من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

باز برای خدا

خدای من سلام  

مرسی که تنهام گذاشتی و بساط آزار و اذیت مردم رو برام فراهم کردی 

مرسی که بهم ندادی و همه مردم ازین بی پناهی ام سوء استفاده میکنن 

مرسی که حرفامو نمیشنوی 

مرسی که اینقد صدای شکستن قلبم رو از حرفای مردم برای نداده هات، در میاری 

مرسی .........

نظرات 5 + ارسال نظر
میوسا یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ http://miosa.blogsky.com

خیلی سخته با عقیده هایی که بزرگ شدی بخوای اونارو عوض کنی..یادت باشه همیشه برای بدست آوردن باید از دست بدی..سعی کن خدا رو فراموش کنی اون وقت میبینی کمتر اذیت میشی یا اگه به خدا اعتقاد داری باید بهش خیلی نزدیک بشی چون اون نزدیک تو نمیشه..با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه..ولی من راه اول رو انتخاب کردم

نسیمه یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.tlooekhorshid.blogfa.com/

[گل][گل]




۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸.
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
۞*زیــبا ترین درود و سلام دوســــــت عزیز. وپ زیـــبای داری مــــوفــــق باشیــد
۞*امیـــدوارم تمـام مـراحـل زنـدگـی بــرایــت شیـریــن و خـاطــره انگــیز بـــــاشد
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸.

شاهین یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ق.ظ http://melody-va-shahin.blogsky.com/

avalan man khosham miyad engilisi minevisam be shoma ham rabti nadare dar zemn in mataleb khondani nist :| bye

[ بدون نام ] دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

جدا فکر میکنی خدا ناز آدمو می خره من که فکر نمی کنم

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیفهمم منظورتون رو

ریحانه دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ


در یک حدیث قدسی خدا میفرماید:

اگر بندگان گناهکار من میدانستند که من از آمدن آنها به در خانه ام چقدر خوشحال می شوم بند بند رگ های شان ژاره میشد...

مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد