من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

مرد من

مرد زندگی من............ 

تنها مرد زندگی من........    

(حرفایی بود که براش گذاشتم)  


خواهشا این شبای قدر یاد من و دل آتیش گرفته منم باشین. از دعاهای شبانه روزی خودم که به جایی نرسیدم. مگر با دعاهای شما

جز زدن من

امروز افطار مهمون داشتیم. همه متاهل بودن جز من و بچه های ۶-۸سالشون. بعضی وقتا تیکه هایی مینداختن و فک میکردن منم مثه بچه های ۶-۸سالشونم و نمیفهمم. آآآآآآآآآآآآآآآآآآخ نگووووو 

دلم آتیش گرفت. سوختم. به روی خودم نیاوردم. خودم رو زدم به خنگی 

رفتم توی اتاقی که بچه ها داشتن بازی میکردن. دلم داشت آتیش میگرفت. تو دلم غوغا و اشک و ناله بود. دیونه شده بودم.  

تا حالا دلتون آتیش گرفته؟! سوختین؟؟! دلتون آهسته آهسته اشک ریخته؟؟!!! فریاد زدید؟؟!!! ناله کردین؟؟!! شب و روز اشک ریختین؟؟!!! 

اینا رو خیلی بدترش رو من داشتم. دلم میخواست داشته باشم و بگیرمش تو بغلم. براش اشک بریزم و بگم چقد نبودش اذیتم کرد و از ته ته ته دلم بهش بگم: دوستت دارم........... 

دوستت ندارم..................

نظر سنجی

این پست رو جدی بگیرین لطفا 

دوستان من تو زندگیم یه فقر مرد داشتم که نگو. میدونین که نه بابا نه برادر نه عمو نه پدربزرگ و... و کلا توی یه محیط زنونه بار اومدم. حتی دانشگامون هم پسر نداشت. برای همین از شما میخوام بهم کمک کنین که من شناختم از آقایون صفره 

ببینید میخوام بدونم دخترای جدی و سنگین طرفدار ندارن؟! من خودم مخصوصا بار اول خیلی رسمی با افراد برخورد میکنم و کلا ازون دسته آدمام که ابهت دارن و... 

ولی متاسفانه جامعه جدید ما و یا کلا این جور دخترا رو برای فکر کردن به ازدواج قبول ندارن و دنبال دو دسته دختران 

یا ازینا که گوشه خونه نشستن و کتاب دعا دستشونه 

یا دخترای آویزون 

و منم شدم نسل سوخته 

نه این وری و نه اون وری 

حالا به نظر شما یه دختر باید چطور باشه؟!!! 

من باید با مردا چطور برخورد کنم؟؟!!! 

دارم تصمیم میگیرم و با خودم کنار میام که برم تو دسته دوم 

تنها راه چاره واسه از تنهایی درومدنه 

نظرتون رو بدین که شدیدا نیاز دارم بهش

افطار امروز

امروز افطار تنها بودم. سر دعاها و ربناها که اشکم ریخت عین ابر بهاااااااااااار 

باز مثل همیشه به خدا التماس کردم ولی نمیدونم چرا با اینکه به نتیجه نمیرسم باز باهاش میحرفم

آغاز کار

سلام این چند وقته حالم قابل تحمل تر بود و سرم رو به پروژم گرم کرده بودم و حالام که داره تموم میشه. دعوا یا تشویقم کنین که بشینم و کارای شرکت خودم رو درس کنم و چند تا پروژه برای نمونه کار بزنم تا هم سرم گرم شه و هم کارام جفت و جور شه!!!!!!!!

احساس خفن

یهو دلم خیلیییییییییییییییییییییی گرفت. اندازه خر. احساس میکنم قلبم داره پاره میشه. گلوم از بغض منفجر میشه. از حس حسرت حالت تهوع گرفتم 

خیلی...................... 

خدایا تو که میدونی چقد نیاز دارم، چرا اذیتم میکنی؟! تو که میدونی چقد تنهام؟! تو که میدونی چقد جای نداشته هام وایستادم و هیچی نگفتم ولی خدا دیگه طاقت ندارم. خسته شدم 

خدایا من هیچ گونه مرد محرمی نداشتم. میفهمی؟؟! میفهمی دلم بابا میخواد، برادر، عمو، پدربزرگ و.......  

خدایا خیلی بی مرامیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

شروع شد

ماه رمضونن من شروع شد. امروز روز چهارم از ۴۰روز از عهدم با خداست. بهش قول دادم تا ۴۰ روز گناه های خاصی که تنهایی ام رو اذیت میکنه رو نکنم. توی این همین ۴ روز ۱۰۰۰جور تحریک و وسوسه شدم برای بد شدن. مثلا bf گرام چندینننننن بار توی همین 4 روز باهام تماس گرفت. میس، اس، آف و حتی چت. تازه گل پسرهای دیگه اومدن و داشتن شروع به چت سکس میکردن که جلوشون وایستادم. همیشه همینه. وقتی میخوای نیس و وقتی نمیخوای همه جوره برات فراهمه (البته همیشه شرایطش فراهمه). خلاصه اینکه یادم افتاد اگه این بار دیگه زیر این قولم بزنم، خدایی خیلی ضایع است. بهر حال فعلا دوام آوردم. امروز یهو دلم خواست به جای آهنگ، قرآن گوش بدم اونم مال استاد شاطری. گذاشتم و شروع کردم به گریه کردن (ناخودآگاه) 

خدایا به دادم برس........ 

نمیخوام بد باشم، تو کمکم کن تو که شرایطم رو میدونی 

از تنهایی و نیازم خبر داری 

خدااااااااااااااااااااااااا

I'm alone

این حرفای من رو کسایی میفهمن که تنهان و درد تنهایی کشیدن . گاهی تو اوج شلوغی و هم همه خیره میشی و فکرت خالی میشه. بعد که بخودت میای یه احساس تنهایی شدید میکنی. 

مبهوت خیره میمونی و به تنهایی ات فکر میکنی. 

گاهی به گوشی ای زل میزنی که عمری است صداش رو نشنیدی....... 

گاهی پاهات رو میگیر تو بغلت و باز احساس پوچی و معلق بودن میکنی 

احساس خوبی نیس 

درد ناکه. شکنجه اس. خدا هیچ کس رو دچارش نکنه ما که زیاد کشیدیم و تمومی هم نداره

حرفای ساده

الان یک روزه بعد یه مدت بد بودن گناهی نکردم. برام دعا کنین. میخوام ترکش کنم. همینطور دعا کنین زودتر به اصلش برسم که اینقد بی تاب و خسته نباشم. دعا کنین تمام سختی و دلتنگی هام تموم شه. دعا کنین............. 

توجه کردین اکثر پستام با همین شکلک تموم میشه؟؟؟؟!!!!!!!!!! 

دل داغون من

امروز خیلی دلم گرفت از خیلی چیزا. از خیلی قصه ها. باز اشکام مثه آب بهاری ریخت و دل خدا واسه بنده تنهاش که تنها امیدشه تکون هم نخورد. 

دوستت ندارم خداااااااا. باهات قهرم

باز شکست

امروز باز خورد تو پرم. دلم شکست. باز نشد. آخی تا کی؟! 

خدایا باور کن خسته شدم!!!! باور کن به کمکت نیاز دارم!!!!!! من رو دریاب

مسافرت

به زور رفتم شمال. ولی چی بگم که همیشه دلم خسته و گرفته است. البته زیادم بد نبود. آخرین روز کلی کلافه و با گریه از خواب پا شدم. همه خواب بودن و تنها رفتم لب دریا.نگاهش کردم. تازه آفتاب داشت میزد. کلی گریه کردم و از خدا به خودش شکایت کردم که این زندگی کی تمام خواهد شد؟!!!!!!! 

کی؟؟!!!!!!!!!

افسردگی

خسته شدم . دیگه حوصله هیچ کس و هیچ جا رو ندارم 

انگار یه سیخ تو قلبمه و داره اذیتم میکنه 

خدایا خیلی بی معرفتی

ماه رمضون

نمیدونم چی بگم؟! دلم گرفته!!! یه حسی دارم!!!!!!! 

خدایا ماه رمضون نزدیکه با اینکه سخته ولی حال و هواش رو دوست دارم

ادامه مطلب ...

من خدا را دارم

هر چی میشه و هر چقد دلم میشکنه. به خودم میگم اشکال نداره به جاش من خدا رو دارم اگه مردم اذیتم کردن و زمونه برای اینه که اونا خدا رو ندارن اما من به جا تمام کمبودهام خدا بیشتر اومد پیشم. فقط بهش میگم: خدایا کی میخوای هوای من رو داشته باشی تا زبونه اینا کوتاه شه؟!! و بفهمن با من چه کردن 

بنظر شما کی میشه که خدا پشتم وایسته و حال همشون رو بگیره؟؟!!!!!!

باز برای خدا

خدای من سلام  

مرسی که تنهام گذاشتی و بساط آزار و اذیت مردم رو برام فراهم کردی 

مرسی که بهم ندادی و همه مردم ازین بی پناهی ام سوء استفاده میکنن 

مرسی که حرفامو نمیشنوی 

مرسی که اینقد صدای شکستن قلبم رو از حرفای مردم برای نداده هات، در میاری 

مرسی .........

مصیبت دخترانه

باید خودت رو بپوشونی که دل اون گل پسر نلرزه 

باید وقتی از کسی خوشت اومدُ چه احساسی و چه عقلانیُ چشماتو ببندی و هیچ کس بهت اهمیت نده 

چون تو حق انتخاب نداری 

حق انتخاب با اون گل پسره 

وقتی حالت بدهُ بهت میگن حیا کن مگه هوس بازی تو دختری هااااااا 

ولی وقتی گل پسر جان حالش بده 

آخی آخی باید براش فراهم بشه چه ازدواج چه صیغه و... 

نگران حتی هیچ چیز هم نیس 

ای خدااااااااااااااااا 

تا کی؟؟!!! 

تا کی زنده بگور کردن دخترا؟! این فرهنگ به درد من نمیخوره؟!  

منم آدمم 


 

بنابر صحبت جناب sasa این قسمت یه جورایی حذفه و تاییدش نمیکنم ولی چون نظر خانوم دکتر اینجا بود دلم نیومد این رو پاک کنم چون حرفای خانومی هم پاک میشد. 

ممنون