من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

حرفای ساده

الان یک روزه بعد یه مدت بد بودن گناهی نکردم. برام دعا کنین. میخوام ترکش کنم. همینطور دعا کنین زودتر به اصلش برسم که اینقد بی تاب و خسته نباشم. دعا کنین تمام سختی و دلتنگی هام تموم شه. دعا کنین............. 

توجه کردین اکثر پستام با همین شکلک تموم میشه؟؟؟؟!!!!!!!!!! 

نظرات 15 + ارسال نظر
ایدا جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ب.ظ

عزیزم من یه جور ادمی هستم که همه درد دلشون رو میان برام میگن و از ته دلم منم براشون دعا میکنم و دعام هم قبول میشه حالا عزیزم انشاالاه مشکل تو هم براورده میشه!!!!!!گلم عاشقی بد دردیه پدر ادمو درمیاره سعی کن اول اخرت باشه.

عاشق؟؟!!!!!
من که عاشق کسی نیستم!!!!!!!!!!

دورافتاده شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام
یادم نیست کجا اینو دیدم ولی جمله قشنگیه:

برکت خدا مثل بارون می مونه؛ اگه خیس نمیشی باید جاتو عوض کنی ...

شاید نیاز به تغییر زاویه دید داشته باشید؛ همش از اول شروع می کنید، خاطراتو مرور می کنید؛ و میرسید به قسمتهای تلخش؛
یکبار هم از اخر شروع کنید؛ کجای زندگی تون هستید، میخاید به کجا برسید، چی براتون مهمه، و به چه کسی می تونید برای رسیدن به اونها تکیه و اطمینان کنید؛
دل حریم خداست؛ همیشه باید یه بخشی از اونو واسش نگه داریم و همشو به دیگران ندیم؛ وگرنه بعد از مدتی که طبیعتا بعضی از این دیگران از زندگی شما بیرون می رن، جاش روی صفحه دلتون میمونه؛ هر کسی رو هم میخاید دوست داشته باشید به خودتون بگید خدا هم باید اینو بدونه؛
دوست داشتن به گفتن جمله های زیبای عاشقانه نیست؛ کسی که تو هر شرایطی بتونه با نگاهش شما رو درک کنه قابل اطمینانه؛ چنین اطمینانی در درجه اول فقط از خدا بر میاد که هر وقت سرتو به طرفش بگردونی حالتو می فهمه؛ اینکه شما اینو حس کنید یا نه بسته به وسعت فضایی است که براش نگه داشتید؛ بعضیها اصلا چیزی به زبون نمیارن، همینکه از نظر و دلشون میگذره خدا هم سر راه دلشون اونا رو میفهمه؛ و اینو هم که شنیدید خداوند احوال هیچ قومی رو تغییر نمیده مگه اینکه خودشون بخان؛ اگه حس نجوا با خدا بهتون دست داد اینبار بدون هیچ چشم داشتی باهاش حرف بزنید، بخاید فقط یه دوست صمیمی و همیشگی براتون باشه؛ شاید محبت خدا رو دوست داشتنی تر از شخص دیگه ای حس کردید؛

شما؟؟!!!
معرفی بیشتر میکردید
در ضمن من خیلی به خدا گفتم و باهاش حرف زدم
اونقد که دیگه خسته و نا امید شدم ازش

دورافتاده شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ق.ظ

یک بهشت کوچک است
در نگاهم بــــــــــاغ ما
لابه لای شاخــــــــه ها
شعر می خواند خـــــدا

شعر او خوشمــزه است
مثل سیب و پرتقـــــــال
گاه چون آلوچه اســـت
یا شبیه سیـــــــــب کال

بار ها در باغ خــــــــود
من خـــــــــدا را دیده ام
لا به لای غنچـــــــه ها
مثل گــــــــــل بوییده ام

بارها حس کــــــرده ام
لابه لای شاخـــــــه ها
در بهشت کوچکـــــــم
شعر می خواند خـــــدا

با خدا مهربون باشیم ...
سلامت باشید ...

لیلا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ http://leilaamiri.blogsky.com/

سلام
خودمو چندین پستتو...
ازین استرسهای نفس حبس کن به سراغ آدم میاد...
نمیدونم چی باید گفت و نوشت....
خدا به دلت نظر کنه...

مرسی گلم....

نبض یک آغوش شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ http://ourparadis.blogfa.com

عزیزم خوشحالم که بهتری
اول واخر همه به اصلش می رسیم ولی همیشه دعا کن به خوباش برسی !
دعا می کنم خوبترین ها نصیبت شه

کاشی پروفایل داشتی بیشتر با هات اشنا می شدم

مرسی
مگر اینکه از دعای شما
دعاهای من که دیوار میخوره

کوثر شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ب.ظ http://dokhtareshaghel.persianblog.ir/

سلام عزیزم . موقع افطار و سحر حتما برات دعا میکنم گلم .
راستی بلاخره آپ شدم .

کسما شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ http://mahvetamasha.blogfa.com

سلام ممنون از نگاه سبز و قشنگت امیدوارم هیچ وقت بالت نشکنه و مانند سیمرغ سرحال باشی و پایدار.
اگه کمی پا در راه عرفان بگذاری طولی نخواهد کشید که خواهی دید گناه کردن برایت میسر نیست البته به این صورت کنونی پس توصیه ام آگاهی از راهی است به نام عرفان.
راز یک زندگی زیبا این است

که امروز با خدا گام برداری

و برای فردا به او اعتماد داشته باشی ...

یکی شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ http://bigonah-sokhtam.blogfa.com

آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

بــــــــــــــــــدو بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

باشماق شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

دعای پدر در حق فرزند مستجابه

یعنی شما؟؟!!!
کدوم پدر؟؟!!!
دلتون خوشه هاااااا

سحر یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com

سلام عزیزم امیدوارم تو این ماه عزیز به همه ی خوبیها برسی .منم اگه لایق باشم برات دعا میکنم

مرسی
دعاهای من که به جایی نمیرسه
مگر اینکه دعاهای شما کاری بشه

میوسا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ http://miosa.blogsky.com

سلام اول از اینکه اون جوابتون تو بلاگ باشماق به شوخی گرفتم ولی اگر جدی بود سعی کن چشماتو نبندی و فقط از یه نفر دفاع کنی به هر جال هر جور دوست داری منم این شکلیم آبم با این آدما تو یه جوب نمیره

امیدوارم که زودتر به اونچیزی که میخوای برسی و خوشحالم که حالت بهتره

جوابت رو تو وبلاگ خودت دادم
دوم اینکه مرسی

کارینو یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ http://shoele.blogsky.com

سلام

ممنون که بهم سرزدی

ممنون که لینکم کردی
قصد نصیحت ندارم اما اگه وب من رو بخونی
متوجه میشی که تصمیم درستی گرفتی
تنهایی خیلی سخته اما گاهی می ارزه

آخی
نمیدونم........

کوثر دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ http://dokhtareshaghel.persianblog.ir/

سلام . کجایی خانومی . خبری ازت نیست . خوبی ؟

سلام عسیسم
هستم
آدم تنها اصولا کنج دیفاله
مثه شما شاد و سرخوش که نیس...........

بانوی او دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ

بوس
نیستم ولی میام

آخی عسیسم
نبودی دلم برات تنگ شده بود
بیا
زود زود
بوس بوس

ریحانه دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ب.ظ


سلام

از این به بعد سعی کن آخر پستات رو با این شکلکا تموم کنی






از این حالت منفی خارج شو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد