من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

محبت و وابستگی به تو

سلام ای ستاره آسمون بی تابی من

می خوام از امروز شروع کنم و از قصه غصه ها بگم. میخوام از درد و رنج یه دختر 23ساله ی تنها بگم.

این روزها بی تو بودن رو یاد گرفتم و با تو بودن رو فراموش کردم.

به قلبم نهیب زدم که آهای ای دل شکسته تا کی میخوای درد و دلهات رو واسه کسایی بگی که هر کدوم تو زندگی خودشون غرق اند و با صدای تو، به حال تو میخندند.

ای ستاره آسمون بی ستاره من، من برای تو مینویسم که نمیدانم کیستی و از کجا آمدی و به کجا خواهی رفت.

من برای تو می نویسم.

تنها برای تو که با معنی درد و تنهایی آشنایی.

تنها برای تو؛

از دل خودم می نویسم.

نظرات 2 + ارسال نظر
کوثر پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ http://dokhtareshaghel.persianblog.ir/

بی کی بودن رو ؟؟؟؟؟؟؟
ها ؟ ها ؟

بدون اونا که محبتشون رو میخوام

[ بدون نام ] شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

Salam azizam.manam mesle khodetam.23salame.niyaz daram be yeki ke doosam dashte bashe.va harfaye delamo beshvave.age khasti pm bezar vasam.shayad dostaye khoobi vase ham bashim.in yahoo id mane setare_soheil200791
movazebe khodet bash.kheyli ba ehsasi.webloge ghashangi dari.bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد