من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من خدا را دارم

هر چی میشه و هر چقد دلم میشکنه. به خودم میگم اشکال نداره به جاش من خدا رو دارم اگه مردم اذیتم کردن و زمونه برای اینه که اونا خدا رو ندارن اما من به جا تمام کمبودهام خدا بیشتر اومد پیشم. فقط بهش میگم: خدایا کی میخوای هوای من رو داشته باشی تا زبونه اینا کوتاه شه؟!! و بفهمن با من چه کردن 

بنظر شما کی میشه که خدا پشتم وایسته و حال همشون رو بگیره؟؟!!!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
علی یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ق.ظ

...

یعنی چی آخه عمو ؟!!
یه توضیحی حرفی.....

Taman یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.jeremiad.blogfa.com

می دانم دلت تنگ است و خسته
می دانم که زخمی بر دلت نشسته
اما
این نوشته ی حقیرانه ام را بخوان
"درد داستان ها یا داستان دردها"
نه برای گفتن وبلاگت قشنگه
نه برای بالا بردن بازدید کننده هایم ، نه
برای دل آرامی دلت
تا مرهمی باشد برای زخم هایت، کاش
مدیون نگاهت نشوم

بانوی او یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ

می خونمت ...ولی موندم چی بگم
نمی دونم منی که حرف دارم ئاسه گفتن چرا وقتی میام تو بلاگت فقط سوکوته که پیشه میشه
درس میشه
کاشبتونم زبونم رو از سکوت بر دارم
ببین انقد منت آدما رو نکش
کاری کن و جوری رفتار کن که دیگران مجبور شن برای ارتباط برقرار کردن باهات منتتوبکشن

چی بگم والا
من مردم رو دوست دارم ولی اونا من رو دوس ندارن

باشماق دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

واقعا فکر می کنی خدا ناز آدمو می خره
من که فکر نمی کنم

ریحانه دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ


فکر می کنی خدا پشت و پناهت نیست !!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد