من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

تموم شدن یه دوستی

دوستان امروز با bf تموم کردم 

یه جور عذاب وجدان 

یه جور نگرانی 

میترسیدم 

دلم میخواست دستام تو دستای همسرم باشه که نیست 

نمیخوام دستای هیچ مردی جز اون رو بگیرم 

برای همین تمومش کردم 

خیلی سخت بود 

دلم گرفته 

اما چی میشه کرد ؟! 

نمیدونین چقد سخته دل کندن از کسی که بهش نیاز داری ولی عقلت بگه، دوستی فایده نداره 

سخته تنها باشی 

و خیلی سخت تر اینکه خودت تو شرایط مهیا باشی ولی خودت رو ازون چیزی که بهش نیاز داری، بکشی بیرون 

کلا خیلییییییییییییی سخته  

تنهام

نظرات 2 + ارسال نظر
نبض یک آغوش پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ http://ourparadis.blogfa.com

؟؟؟!!!!

کوثر سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ http://dokhtareshaghel.persianblog.ir/

موافقم باهات . این درسته . این که توی شرایط گناه باشی ولی گناه نکنی . این اخلاقه . این پاکی و تقواست

مرسی که اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد