من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

مصیبت دخترانه

باید خودت رو بپوشونی که دل اون گل پسر نلرزه 

باید وقتی از کسی خوشت اومدُ چه احساسی و چه عقلانیُ چشماتو ببندی و هیچ کس بهت اهمیت نده 

چون تو حق انتخاب نداری 

حق انتخاب با اون گل پسره 

وقتی حالت بدهُ بهت میگن حیا کن مگه هوس بازی تو دختری هااااااا 

ولی وقتی گل پسر جان حالش بده 

آخی آخی باید براش فراهم بشه چه ازدواج چه صیغه و... 

نگران حتی هیچ چیز هم نیس 

ای خدااااااااااااااااا 

تا کی؟؟!!! 

تا کی زنده بگور کردن دخترا؟! این فرهنگ به درد من نمیخوره؟!  

منم آدمم 


 

بنابر صحبت جناب sasa این قسمت یه جورایی حذفه و تاییدش نمیکنم ولی چون نظر خانوم دکتر اینجا بود دلم نیومد این رو پاک کنم چون حرفای خانومی هم پاک میشد. 

ممنون

نظرات 9 + ارسال نظر
sasa شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ

مخصوصا این اعتقادت رو باید عوض کنی که صد در صد نادرسته
تا اینها درست نشه همون اش همون کاسه

شما من رو دعوا نکن ِ چشم

ali شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ

تو سخترین شرایط هم میشه خوب بود،اگه از پسری خوشت اومد بهش آمار بده ،شده تابلو بازی هم در بیاری از دستش نده،من خیلی از چیزای اسلامو قبول ندارم ولی اینکه تو ایران به دنیا اومدیم دست ما نبوده باید باهاش کنار بیای
مهربانی را از کودکی اموختم که میخاست با ابنباتش اب شور دریا را شیرین کند!(این آبی که من میبینم شیرین شدنی نیست!)

ولی من اسلام رو قبول دارم همه چیش رو
فقط با این مشکل دارم که چرا مردم اسلام رو خراب کردن؟!!!!!!!
در ضمن با وجود بد بودن ایران تو خیلی زمینه ها باید بگم که هر جایی بدی های خودش رو داره البته کنارش هم نکات مثبتی داره

بانوی او شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ

شما احیانا زدی جاده خاکی ؟
میشه دس از این کارا بردار و حسن نیتتو به خدا ثابت کنی
دوس دارم وقت پیدا کنم و بیام بهت بگم دنیا چن منه
ولی حیف وقت ندارم ولی حتما بهت می گم

بعضی ها برام خاص هستن از جمله شما
آره یه جورایی قاطی کردم
سعی میکنم دست ازین حرفا بر دارم اما وقتی تنهایی اذیتم میکنه باز میزنم به قول شما تو جاده خاکی
خانومی میشه میلت رو بدی
من چند تا سوال فنی (البته پزشکی) دارم

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام عزیزم
این افکار صدها ساله با ما بوده. به نسله ما نمیرسه ولی میشه ماها همت کنیم حداقل دله دخترای ما نشکنه از این همه بی عدالتی در حقشون
وقتی یک مادر هم به پسرش ازادیه کامل میده و دخترشو حبس میکنه انتظار داری چیزی درست بشه؟؟ ما که مادرایه اینده ایم باید فرهنک سازی کنیم.

شما؟؟!
هیچ اطلاعاتی از خودت نذاشتی
نه اسم
نه میل
نه وبلاگ

... دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ http://4-4.blogsky.com/

اسلام به ذات خود ندارد عیبی؛ هر عیب که هست از مسلمانی ماست.

میگن تو زمان پیامبر، یه دختر بعد از نماز ظهر بلند شد گفت پیغمبر من بهم فشار اومده، شوهر میخوام. {خیلی عادی، نه پیرزنی گفت بشین جونمرگ شده! بشین چشم سفید! بشین فلان فلان شده! نه مردا از این طرف گفتن که اوووف!!} پیغمبر گفت از تو این جمع کسی هست که شوهر این خانم بشه؟ {باز ملت مثه وحشی‌ها نپریدن بالا که من من! همه آروم} یه جوون از آخر مسجد یه ذره همچین پاش رو عوض کرد {بلند هم نشد تازه! فرض کن پاش درد گرفته بود، جابجاش کرد} پیغمبر گفت چی شد جوون؟ بلند شو بیا ببینم بابا! بهش گفت چرا پشیمون شدی؟ گفت پیامبر من پول و پله هیچی ندارم! گفت خوب قرآن چقدر حفظی؟ گفت اینقدر! گفت خانم حاضری زن ایشون بشی به مهر اینقدر قرآن یادت بده؟ دختره گفت بله پیغمبر! {تو دلش گفت پول برا چی میخوام! تو کف دارم میمیرم بابا!} هیچی زن یارو شد و رفت.

در جواب علی جان باید عرض کنم که نه داداش من! نه حالا اونطوری که کمون‌ها میگن که هنوز تو هیچ جای دنیا هیچ حکومت کمونیستی تشکیل نشده تا شما ببینین کمون چیه؟ نه! ولی ما هم به جز دوره صدر اسلام که شخص پامبر رهبر بودند و ۴ سال و ۹ ماه که علی بن ابی طالب خلیفه بودن هیچ وقت دیگه حکومت اسلامی معصوم نداشتیم!!

دیگه ان‌شاالله همه شنیدن که «النکاح السنتی و ...»، این در مورد موضع اسلام در مورد ازدواج. اگه الان خودم به این گیر دادم به خاطر اینه که خودمم الان تو کفم!

کلا هر چی شما میخوای برو تو سیره ۱۴معصوم بخون. تو زندگی همیشه با زن مثه یه کدبانو رفتار کردن. بنده مخالف کار کردن زن یا درس و فلان و امان نیستم! ولی خدایی زن تو جامعه ما داره تبدیل میشه به یه کالا که حتی مرد هم اونطور نیست.
شما ببین تبلیغات استخدام رو. اگه یه منشی میخواد دیگه چرا آرایش کرده و و لنگ و باز؟ حداکثر میخواد خوشگل و خوش صدا باشه، خب قبول حقشه، منشیه و پل روابط شرکت، دیگه چرا .... ؟؟؟
دقیقا همین موضع رو میتونید با اندکی تغییر و تصرف به جاهای دیگه ربط بدید، زن داره تبدیل میشه به یه عامل برای جذب.
تو این وبلاگ دیگه خانما هم میان دیگه، خدایی کدوم از شما دوست دارین که یه مرد به دیده هوس به شما نگاه کنه؟؛ خب اسلام هم میاد جلوی همین رو میگیره، میخوای دکتر باشی باش، ولی نه اسباب‌بازی، مهندس میخوای باشی باش، ولی نه اسباب‌بازی و ... .

الان چون گشنمه حال بیشتر منبر رفتن ندارم. اگه کسی اعتراضی، تعریفی تمجیدی چیزی داره همینجا بگه.

بله. حرفتون درست ولی کسی که این وسط داره میسوزه دخترای حساس و پاکی هستن که زیر پا دارن له میشن.
قضیه اینه
مشکل من اینه که چرا خدا به دادم نمیرسه. شماها از خیلی چیزا خبر ندارید. من دلم ازین میسوزه که خدا من رو در نمیابه

... دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ http://4-4.blogsky.com/

حالا من ِ پسری که نمیخوام گناه کنم تو بهشتم که شما دخترا تو جهنمید؟

خدا اگه به دادت نرسیده بود، به جای اینکه بیای اینجا شکایتات ازش و کمک خواستن‌هات رو بنویسی، میومدی از فاحشگی می‌نوشتی. بشین با خودت نگاه کن. شک ندارم که خدا جاهایی دستت رو گرفته و خودت هم میدونی.

آره میدونم ولی دل و نیاز من چی؟؟؟؟؟؟

... دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ http://4-4.blogsky.com/

آسیاب به نوبت!

پری یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام...شما که همش افکارتو جملاتت منفیه!!!یکم به چیزایه مثبت فک کن...

ریحانه دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

این جناب سه نقطه چه حرفای قشنگی زده بودند

جزاکم الله خیرالجزاء ان شاالله

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد