من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

احساس من به تو

دوستانی که میخوان این مطلب رو بخونن و بعد بهم غر بزنن لطفا نخونن. این مطلب از فوارن احساس من به مرد زندگیمه. مجبور نیستید که بخونید و بعد ......

سلام دلبرکم 

امروز دلم خیلی هواتو کردو هوای بودن تو. هوای لمس خوبی تو. عزیزم خیلی دلم هوات رو میکنه و تو پیشم نیستیُ نمیگی خانومت از دوری ات خیلی دلش میگیره؟!!! 

نمیگی منم دل دارم و واست شده یه ذره؟!! 

گلم هر روز که میخوابم و هر روز که پا میشم به یادتم و روز شمار اومدنت رو میکنم 

ولی تو تنهام گذاشتی و پیشم نمیای 

مرد من میدونی تو باید جای همه نداشته هام باشی؟! هم بابا. هم برادر و عمو و پدربزرگ و... 

ممممممممم 

نه نه 

خودت باش 

من به خودت نیاز دارم 

فقط طوری خودت باش که کمبود اونا رو فراموش کنم 

دوس دارم صورتم رو بذار کنار صورتت و آروم زیر گوشت بگم : خیلی دوستت دارم. تنهام نذار. حتی واسه یه لحظه 

دلم میخواد واست خونمون رو بکنم بهشت 

مرکز آرامش من و تو 

که هر مشکلی نتونه بیاد توش و گاهی مشکلاتی که اومد اونقد به نظر من و تو کوچیک باشن که رد بشن و برن 

چون من و تو دلمون به هم قرصه 

دلمون به خدا قرصه 

دلمون به زندگیمون قرصه 

دوس دارم واست خیلی کارا بکنم اما عزیزم تو که نیستی دل من خونه 

باهات قهرم که پیشم نمیای 

بعد تو من رو بگیری تو بغلت و تموم بشه همه اون اضظراب لعنتی. تموم بشه و آروم بشم  

اون حس تشویش و کمبود 

بدون تو همش احساس میکنم یه چیزی کم دارم 

یه چیزی تو قلبمُ یه چیزی تو زندگیم

میدونی گلم؟! 

اگه من با تو باشمُ هیچ وقت ناراحت نمیشم 

هیچ وقت هیچ وقت  

خیلی باهات حرف دارم ولی : 

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم 

چه بگویم که غم از دل برودُ چون تو بیایی 

............ 

اولین دیدارم باهات میخوام بپرم بغلت و به اندازه این همه سال که تنهایی و سختی کشیدم تو بغلت گریه کنم و لمست کنم که مطمئن شم که تو وجود داری و پیشمی

و سکوت 

گاهی سکوت بهترین حرفاس واسه گفتن 

تو دلم فقط یه جمله اس و تو دهنم فقط یه جمله است که خشک شده و بیرون نیومده تا به تو بگه 

این جمله ی قلمبه شده اینه 

دوستت دارمُ خیلی دوستت دارم عزیزم

نظرات 13 + ارسال نظر
میوسا جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ http://miosa.blogsky.com

..............

امیدوارم بیاد اون روزی که این حرفها رو برای اون بگی...

مرسی میوسا جان
دعا کن تو گلوم حرفم قلمبه نشه

باشماق جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

سلام بابایی
همین چیز ها را که می نویسی یک جا بایگانی کن
فردا که اونی اومد اگه روزی ازش دلگیر شدی و باهش قهر کردی برای خود بخوان
بعد هم بپر اونو ببوس و آشتی کن
اگر چه من اینو فکر نمی کنم

چی رو فک نمیکنی باباییی؟؟؟
نه بابایی باهاش قهر نمیکنم
عمرااااااااااا
اصلا دلم نمیاد باهاش قهر کنم
مگه آدم با خودشم قهر میکنه
بله بابایی همه اینا و یه سری هم رو لب تابم دارم که حدود ۳۰صفحه اس که نگه میدارم تا هر روز یادم بیاد چقد از دوریش مردم
و بعضی هاش و با سانسور بدم به اون هم تا بدونه خانومش چقد دوسش داره

پرستو جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

salaam khofii baba khasheni nadare ke molayemat halish niiist .
e kodom harfam ??

e upi bashe mikhonam alan badan ghor mizanam vasaaaaaaaaaa

یک زن متاهل جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ http://moteahelane.blogfa.com

سلام
خوبه که احساساتت رو بها بدی و حتی بنویسی شون
اما یادت باشه که همسرت رو در ذهنت تبدیل به یک فرشته نکنی
راستی می تونم یپرسم چند ساله هستید؟

فردا میشم ۲۴

پرستو جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:52 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

salaaaaaaame dobare

ishalah ke zodtar miad man hamishe be yadetam va vasat doa mikonam ghose nakhooor . bebinam to ashegh kasi bodi ya kasio dost dashti ke behesh naresidi ??

نه ولی بلاخره........
بیخیال

ملیسا جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ http://www.melisayesam.blogfa.com/

سلام عزیزم
تولدت مبارک گلم
عزیزم خیلی خوبه که احساستو مینویسی و خیلی هم زیبا مینویسی

ممنون

طراوت جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

سلام ...جون.
غصه نخور گلی. همه چیز به وقتش رخ میده.
اصلا اصراری نداشته باش زودتر باشه. منظورم اینه که تو زندگی قشنگ خودتو ادامه بده؛ حتما ازدواج میکنی؛درآینده نه چندان دور؛اما مگه بدون مرداهم زندگی نمیشه؟ خوبم میشه. محکمو استوااااار و خیلی هم شاید خوشبخت تر از بعضی متاهل ها.
امیدوارم که سالم باشی؛ حتما هم خانواده خوبی داری؛ اینا خودش یه دنیاس! یه دنیا خوشبختی؛ یه دنیا نعمت.
خدا خیلی دوست داشته که اینارو به تو داده ها ناقلا
حتی شاید خیلی بیشتر دوست داشته که تا حالا به اون خواستگارایی که داشتی جواب ندادی! حتما همینطوره؛ چون اونا لیاقت و توانایی خوشبخت کردن تورو نداشتن گلم.
پس ازین همه نعمت شاااااد باش؛ سرخوش زندگیتو بکن؛ که تو جزو معدود افراد خوشبختی هستی که این ارامش الان تو زندگیته. الانو بچسب دخملم

مرسی

یک زن متاهل جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ http://moteahelane.blogfa.com

صمیمانه تولدت رو تبریک می‌گم
امیدوارم آخرین سال تنهایی‌ات باشه عزیزم
توکل به خدا

نه عزیزم هر سال همین رو میخوام اما نمیشه و هر سال تنهایی و تنهایی
هر شب تولدم کلی دلم میگیره مثه الان و اینکه اینقد کمبود محبت داری که حتی محتاج تبریک خشک و خالی دوستان باشی و بازم اونا به یادت نباشن
این عین ستمه

یک زن متاهل شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ http://moteahelane.blogfa.com

تو تازه تولد 24 سالگی‌ات رو داری جشن می‌گیری!
تا قبل از 24 سالگی هنوز زود بوده برای ازدواج. اکثر دخترهای ایرانی در حال حاضر بعد از این سن ازدواج می‌کنند! پس هنوز زوده برای غصه خوردن

لیلا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ http://leilaamiri.blogsky.com/

سلام
آآآخه عزیز 24ساله من،قبل از 24سالگی مزدوج بشه آدم بعد خواهد گفت:آخ جوونی نکردم! تا به خودم اومدم افتادم تو شوهرداری و...
ولی بیخیال این حرفا،من از اون ته مهای قلبم از خدا میخوام یکی رو که خوده خدا راضیه ازش ، و برات مناسب میدونه، برات در نظر بگیره و خیلی زود بیاد و به دلت بشینه و بشه مرد زندگیت و در کنارش به آرامش و امنیت برسی عزیزم

لیلا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ http://leilaamiri.blogsky.com/

مگ حرف بدی زدم که ناراحت شدی؟

بی خیال

داود سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ق.ظ http://www.harimegol.mihanblog.com

سلام ....
عید سعید فطر و پایان ماه صیام///بخواهیم از خدای ذو الجلال و الکرام
که تا سال آینده، صفا و پاکی دل///حفظ بشه و نباشیم از انسانهای غافل
وبتون هم زیباست .
موفق باشید . [گل

رحمانی سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ق.ظ


بسمه تعالی
دعا جهت گشایش بخت دختران :
این آیه شریفه زیر را به جهت گشایش بخت بر کاغذ بنویسید و با گلاب بشویید و بخورید :

«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَةِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

( خواهران عزیز دقت بنمایند که نوشتن ادعیه باید در زمان سعد و با یک شرایط خاص نوشته شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد