من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

ورود من

سلام دوستای خوبم

این وبلاگ خیلی شخصیه و حرفای دلمه

حرفای دلی که بیشترشون رو برای خدا مینویسم

برای کسی که گوش کنه

کسی که بخونه

کسی که دوست دارم بخونه




سکوتم را به باران هدیه کردم

تمام زندگی را غرق گریه کردم

نبودی در فراق شانه هایت

به هر خاکی رسیدمُ تکیه کردم

نظرات 1 + ارسال نظر
کوثر پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ http://dokhtareshaghel.persianblog.ir/

سلام به به مبارک باشه عزیزم . بهت سر میزنم حتما .
موفق باشی گلم .

مرس که اومدی
تنهام نذاری هاااااا
مرسی عسیسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد