من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

کار بد

امروز رفتم تو نت چرخیدیم 

دیدم همه داره سکس میکنن ای خدااااااااااااا 

من رو نجات بده من که بچه مثبتم کمکم کن بد نشم

نظرات 5 + ارسال نظر
محراب جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ق.ظ http://birag.blogsky.com

هی وای من
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس چرا من نمی بینم؟؟؟؟
تو هم نبین باشه ؟
می سی عزیزم
مواظب خودت باش

علی شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ب.ظ http://homelimbo.blogsky.com/

اون چیزی شما فرمودید هم کار منفی ای نیست و شما هم اگر انجام بدی می تونی همچنان مثبت باقی بمونی.

منتها هر چیزی اگر از جایگاه خودش و مسیرش خارج بشه مسخره و بی معنی می شه و بقول شما منفی...

حتی کتاب نوشتن و کتاب خوندن هم می تونه در مواردی بار منفی داشته باشه...

دوست داشتی به من هم سر بزن...

بله موافقم ولی چطوری بهش نشون بدم که خوشم اومده ازش؟؟!!!!

... دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ب.ظ http://4-4.blogsky.com/

علی جان سکس اینترنتی چیز بدی نیست؟!

ریحانه دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ


امیرالمومنین علیه السلام میفرمایند


خوشا به حال کسی که گناه و شهوت حاضر و آماده را ترک کند به انتظار موعدی که تا بحال ندیده است. (بهشت)

خوش به حالت که نرفتی طرفش

مواظب خودت باش خیلییییییییییییییییی

سارا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام خانمی که نمیدانم نامت چیست ولی میخواهم بگویم از هر چیز میشه هم استفاده خوب گرفت هم بد کسی که خوب باشه هر جا بره خوبه تو هم سعی کن خوبی خودت را حفظ کنی خدا هم نگهدارت باشه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد