من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

شروع شد

ماه رمضونن من شروع شد. امروز روز چهارم از ۴۰روز از عهدم با خداست. بهش قول دادم تا ۴۰ روز گناه های خاصی که تنهایی ام رو اذیت میکنه رو نکنم. توی این همین ۴ روز ۱۰۰۰جور تحریک و وسوسه شدم برای بد شدن. مثلا bf گرام چندینننننن بار توی همین 4 روز باهام تماس گرفت. میس، اس، آف و حتی چت. تازه گل پسرهای دیگه اومدن و داشتن شروع به چت سکس میکردن که جلوشون وایستادم. همیشه همینه. وقتی میخوای نیس و وقتی نمیخوای همه جوره برات فراهمه (البته همیشه شرایطش فراهمه). خلاصه اینکه یادم افتاد اگه این بار دیگه زیر این قولم بزنم، خدایی خیلی ضایع است. بهر حال فعلا دوام آوردم. امروز یهو دلم خواست به جای آهنگ، قرآن گوش بدم اونم مال استاد شاطری. گذاشتم و شروع کردم به گریه کردن (ناخودآگاه) 

خدایا به دادم برس........ 

نمیخوام بد باشم، تو کمکم کن تو که شرایطم رو میدونی 

از تنهایی و نیازم خبر داری 

خدااااااااااااااااااااااااا

نظرات 12 + ارسال نظر
پرستو سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

nalahaat nabaaaash hamechiiiiz dorost misheeeeeeeee
man az tahe delam doaaaaat mikonaaaaaaam
ba ejaze linket kardaaaaaaam

bebakhshiiiiiiiiid

مرسی از دعات
وقتی میبینم اینقد تنهام و هیچچچچچچچچچچچ کی دوسم نداره و چقد به یکی نیاز دارم
احساس میکنم قلبم داره کنده میشه

gelareh سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ب.ظ http://gelareh1369.blogfa.com

سلام عزیزم. خواستم اگه امکانش باشه باهات حرف بزنم. اگه دوست داشتی yahoo id رو برام خصوصی بزار. مرسی

من و زهرای خوبم سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ http://02nafar.blogfa.com/

خصوصیه

سلام همشیره
این مطلب رو تا یادم نرفته بخونید لطفا..دست پخت خودمه
http://02nafar.blogfa.com/post-213.aspx
بیشتر از ده هزار نفر تا به حال خوندنش .
اما بعد ..خواهر عزیزم من که مجرد بودم از همین گناهان به خدا گلایه می کردم..تا اینکه رفتم محضر یک پیر دیر..ایشون به من فرمود برای این که از شر شیطان خلاص شوی غذای چرب نخور..گوجه و پیاز و فلفل و ادویه(محرک های شهوت) رو کمتر بخور..روزه بگیر ..مراقب چشمت باش..و از همه بیشتر مراقب مرغ خیالت باش که روی شاخه های هر درختی ننشیند..فلان دختر فلان پسر ..فلان سایت و فیلم
این مژده بد را بدهم که خدا می داند که اگر اهل عهد با خدا(همین کاری که شما کرده اید )نباشید بعد از تاهل هم اوضاع بدتر میشود که بهتر نمی شود.شما را به خدا حرفهایم را که با زبان روزه میزنم و برای رضای خدا را گوش کنید.مراقب باشید.نوشتن همین پست به صورت غیر خصوصی خودش برایتان دردسر است.بوی فرند یعنی چی خواهرم؟یعنی مرد زندگی یا یک ابراز تخلیه غیر مشروع عاطفی و خدای نکرده جنسی/؟شما عاقل هستید که اهل عهد با خدائید..کات کنید ارتباط با نامحرم را..بخدا بازنده دخترانند نه پسر ها هرچند آنها هم خیر نمی بینند.
ارادتمند.محمد

هیچی نگو
امروز دلم بد گرفته بعدشم من خیلی وقتی کات کردم در ضمن چیزی هم باهاش نبودم
بعدشم من همه این راه های شما رو حقظم
خدااااااااااااااا

رامین سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ http://bo3e-1.blogsky.com/

سلام
ممنون که به وبلاگم سر زدی
وبلاگ خوبی داری و ازش خوشم اومد
امیدوارم بازم سر بزنی به وبلاگم
موفق باشی
بای

پرستو سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

evaaaa azizam chera migi hichkaaaaaas dostam nadare ??pas maaa chi hastim age dostet nadashtim ya age khoshemon nemyomad too webet dg nemyomadiiiiiiiim
tazee khoda ham dostet dare hamaro dost dare pas to tanhaie tanha ham nistii 1 kasayoooooo dariyaaaaaaaaa

منظورم از هیچ کی دوسم نداره
یه مرد بودی
اونی که همیشه جاش تو زندگی من خالیه بوده
..........

فرشاد سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ http://lover-boy-16.blogsky.com

سلام.
بلدی سلام کردن؟؟آره بلدی
چه جالب!!!!!
منم قبلا عین تو بودم.هی کارای بد انجام میدادم و بعدش حسابی مث سگ پشیمون میشم.اما بالاخره خدا کمکم کرد و دیگه از خرداد تا حالا حتی یه گناه خیلی بد مث گذشته انجام ندادم.
کی گفته تو بی پناهی؟ها؟؟؟
پسرا آشغال هستن.بهشون توجه نکن.البته اگه خودت دلت نخواد .
منم .....
نگم بهتره.زشته.
مگه نگفتم به خدا نگو بی معرفت؟دیگه باید موبایلمو تو سرم خورد کنم.
نه نه .اسرار نکن باید خوردش کنم.
راستی آهنگ های یاس رو از آدرس زیر دانلود کن.خیلی قشنگن.من با همین آهنگ ها متحول شدم.همشون قشنگن.:
www.yasfans.com

سلام
فرشاد حوصله ندارم
سر به سرم نذار...........

یکی پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ http://bigonah-sokhtam.blogfa.com

آپـــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــمـــــــــــــــــ

منتــــــــــــظــــ ــــــــــــــــــرمــــــــــ
[لبخند]

امیر پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ http://windward.persianblog.ir

سلام
فقط خواستم بگم این ادمان که باید شرایط رو به نفع خودشون تغییر بدن وگرنه اگه بدیش به روزگار خب هر لحظه اونه که مسیر زندگیتو تغییر میده و تعیین می کنه و تو هیچ کاری نمی تونی بکنی نمی خواستم نظر بدم ولی فکر کردم این اتفاق برای شما افتاده وچون خودمم قبلا این احساسو داشتم و تونستم بهش غلبه کنم و با بقیه کنار بیام و امیدوارم تو هم یه تجدید نظری بکنی

لیلا جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ http://leilaamiri.blogsky.com/

این عهدهای 40روزه خیلی قشنگن....
بیا و توی این 40روزت زیارت عاشورا رو هم بخون...
خیلی خوبه....
از امام حسین هم بخواه برات دعا کنن...
من که یقین دارم اگه دستای امام حسین بالا بره و واسه کسی دعا کنه ،خدا به امام حسین "نه" نمیگه.....
به امید موفقیت و سربلندیت در این تجربه شیرین چله نشینی

من چله های زیادی داشتم ولی انگار نه انگار
در ضمن چله زیارت عاشورا هم برای امام حسین داشتم ولی اونم.......

سلمان محمدی دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ق.ظ http://salmanmohammadi.blogsky.com

سلام. همین تلاش شما برای پاک ماندن ارزشمند است. این فرایند مهمتر است از برایندش. این راه مهمتر است از مقصدش. اصلا شاید مقصد همین راه باشد و برایند همین فرایند.
دعایت میکنم. نومید نشو که با سر میخوری زمین. یک روز پاک ماندن هم بهتر است از یک روز ناپاکی. فقط به همین امروز فکر کن و بکوش فقط یک روز پاک باشی.

موفق باشی.


نمیشه خب

ریحانه دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ

خوش به حالت

برا منم دعا کن

ستاره(لیلی و مجنون قرن 21) سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ق.ظ http://setare6115.blogfa.com

سلام عزیزم.
نمیدونم وبلاگ معجزه ی ازدواج ما رو خوندی یانه.
اما این وبلاگم مخصوص مجرداست.

اون یکی که کامنت گذاشتی واسه متاهلاست. وقتی متاهل شدی انشالله بیا اونجا رو بخون.

در ضمن متاهلی هم همچین عالمی نیست که بخوای مجردیتو خراب کنی و همش به فکر باشی که کی متاهل میشی. سعی کن از همه ی مقاطع زندگیت لذت ببری.
اگه نتونی از مجردیت لذت ببری از متاهلی هم نمیتونی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد