من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

خوره فکر من

همش فکر میکنم چرا هیچ کس من رو دوس نداره؟!!!

من که به قول بیشتر مردم و خودم چیزی کم ندارم. نه قیافه نه ظاهر و هیکل و استیل نه اخلاق و مهربونی و صبر در برابر مشکلات (جز مشکل تنهایی و بی مردی ام) درک متقابل افراد و کمک کردن بهشون

و نه حتی سلیقه و به قول قدیمیا خونه داری

من که چون مردی رو نداشتم شدیدا به یکی نیاز دارم و هم نیاز جسمی ام رفته بالا و هم نیاز روحی ام

و متقابلا اونقد قدر  و درکی رو که من مردا رو میکنم اون مرفه های بی درد نمیکنن

چرا هیچ کی من رو دوس نداره وقتی خدا خودش من و نیازم رو آفریده و هزار جور قول داده برای این مورد ولی بهش عمل نمیکنه؟!!!

(یه سوال دارم: خدا هیچ مسئولیت و یا حقی نسبت به بنده اش و مخلوقش نداره؟؟؟ فقط خلقش کرده؟؟!!!)

چرا هیچ کس رو ندارم وقتی دخترای یخ و حتی بد یکی رو دارن؟!!!

چرا هیچ کس رو ندارم و هیچ کیییییییییییییییییییییییی دوسم نداره؟!!!

من که کاری نکردم!!!!!!!!

من فقط به خواست خدا اومدم این دنیا و خلاف حرفش هم عمل نکردم

نظرات 32 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ http://leilaamiri.blogsky.com/

سلام
عزیزم من 2تا مطلب بگم؟
به امید اینکه ناراحت نشی ازم..
اول اینکه چطور خدا در قبال بنده ش مسئول نیست! هست خوبم هست...این گفته یکی از معصومین علیه السلام هستش که خدا گفته حتی نمک آشتون رو هم از من بخواید!
دوم: نمیدونم این حرفم رو قبول کنی یا نه،باور میکنی نحوه فکر کردن ما امواج و فرکانس به سمت دیگران میفرسته و بر افکارشون اثر میذاره؟؟؟؟
تو چرا میگی هیشکی دوسم نداره؟!
بجای اینکه این مدل افکارو داشته باشی از حالا بیا و مدل فکر کردنتو عوض کن...بگو همه دوسم دارن،همه توی مجامع مختلف نظرشون سمت من جلب میشه..من یه شخصیت شاخص و چشمگیر هستم....و کلی افکار خوب...به جان خودم خیلی تاثیر داره..باور کن

عزیزم نه اتفاقا همه دوسم دارن ولی خیلی پاک و یا در مقام هایی که به دردم نمیخوره
من فقط دلم میخواد یه مرد خاص دوستم داشته باشه
بفهم

یک زن متاهل یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ http://moteahelane.blogfa.com

ما که دوست داریم

اه بابا منظورم یه مرده
شما خوبی ولی بدردم نمیخوری

مهتاب یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://shab00ne.blogfa.com

من هرچقدر که پروفایلت رو خواستم بخونم نشد!چند سالته؟
یه چیزی!
نمیدونم چقدر مومنی و اینا ولی توی قران یه ایه ای هست میگه واسه اونایی که امکان ازدواج ندارن بهترین کار بروز ندادن و پاک دامن موندنه!تا اینکه بالاخره خدا در رحمت رو براشون باز کنه.بروز ندادن این نیست که دوست پسر نداشته باشی.همین جوری نوشتن هم بیشتر تحریکت میکنه.
حالا بماند که من اصلن باورم نمیشه تو امکان ازدواج نداشته باشی.مگه اینکه خیلی بچه باشی!وگرنه چیزی که الان زیاده امکان ازدواج!
تنها راهی ام که به ذهنم میرسه الان /با این شناخت محدودی که ازت دارم این سایته.برو شاید به درد ت خورد.
www.2hamsan.com
اگه .کام غلط بود .آی ار بزن!

۲۴ و چند روز
کو پس؟!!
شما دلت خوشه
اینقد خدا بهت حال داده که تنهایی رو نمیبینی

سیاوش یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ

من که به قول بیشتر مردم و خودم چیزی کم ندارم. نه قیافه نه ظاهر و هیکل و استیل "نه اخلاق و مهربونی" و صبر در برابر مشکلات (جز مشکل تنهایی و بی مردی ام) درک متقابل افراد و کمک کردن بهشون

از این لحنت تو جوابایی به کامنتات میدی معلومه که چقدر اخلاقت خوبه

بله
اینجا دنیای نته و با واقعیت زمین تا آسمون فرق داره
و من فعلا بخاطر تنهایی ام خیلی کلافم و تحمل نصیحت رو ندارم و داغ میکنم

گلاره یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام. درک متقابل؟! اتفاقا آدما تو نت خود واقعیشون رو نشون میدن. همون دخترای به دید تو یخ یا بد حتما یه چیزی داشتن که طرف جذبشون شده. تو که همش میگی نمیدونم چرا وقتی 4 تا از همون آدم بدا میان بهت میگن چکار کن هم هرچی دوست داری بارشون میکنی تازه میگی من خیلی هم خوبم؟؟؟! همه با طرفشون نمیخوابن که طرف باهاشون مونده. تو اینقد تابع شرایط بیرونی هستس ازدواج هم بکنی از یه چیز دیگه ایراد میگیری. ببین همه نیاز جنسی دارن فقط تو نیستی ها. یکم به خودت بیا.
حالا باز بگو تو درک نمیکنی

گلاره یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ب.ظ

ناراحت نشو دیگه برات نظر نمیذارم فقط امیدوارم به خودت بیای قبل از اینکه بهترین سال های عمرت رو هدر بدی و خوشحالم برا حرف حسابم جواب نداشتی
یکی از همون دختر بدای مرفه بی درد

alireza دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ http://lostpsycho.blogsky.com

خدا یه غلطی کرده مارو درست کرده خودشم توش مونده! تو چی میخوای از خدا؟ دلت خوشه ها! خدااااااا!!!!!!!!!!!!!

ره گذر دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ق.ظ http://andaruni.blogsky.com

سلام
من تقریبا تمام پست هات رو خوندم . اوایل که وبت خلوت بود بیشتر نظر میذاشتم. اما از وقتی شلوغ شد کمتر نوشتم. چون گفتنی ها رو بقیه میگن. اگر قرار مفید باشه حرفهای بقیه. همونا کافیه.
فقط به عنوان برادرت ازت چندتا خواهش دارم:
اول اینکه. مگر زندگی شما روز قشنگ. خاطره خوب/ لحظه های شیرین نداره؟ اصلا زندگی هرکسی شیرین وتلخ داره. حالا کم و زیادش فقط فرق می کنه.
مگه لحظه های خوب نداری؟ چرا از اونا نمی نویسی؟ خب این نامردیه دیگه. فقط بدی ها رو دیدن.
بیا اسم وبت رو به جای من و دلتنگی های دلم بذار من و حرفهای دلم. اونوقت دیگه خاطرات خوب و حرفهای شاد دلت رو هم برای ما میگی. این نامردیه که فقط تلخی ها رو با ما شریک بشی.
دوم اینکه این شکلک رو چرا اینقدر استفاده می کنی؟
خب مگه اینا چشونه؟ اقلا توی کامنتیا که برای بقیه میذاری از اینها استفاده کن. اینطوری به واقعیت نزدیکتری. به واقعیت زندگی. هیچکس ازت نمی خواد که تلخی های زندگی رو نبینی. ازت می خوایم واقع نگر باشی. اگر تلخی داره که داره شیرینی هم داره. مرد اونه که این دوتا رو در کنار هم ببینه. اصلا حقیقت زندگی همینه.
دیگه این تنها حرفهایی بود که می تونستم بهت بگم. حرفام ته کشید. اگر فکر می کنی به دردت خورد که عمل کن. اگر نه هم هر طور راحتی.
در پناه حق

نمیتونم
فعلا زندگیم پره غمه
ولی روش فک میکنم

احسان دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ

ای بابا تو هم که درب و داغونی ...
چیه این نوشته ها؟؟؟؟
بنظرت تکراری نیست؟؟؟
هر وبلاگی میری از شکست و غم و غصه ست....
اگه تا حالا یه مرد دوست نداشته ازین به بعدم کسی نمیتونه دوست داشته باشه !!!
ما آدما به نظر خودمون همه چی تمومیم ولی نمیدونیم تو سر بقیه راجع بهمون چی میگذره ....
خوب ببین عیب کارت چیه ...
یا زشتی،یا بد اخلاقی یا خیلی مغروری...
یا اینکه دنبال یکی از فرشته های خدایی که از آسمون بیاد بشه مرد آرزوهات ...
اولا بکم اینکه تا حالا کسی عاشقت نشده و تو هم نشدی یه نعمته که قدرشو نمیدونی...
دوما خدا چکار داره به این کارا انقدر سرش تو سومالی و فلسطین گرمه وقت نمیکنه به این چیزا برسه ( خدایا غلط کردم مزاح بود)...
کلی میگم فقط بذار کسی عاشقت بشه که میخواد باهات زندگی کنه نه وبگردایی که سفره دلتو باز میکنی براشون....
و بعنوان نکته آخر توی دنیای مجازی هیچکس دلش واسه اون یکی نمیسوزه و درک نمیکنه همه ش شعاره مطمئن باش....
امیدوارم خودت به حرفام برسی ....
اوهو چقدر حرف زدم شرمنده ...
بعدشم اینهمه نفر میاد وبت چه خبره

خب چرا همتون یه تنه به قاضی میرین
خب فک کنین من درد و دلامو نوشتم و آدمهایی مثه تو بیان از همین حرفا و راهنمایی های خوب کنن
مگه بده؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

احسان دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ http://ican65.blogsky.com

وبلاکمو یادم رفت بزنم

شهرزاد دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ http://dar888.blogfa.com

راستی نمیدونم تو دنیای واقعی چه جوری هستی ولی اگه اونجام همین قدر غمگین باشی(به خاطر نوشته هات و جوابات به کامنت ها اینو میپرسما!) باعث میشه بقیه ازت دور بشن ها!!!! همیشه سعی کن چهرت شاد باشه و لبخند رو لبت باشه این خودش محبت آدم رو تو دل همه میندازه و بعدشم سعی کن واقعاً شاد باشی چون تظاهر هم فایده ای نداره انرژی مثبت شادی بقیه رو جذب میکنه
بعدشم یه سوال دارم شما در حال حاضر خواستگاری نداری یا اینکه داری ولی نمیپسندیشون ؟میخوام بدونم ممکنه سخت گیری از طرف شما باشه ؟

م دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ http://havad.blogfa.com

بیا یکم از حالتهای که تو شهوت بهت دست میده بگو ما هم حال کنیم خوب...
مگه تو توست نداری که از این حالت در بیای؟خوب بیا من کمکت میکنم.
بهم اعتماد کن.
منتظرتمااااااااااا.
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس عزیزم

لیلا دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ http://leilaamiri.blogsky.com/

سلام
خیلی عذر میخوام ..ببخشیدااا..من میفهمم...نفهم که نیستم!

منظورم از تغییره طرز تفکر در مورد همه آدما بود..هردو جنسیت...نه فقط واسه مونثا که شما باهاشون کار ندارید!...

وقتی در برخورد با هر مردی طرز تفکرت نسبت به خودت خوب باشه فرکانس امواج مغریت به اون مرد هم خواهد رسید و حس خوبی رو نسبت به تو خواهد داشت در جایگاهی که حس خودت به خودت خوبه! کل حرف من این بود..اینو از هرکی که بپرسی حرف منو تایید میکنه..حالا دیگه هرجور خودتون صلاح میدونید!

یه ضعبفه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

نیومدی .. در هر صورت من هستم هنوز تو وبلاگم
دوس داشتی بیا .. اگه یه کممی خوای و به دوست نیاز داری از نوع مجازیش
واقعا برات نگرانم
اون مدلی که من کامنت گذاشتم احساس می کنم از ترست حتی نکردی بیای تو بلاگم .. آره این دور.و زمونه باید محتاطبود
فقط تو رو امام زمان هر کاری می کنی خودتو آشو لاش پسر نامحرم نکن ... خدا مواظبت هس شک نکن .. حتی یک درصد

عزیزم اومدم ولی مطالبت برام جالب نبود
نمیدونم
ولی فک کنم این بار بیام و ازت کمک بخوام
کمک اینکه نذاری بد بشم

[ بدون نام ] دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

من فقط می توانم سکوت کنم

م سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ق.ظ

ببخشید شما خود ارزایی هم میکنید؟؟؟
حتما تا بحال بارها این کار رو انجام دادید؟؟؟
خانم خشگله بیا به ما هم سر بزن...
اگه نیای میدمش دست کس دیگه ای باهاش بازی کنه هاااااااااااا.
بیا بگیر دستت حالشو ببر...
منتظرتم

خواهشا اینجا دیگه ازین مزخرفات نگو

پسره هاااااااااااااااااااات سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ق.ظ

دارم به آهنگ ابی گوش میدم که از وبلاگت پخش میشه میدونی دوست دارم دوتایی آخر شب بعداز یه کار خسته کننده میام خونه برام شام بکشی بعداز شام که یه ذره تلویزیون تماشا کردیم بریم تو اتاق و رو تخت دراز بکشیم تو هم لباس خشکلتو پوشیده باشی منم کلی نازتو بکشمو ازت تعریف کنم بعدش بیای رو تخت کنارم بشینی میکشمت تو آغوشم دستامو دوره کمرت حلقه میکنم محکم بغلت میکنم صورتامون خیلی به هم نزدیکه لبامو می زارم رو لبات هر دومون داغیشون حس میکنیم می بوست عاشقانه دستات دوره گردنمه میخام شوهرت باشم منم تنهام درست مسه تو . منو تنها نزار تازه پیدات کردم .....................................

خواهشا اینجا دیگه ازین مزخرفات نگو

کوثر سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ http://dokhtareshaghel.persianblog.ir/

من ترجیح میدم سکوت کنم . از نصحیت هم خوشم نمیاد . هرچند قبلا هم انجامش دادم ولی دیگه تکرار نمیشه .

تو عزیزمی
هر چی دوس داری بگو
ببخشید اگه یه بار زدم تو ذوقت

یه ضعیفه سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://zaiiife.blogsky.com/

مهم نیس از مطالب من خوشت بیاد یا نه
من می خوام بهت کمک کنم
من یه جا یه بلاگ داشتم که عاشق نوشته هام بودی
من چن تا بلاگ دارم / همه مدلم می نویسم
کلا دس به قلم بودنم خوبه ..از دل نوشته بگیر تا شعر و مطالب طنز و ...
اون جای حرفت خیلی بهم بر خورد که تو جواب کامنت یکی گفتی .. ثکث می کنی .. دیگه برات فرقی نمی کنه .. فقط اینکه چن روز خوش باشی حالا برات مهمه
دخمله من خودم یه دخترم همسن خودت و کاملا هم درکت می کنم / وقتی می گم درکت می کنم بفهم که منظورم چیه و پیش خودت نگو شعار می ده ... من هر دفعه نمی رم منت هر کیو نمی کشم بیا تو بلاگم گفته باشم ... چون میشناسمت و قول کمک داده بودم حالابرگشتم
در هر صورت منتظرم
احساس می کنم هی راه به راه پست می ذاری و می گی کسی نیست بهت کمک کنه یه شعاره .... و اینکه الان من هستم و تو نیستی
خوش باسی نازنین

چرا اینقد میگی من رو میشناسی؟!!!!
از کجا؟؟؟؟؟؟؟؟

مسافر سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ

sسلام
واقعا آدم جلوی کسی که نمیخواد حرفه کسی رو قبول کنه و فقط حرفه خودشو میزنه کم میاره
آخه عزیزه من دوسته گلم اگ
ر در مورد قیافه و هیکل و این چیزا راست گفته باشی در مورد اخلاق که من حرفت رو باور نمیکنم اخلاق خوب ربطی به فضای وب و غیره نداره کسی که خوش اخلاقه همه جا هست
عزیزم فکر میکنی فقط خودت همین مشکل رو داری ؟
ببین همین مرفهین بی درد به قول تو یقین داشته باش خیلی هاشون خیلی بیشتر از تو مشکلات تو رو دارن
بعضی ها که شوهراشون دوستشون ندارن اینکه آدم شریکش دوستش نداشته باشه بیشتر آدم رو اذیت میکنه تا اینکه اصلا کسی رو نداشته باشه یا حتی در مورد مسائل جنسی خیلی ها مشکلات دارن وقتی کسی ازدواج میکنه اگر احتیاجش برطرف نشه تازه براش سخت تر از کسی هم هست که ازدواج نکرده عزیزم تو رو به خدا قدر خودت خانوادت و موقعیت هات رو بدون
شاید در مورد خواستگار ها سخت گیری بی مورد میکنی؟ مهم در ازدواج فقط ایمان و اخلاقه مادیات رو بزار کنار .
نکته آخر اینکه همنطور که بعضی از دوستان اشاره کردن همین افکار منفی که داری باعث میشه انرژی منفی بدی و دیگران رو از خودت دور کنی
مثبت باش اصلا تو چرا هی میای وبلاگ متاهل ها رو میخونی؟ خودتو از محیطهایی که اذیتت میکنه دور کن اینجوری راحت تری
حالا خود دانی مطمئن باش تا وقتی خودت نخوای کسی نمیتونه کمکت کنه اولین چیز برای بهبوده وضعیت اینه که خودت بخوای
مواظبه خودت و دلت باش
نزار هر احمقی بیاد برات از اون کامنتهای مزخرف بزاره
خودتو بازیچه دسته بعضی ها نکن
خدا حفظت کنه

من سخت نمیگیرم
اتفاقا به هرررررررررررررررررررررررررررر
شرایطی راضی ام
حتی اکه بهش نخورم
من ازون ور بوم افتادم و به همه راضی ام ولی جالبیش به اینه که بازم تنهام و نمیشه

پرستو سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

سلام خوبی ؟؟
وای ببین تو با این حرفات هرچی پسر ... دور خودت جمع کردی یعنی اجازه دادی این حرفارو بهت بزنن فکر کردن تو دنبال این کارای بابا میدونم خودم الان یه دختر و میشناسم که ۲۹ سالشه هنوز مجرده اونم مثل تو همین حالتهارو داره ولی کم بیشتر ولی کنترل میکنه فدات شم ههههههههههههههیچی بگم والا میدونم سخته

نمیدونی
تا چشت رو باز کردی محراب رو داشتی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ

آی حقته آدم هر چی بدو بی را دو دهنشه بهت بده
دخمل خوب
تو که نمیای .. من می گم
با زنایی که شوهر دارن هم صحبت نشو یا کنارشون نشین به حرفاشون گوش بده ..
با زن جماعت یا دخترایی که تموم دغئغه شون رابطه ی جنسی و در این مورد حرف می زنن یا هی مدام از شوهراشون می گن ارتباط برقرار نکن ... هر نوع ارتباطی ... گفتاری ..
به فیلم ها و عکس های محرک نگاه نکن یا اصلا دنبالش نرو
به بلاگ هایی که در این موارد حرف می زنن یا به سایت های مستهجن سر نزن
غذای تند نخور
پیاز سیب زمینی سیر گردو ادویجات .. کیوی .. گوشت قرمز
غذای گرمو کمت کن ..از غذای هاو میوه های سرد استفاده کن
مثه خیار .. کاهو .. کاهو خیلی بخور خیلی خوبه برای کم کردن میل جنسیت
نماز .. دعا .. عبادت .. ذکر خدا .. به طور واقعیش یادت نره ..
ز گوش کردن آهنگ های محرک پرهیز کن
به خودت زیاد تو آینه نگاه نکن مخصوصا وقتی برهنه ای
لباسای تنگ نپوش ... سعی کن از شلوار جینای تنگ استفاده نکنی
به پسرا زیاد نگاه نکن ... سعی کن وقتی چشت بهشون افتاد روی برگردونی .. سعی کن موقع حرف زدن ب جنس ذکور اصلا به چشاشون نگاه نکنی
ببخشید اینا رو می گم ولی فک می کنم لازمه :
موقع طهارت خودت خودتو با آب گرم تطهیر نکن منظورم تو دستشویی .. سعی کن دوست خوب پیدا کنی تو دنیای واقعی و وقتت رو با اونا بگذرونی .. اگه می خوای فکرو خیال نکنی باید تموم وقتتو با فعالیت هایی که بهشون علاقه مندی پر کنی این خیلی مهمه
ورزش خیلی مهمه .. انرژی جنسیت رو کم می کنه ... سعی کن حتما به یه کلاس ورزشی نه اروبیکو این چیزا .. یه چیزی که هی فعالیت کنی .. توصیه می کنم حتما ورزش کنی
موقع خواب سعی کن تنها نخوابی ... هیچ وقت تو یه اتاق یا جایی تنها نمون ... سعی کن همش تو جمع باشی
احساس می کنم تو اهل یه کاریم باشی ... البته فقط احساس می کنم
کاش اشتباه باشه
خیلی مواظب خودت باش ./.. خیلی / خیلی دختر
خدا تو رو پاک آفرید پس پاک باش

تو که میخوای بد و بیراه بگی چرا الکی نظر میذاری وقتی آدم رو درک نکرده
فحش رو میکشی به آدم
خدا هم هوامو نداره که بهش بگم خدایا همه اونا که دلم رو شکوندن رو بهشون بفهمون اشتباه کردن و دلم رو سوزوندن
وقتی خدا هم هواتو نداشته باشه
زندگیت میشه مرگ
بعدشم تمام راههایی که گفتی رو حفظم و عمل کردم اما نمیشه چون خیلی نیاز دارم و شمام خواهشا وقتی کسی رو درک نمیکنی الکی حرف نزن
بعدشم جرات داشته باش و اسمت رو بزن و مشخصاتت رو
بله اهل اون یه کارم هستم

مهراز سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.yari68.blogfa.com

سلام.
۱چیز خیلی به من امید میده...
اونم اینه که ما بی کس نیستیم...
خواهر من اگه تو این شرایط باشی وگناه نکنی مردی...
اگه محیط گناه برات باشه و گناه نکنی مردی...
یه مثال بزنم جا بیفته:
اگه یه دزد زندان باشه و دزدی نکنه زیاد کار شاخی انجام نداده چون اصلا نمیتونسته گناه بکنه...اگه بیرون بود،اگه ازاد بود و دزدی نکرد مرده...
شهید مطهری یه بحثی داره در کتاب ازادی معنوی که درباره توبه صحبت میکنه حتما بخونش...کتابای شهید مطهری معرکس...
اقای طاهرزاده یه کتاب داره درباره رزق و روزی حتما حتما بخونش...حالا بعدا میام میگم که چه نکته جالبی درباره ازدواج ازش استنباط کردم.
یاعلی

باشه عزیزم ولی خب تو هم مثه من نیستی که
تو برای به حال من افتادن خیلی فاصله داری
در ضمن
نیاز تو فقط جنسی و نیاز من همه جوره و عاطفی

باران بهاری سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ http://redfish111.blogsky.com/

آنکه خدا دارد هیچکس ندارد
وآنکه هیچکس ندارد همه چیز دارد
و آنکه همه چیز دارد گلایه ندارد
و آنکه گلایه ندارد صبر دارد
وآنکه صبر دارد آینده دارد
و آنکه آینده دارد زندگانی واقعی دارد
و آنکه زندگی واقعی دارد خدا بهترینها را برای او قرار خواهد داد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ

ای من بمیرم اگه خواسته باشم دلت رو بشکونم
دختر خوب من می دونم تو از رو کامنتام می تونی بفمی من کیم .. چون خودم تو بلاگ اسکای هستم
اگه من نامو نشون نذاشتم به خاطر یه دلیل .. چون حرفایی که می خواستم بهت بزنم و راهنمایت کنم برای خودم سخت بود که به اسم خودم بذارم که دیگر مخاطبای بلاگت به اسم من بخونن چون بعضی از مخاطبات به بلاگ من هم گاهی اوقات میان
و اینکه من گور به گور شم اگه دلتو شکوندم .. می فهمی ؟
بهت گفتم بهم بگو چطوری میشه تو بلاگت نظر خصوصی گذاشت تو اصلا منو که مخاطب بلاگت باشم آدم حساب نکردی و نگفتی .. خواستم بیای بلاگم .. نیومدی ..
گفتم می خوام بهت فحش بدم فقط به خاطر این بود که دس کمکمو به سمتتت دراز کردم ولی تو رو دستم بد زدی
دستم درد اومد / متوجه ای ؟
من درکت نکردم .. من اگکه درکت نمی کردم عمرا دوباره نمی اومدم بلاگت .. می فهمی ؟
تو رو امام رضا فکر این که با یهخ پسر دوس شی و باهاش رابطه بر قرار کنی رو بذار کنار
بیا بلاگم تا بهت بگم از کجا میشناسمت هر چن که اصلا علاقه ای به گفتن ندارم
بابا لامصب یه آدرس بده که نظر خصوصیم رو برات بذارم
جراتشم دارم ولی شرایطش نیس

عزیزم خب تو که خودت گفتی و بلاگ اسکایی هستی و میدونی کجا باید بنویسی که
زیر عکس اون دو تا نی نی
قسمت درباره
زیرش نوشته پست الکترو.نیک
همین

پرستو سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

are azizam midoonii cheraa migamm mifahmamet choon khodamam ye chocholo keshidam shayad kam boode modatesh valii sakht ke boode on mogheha weblogiam nadashtaam ke biam harfamoo bezanam aslan az hamechiiz mahroom boodam valii khodaroo shookr alan hame chii khoobe ishala ozae toaaaaaaam khoob mishe zoodtar heeeeeeeei

مهراز چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.yari68.blogfa.com

خواهر من فقط خدا میدونه که چقدر نیاز عاطفی دارم...
حتی بیشتر از نیاز جنسی...
من از اول راهنمایی به بلوغ رسیدم...بفهم دارم چی میگم...
صدای راه رفتن دختر هم تحریکم میکنه...
ولی اگه ۳۰۰تا دختر لخت جلوم وایسن سرمو میندازم پایین از کنارشون رد میشم...بعد سرمو میارم بالا به خدا میگم خدا ببین به حرفت گوش کردم...هیچ لذتی بالاتر از این نیست برام...
میدونی اگه یه نفر با این حرفات تحریک بشه چی به بختت میاد؟؟؟
بهت احساس حقارت دست نمیده میان برات نظرهای سکسی میزارن؟؟؟
چجوری میخوای تو روی حضرت زهرا نگاه کنی؟؟؟؟
یه جوری رفتار کن که اگه قیامتی وجد داشت که وجود داره و رفتی جلوی حضرت زهرا وایسادی تو از اونا گلایه کنی...
اگه میتونم کمکت کنم بگو...هر کمکی باشه من هستم...
برا منم دعا کن که خیلی محتاجم.
یاعلی

سلام
ببین من خیلی خودم رو جمع کردم که اینم
خیلی شرایط بد شدن و به گند کشیده شدن همه جوره رو داشتم
اما نشدم
خب منم یه جاهایی نیاز به کمک همون حضرت زهرا و خدا و... دارم و
خیلییییییییییییییییییی
خیلیییییییییییییییییییییییییی
بطور غیر قابل تصورت التماسشون کردم عاجزانه ولی نکردن
برا همین دیگه یه طوری شدم
بی خیال نمیتونم حسم رو بگم

ترجیح میدم بدون اسم بزنم!! چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

واقعا که تو با این پست اجازه دادی تا یکسری پسر هرزه راجع به تو فکرهای... کنن!
من هم دقیقا مثل توام..
24ساله ام. تحصیلات و اخلاق و هنر و زیبایی هم به اندازه خودم دارم و البته مجرد
تازه خواهر و دوست و دختر عمه کوچیکتر از خودم هم ازدواج کردن ولی صبر می کنم و البته توکل کردم...
خواهش می کنم خرابش نکن.. خوبی و پاکیت رو میگم!

چرا ترجیح میدی اسمت رو نگی؟؟!!!
من شرایط خاصی دارم که سر سوزن از مشکلاتم رو اینجا گفتم

جفاتی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ب.ظ http://darbodaghunha.blogfa.com/

سلام
جم کن ناراحتیو اینا روبابا بخن
خوب همسر هم میاد به زودی با خنده البته نه با ناراحتی
به قول یکی جرم که نیست نیاز بدنه عین آب خوردن
ناراحت نباشیا
بیا تو وبلاگ با بچه ها طرح مذهبی میزاریم
دس جمعیه جالبه
یه نیت مشترک هم م یکنیم
گاهی هم ازدواجه
بیا شاید طرح های مذهبی ما جواب داد متاهل شدی عروسیت بچه ها وبلاگم دعوت کردی
ما هم اومدیم هی بوق زدیم
البته بعد ماه رمضون طرحی نزاشتیم فعلا در استراحتن بچه ها
ولی شروع میشه همین روزا طرحامون
منتظرماااااااااااااااااااااااااااااا
خوب من برم فعلا خدافظ
تو طرح منتظرما

اینقد دعا کردم و خدا خدا دیگه نمیتونم بپذیرمشون

پرستو چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

gholboone dele nalahato tanhat besham maaaan heeeeeeeei
boos booooos

بسپار :: تبلیغ , آگهی , نیازمندی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.bespar.net

جالب و خواندنی بود

ممنونم ازت

مهدی جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

دوست داشتی بهم سر بزن
تا بیشتر آشنا بشیم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد