من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

باز شکست

امروز باز خورد تو پرم. دلم شکست. باز نشد. آخی تا کی؟! 

خدایا باور کن خسته شدم!!!! باور کن به کمکت نیاز دارم!!!!!! من رو دریاب

نظرات 5 + ارسال نظر
ملیسا دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ http://www.melisayesam.blogfa.com/

سلام عزیزم
خدا بزرگه غصه نخور بوس

hell دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ

عزیزم قصدم دادن دلداری بیهوده نیست ولی صبر داشته باش و امیدوار اینها همه میگذره

گوشم ازین حرفا پررررررررررررررره

hell دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ

چی شده اینقدر افسرده ای (برام میل بزن)

m.ali چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ http://bia2me.blogsky.com

خوشت اوومده . . هه

وحید و شیدا جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ق.ظ http://www.vahidslove.blogsky.com

سلام
ما آپیم بدو بیاا منتظریممم


______@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
_____________________@
_____________________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@

باشه
ولی یه حرفی هم میزدی بد نبوداااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد