلییییییییییییی 

دلم گرفته 

دراز میکشم و به تنهایی فکر میکنم 

به اینکه هیچ کس رو ندارم 

به گوشی ام نگاه کردم 

شده مثه گوشی پیرمرداااااا 

نه زنگی نه اسی 

هیچ کس دوسم نداره هیچچچچچچچچ کس 

اعصابم خورده و هیچ کسم نمیخواد درکم کنه 

تو خونه هی صدام میزنن و من حوصلشون رو ندارم 

هی میگن خاااااااااااااله 

یا میگن فلانی بیا غذا رو گرم کن و این کار و اونکار 

حوصلشون رو ندارم 

میتونستم دوست پسر داشته اما نتونستم با وجدانم کنار بیام 

و گذاشتمش کنار 

میدونین چیه؟! 

دلم میخواست طرف خدا باشم تا طرف کسی که فقط واسه هوسش من رو میخواد 

سخت بود ولی بهر سختی ازش دل بریدم 

رفتم طرف خدا ولی اونجا فقط تنهایی 

تنهایی و تنهایی 

خسته شدم 

نمیخوام از خدا دل ببرم اما تنهام گذاشته 

من هیچ مردی تو زندگی ام نبوده 

نه بابا نه برادر نه عمو و نه پدر بزرگ 

خسته شدم از بس کارهای مردونه کردم تو خونه و کلا 

از بس مجبور بودم تک و تنهای روی پاهای خودم وایستم و مردونه کارهای مردونه کنم 

آخه منم یه دخترم یه دختر احساااااااااااااااساااااااااااااتی فطیر 

خب محکمی ام ساب رفته 

تموم شده 

تو فکرم فقط تنهاییه و کلی حسرت 

دلم میخواد دلم به یکی خوش باشه 

نمیدونم چرا خدا کمکم نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حالم بده

حالم بده

یه آغوش میخوام

یه بوسه

یه لب از تو

دلم میخواد اونطوری *** که برات ناز کنم و بگم:

وااای 

*************

تو هم بوسم کنی و **************  ولی باز یادت بره و باز من....

تموم شدن یه دوستی

دوستان امروز با bf تموم کردم 

یه جور عذاب وجدان 

یه جور نگرانی 

میترسیدم 

دلم میخواست دستام تو دستای همسرم باشه که نیست 

نمیخوام دستای هیچ مردی جز اون رو بگیرم 

برای همین تمومش کردم 

خیلی سخت بود 

دلم گرفته 

اما چی میشه کرد ؟! 

نمیدونین چقد سخته دل کندن از کسی که بهش نیاز داری ولی عقلت بگه، دوستی فایده نداره 

سخته تنها باشی 

و خیلی سخت تر اینکه خودت تو شرایط مهیا باشی ولی خودت رو ازون چیزی که بهش نیاز داری، بکشی بیرون 

کلا خیلییییییییییییی سخته  

تنهام

پریشونی

زلف بر باد مده، تا ندهی بر بادم

.....................................

استرس؛

پریشانی؛

بی تابی؛

سر در گم؛

دلهره؛

آشفته؛

دل نگرانی؛

واژه های انیس و مونس من هستند.

بی تاب و آشفته فکر در کوچه های تنهایی قدم بر میدارم.

در جاده بی انتها و پاییزی زندگی

رفتن و نرسیدن

بودن و نداشتن

کمبود و کمبود

نبود و نبود

محبت و عاشقی

آرامش و زندگی

در این جاده هر چه میخواهی داشته باش، جز محبت و وابستگی

جز اون

جز ..........

داشته باش، که اگر نداشته باشی، باخته ای

داشته باش و به آن برس

اگر به کنار جاده ات نرسی

سختی این جاده تنگ و خشن

بیشتر اذیتت میکنه

برو

برو

برو نگو چرا اون خار توی پات چقد راه رو برات بسته

برو و نگو که اون خار پات رو از کار انداخته

نگو که خار داره به قلبت فشار میاره

نگو که از درون فرو ریختی

برو و برو

نمان

که اگر بمانی که پات رو تیمار کنی،

نه به ته جاده می رسی و

نه به تیمار اون زخم

برو و نگو که دلت شکسته

نگو که زندگی تنهایی اذیتت میکنه

نگو که قلبت رو لای یه گیره است و

فشار راه بیشتر اذیتت میکنه

نگو عاشقی

نگو احساس داری

نگو قلب داری

دنیا واسه آدمهایی هست که قلب ندارن

پس نگو که پر از احساسی

نگو یه حس غریب و دست نیافتنی داری

نگو دلت بی تاب دیدن چشمای با محبتشه

نگو و نگو

نگو که دنیا واسه آدمهای احساسی جایی نداره

یا اگرم جایی داشته باشه، برای تو نیس

برای تو نیس

ما که ندیدیم

ما که نشنیدیم

ما که لمس نکردیم

ما که نچشیدیم

ما که نبوییدیم

آهای که تو که نمیدونی معنی گل سرخ و بوی آن چطوری

پس برو هیچ نگو

نگو و برو

برو و نگو

میدانی سراب به چه معناس؟!

به معنی خواستن و نداشتن

به معنی رفتن و نرسیدن

به معنی تقدیر

به معنی نبودن

به معنی بیهودگی تلاشت

به معنی خواستن محبت و نداشتن آن

محبت و وابستگی به تو

سلام ای ستاره آسمون بی تابی من

می خوام از امروز شروع کنم و از قصه غصه ها بگم. میخوام از درد و رنج یه دختر 23ساله ی تنها بگم.

این روزها بی تو بودن رو یاد گرفتم و با تو بودن رو فراموش کردم.

به قلبم نهیب زدم که آهای ای دل شکسته تا کی میخوای درد و دلهات رو واسه کسایی بگی که هر کدوم تو زندگی خودشون غرق اند و با صدای تو، به حال تو میخندند.

ای ستاره آسمون بی ستاره من، من برای تو مینویسم که نمیدانم کیستی و از کجا آمدی و به کجا خواهی رفت.

من برای تو می نویسم.

تنها برای تو که با معنی درد و تنهایی آشنایی.

تنها برای تو؛

از دل خودم می نویسم.

ورود من

سلام دوستای خوبم

این وبلاگ خیلی شخصیه و حرفای دلمه

حرفای دلی که بیشترشون رو برای خدا مینویسم

برای کسی که گوش کنه

کسی که بخونه

کسی که دوست دارم بخونه




سکوتم را به باران هدیه کردم

تمام زندگی را غرق گریه کردم

نبودی در فراق شانه هایت

به هر خاکی رسیدمُ تکیه کردم