من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

گریان به سوی تو

خدایا میبینی دخملت حالش بده 

میبینی همش میپره بخلت تا چشمام اونی که دلش میخواد رو نبینه 

میدونی برای چی؟؟!!! 

برای اینکه تو بهش ندادی و پناهش نبودی 

خدایاااا دخملت هی میپره بخلت و گریه میکنه و تو نمیبینیش 

اشکال نداره وقتی تو من رو نداری چی بگم دیگه 

منم عادت کردم به ندیدنت و یه جورایی دارم ازت جدا میشم و دیگه نمیام سمتت ولی هنوزم این دختر کبریت فروش امروزی نمیتونه قبول کنه اونا که تو گفتی نکنین رو بکنه 

خدایا چرا نیستی؟؟!! چرا؟؟؟؟ 

من چه گناهی کردم که به خواست تو بدنیا اومدم و حالا باید ولم کنی؟؟؟ 

این عدالته؟؟!!!!!!!

خدایا دوستت ندارم اصلاااااااااا

نظرات 34 + ارسال نظر
مریم شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://ghafase.blogsky.com/

سلام وبلاگ قشنگی دارین خیلی با احساسه خوشحلا میشم باهم تبادل لینک کنیم

ok
vali felan nemitonam beyam webet

افرا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.vasl-shodegan.blogfa.com

اکثر پیروان استاد ایلیا او را روح خدا می خوانند و کارهای او را بیش از هر کسی به مسیح شبیه می دانند.
استاد رام اللّه یکی از اساتید پنجگانه‏ی حق در عصر کنونی است.
www.oloombateni.com
www.oloombateni.blogsky.com

هان؟؟؟
این چیه؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یه ضعیفه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ

یه ضعیفه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ

با من قهری ؟

نه بابا
مگه دیونم الکی قهر کنم

یه ضعیفه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

میای چت
آیدیم قبلا برات گذاشتم تو نظرات خصوصی

سرکارم عزیزم
عصر
5و6
اوکی؟

یه ضعیفه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ

باشه
فقط اگه بشه اون موقع
تو اون ساعت به نظرم بشه اگه نشد یه وقت دیگه
مثلا دوروبرای ساعت 7
حالا بهت می گم

شهرزاد شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ب.ظ http://dar888.blogfa.com

نمیدونم اینجا رو میخونی یا نه اما این وبلاگ خیلی خواننده داره خیلی هم کامنت گذار داره گاهی روانشناس ها هم نظر میدن اگه دوست داشتی یه سر بزن آخرین پستش درمورد مشکل تو هستش
من که نتونستم کمکت کنم شاید اونجا خود نویسنده یا بین کامنت گذارها کسی پیدا بشه کمکت کنه
http://anidalton.blogfa.com/

سحر شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com

سلام
چند روز پیش یه کامنت برات گذاشتم و ازت خواستم عمومیش نکنی .نه به این خاطر که فکر کنی مشکل خاصی دارما نه.فقط به این دلیل که دوست ندارم دیگران بدونن منم غم و غصه دارم و از این حرفا که البته آدم بی غم توی این دنیا وجود نداره .کلا از دردام با کسی حرف نمی زنم چون بهترین کسی که می تونه با آدم کمک کنه خودشه و بس.

پرستو شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

سلامــــــــــــــــــــــ عزیزم ههههههههههی دردودلت با خدا بوود دیه چی بگم

یک زن متاهل شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ http://moteahelane.blogfa.com

سلام خانمی
همین الان اینجا بودم
اما حرفم نیومد...
اما الان می خوام بگم که میدونی خدا چقدر داره عشق می کنه با این درد دلات؟
ما -به قول تو- مرفه بی دردها، شاید کمتر فرصتی برامون پیش بیاد که اینطوری با خدا صمیمی و بی پرده حرف بزنیم...
غبطه می خورم بهت...

ولم کن تو رو خدا
تو چه میدونی تو دل آتیش گرفتم چه خبره
به هر در میزنم برا آروم شدنش
حتی گاهی از تنهایی و نیاز میرم تو چت رومای داغون

پرستو شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

ا تو کی سوال کردی من ج ندادم ؟؟ کی پرسیدی من نفهمیدم؟؟
آره بودیم ۵ ماه چطور؟

پایین یکی از کامنت هات نوشته بودم

زینب سادات شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ http://zire1saghf.blogfa.com

خداوند می گه من همانی هستم که بنده ام مرا فرض می کند.
یعنی اگر فکر می کنی خداوند تو رو دوست داره پس داره. اگه فکر می کنی بخشنده س پس هست. اگه فکر می کنی تو رو میخواد پس می خواد. و اگه خلاف همه ی اینها رو فکر میکنی همونه که فکر می کنی!
حالا خودت تصمیم بگیر چه جور خدایی می خوای!

پرستو شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

e to faghat porside bodii chand salame naaaaa?? nemidonam vala shayadam
khoo to nadaloood azizam evaaaaaaaa

یک زن متاهل شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ http://moteahelane.blogfa.com

خب داری راه رو اشتباه می ری دیگه
برو توی سایت های دیگه
برو عکس گل ببین
برو دستورهای آشپزی و دسرهای خوشمزه رو ببین
اصلا دست به کار شو و خودت همین الان شروع کن به درست کردن یه چیزی
خودت رو از محیط های آزاردهنده دور کن گلم

چرا هیچچچچچچچچچچ کی دوسم نداره؟!!!
آخه چرا
اگه میدونستی تو دلم چقد آتیشه

یک زن متاهل شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ب.ظ http://moteahelane.blogfa.com

عزیزم توی یاهو نمی تونم بیام
اگی جی تاک داری با این آدرس در خدمتم

با جی میل مشکل دارم

فاطمه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ


خواهی که خدا کار نکو بــــــا تو کند

ارواح و ملائک همه رو بـــــا تو کند

یا هر چه رضای او در آن نیست مکن

یا راضی شو به هر چه او با تو کند

م یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ق.ظ

من محمد نیستم.
چرا نیای پیشم؟؟؟
یه چیز درباره صیغه بهت بگم تا برات جا بیفته.
تو الن شراب نخردی مستی...حالا ببین اگه بخوری چجوری میشی...
صیغه هم اینجوریی.تو الن ندیدی انجوری هستی اگه ببینی چجوری میشی.فکر کن...
تو صیغه کردن هم مشکلاتی هست.مثلا خود من اگه تحریک بشم وگیرم نیاد زمینو زمانو بهم میدوزم...فقط رو شکم میفتمو زمینو چنگ میزنم...
کاش نمیرفتم تو این کار.الن که رفتم بیشتر احتیاج دارم.
میدونی چرا؟
چون من قبلا فقط بدن خودمو دیده بودم.ولی الن بدن یکی دیگرو هم دیدم.این باعث میشه که تو بیشتر تحریک بشی.
وااااااااااااااااای تحریک شدم...

میفهم حرفت رو
خب نگو که حالت بد شه

لیلا یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ http://leilaamiri.blogsky.com/

http://banki.ir/akhbar/1-news/5072-keys-to-success-4

سلام
لطفا،بزرگواری بفرمایید، خانومی کنید،کمی وقت صرف کنید،لطف کنید،لطف کنید به این آدرس مراجعه کنید و این 11جلسه رو بخونید...

محراب یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

سلام شکسته بال
تو الان با کسی رابطه داری؟
چه جوری آشنا شدی؟
ببین من یه پسرم پسرارو میشناسم
پسزا اگه با دختری دوست میشن 90% به س فکر میکنند
اما دخترا نمیدونم شاید 90% به محبت
اگه هم با پسری هستی بدون فقط به خاطره س بهت محبت میکنه
اگه هم باهاش س نکنی بعده مدتی ولت میکنه
هرچند اگه اینکارم کنی بعدا ولت میکنه چون یا ازت زده میشه یا یکی بهتر از تورو پیدا میکنه
البته خودمم پرستو رو دوست داشتم دارم چون واقعا از ته قلبم دوستش دارم درسته باهام دوست بودیم
اما تا دیدم دارم به اینچیزا فک میکنم رفتم باهاش اذدواج کردم که تو گناه نیفتم خلاصه انسانه دیگه خطا میکنه
اگه پسری تورو بخاد خانوداشو میفرسته جلو وگرنه واسه س میخوادت توروخدا تا پشیمون نشدی بیخیال شو
هنوز هم فرصت داری
جان عزیزت بیخیال شو
به شوهره آیندت روت میشه بگی با کسی دوست بودم ...

نه رابطه ندارم
میخواستم داشته باشم که بچه ها تو وب مخم رو زدن که ولش کنم
آشنایی اتش بماند ولی وبی نبود
آره خب واسه س میخواد حتما دیگه بعدش آخه همینم خوبه آدم حتی یه بار محبت ببینه بعدش مهم نیس
پرستو شانس داشته که تو بهش رسیدی
بعدشم نه رم نمیشه بهش بگم
حتی من اگه الان با کسی نیستم واسه همینه چون یه جور خیانت بهش میدونم حتی اگه اون هیچوخ نفهمه
ولی من خرم که فک میکنم یه روزی یکی رو خوام داشت

م یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

چکار کنم.
دلم میخواد با یه نفر حرف بزنم.
وقتهایی که تنهاام بیشتر تحریک میشم.
دیگه از خودم بدم میاد.اخه کناه تا کیییییییییییییییییی؟
شده تا حالا کل روز تحرک باشی؟
میفهمی یعنی چی؟
شده از شدت تحریک شدن از فشاری که بهت میاد بشینی ساعتها گریه کنی ؟
بابا برو خدارو شکر کن که مثل ما نیستی.

وقتی فهمیدم که باید چیکار کنم به شمام میگم
بابا من خودم توش موندم
دقیقا دقیقا حستون رو میفهمم کاااااااااااااااامل
کل روز حالت بد بشه
اینقد که به زمین و زمان بزنی
اینقد که خودت رو بزنی
اینقد که سرت و مشتت رو محکم بزنی به دیوار
ضجه بزنی شدیدااااااااااا
چرا فک میکنین من چون دخترم حستون رو نمیفهمم
میفهم وحشتناک واسه همین دویونم
فرق من با دخترایی که مثه آدم نشستن و ناز میکنن برا ازدواج و صد جور ایراد میگیرن
همینه
خیلی حرفه که نمیشه همش رو گفت

پرستو یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

اوا باز این م که امده باشه بابا فهمیدیم .خو برو زودتر راضی کن خانوادتو برو خواستگاری ولی این بنده خدا که نمیتونه خودش بره خواستکاری پسرا خودش کم داره تو هم میای بد تر میکنی.

آخی نازی پرستو
راس میگه پرستو دیگه

یه ضعیفه یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:38 ب.ظ

خوبی ؟
دیشب که باهات چتیدم .. بعدش برام جالب بود .. یه حسی که برام تازگی داشت
یعنی شاید برا بی خواهری بود نمی دونم

چه حسی؟!!
واااا؟!

سجاد یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ http://tavasool.parsiblog.com/

سلام..
خدا کسی را رها نمی کنه این بنده ها هستند که اون را رها می کنند شاید راه مناجات را بلد نیستند و در ضمن نباید مانند کسی بود که وقت شادی کارش نداشته باشه و فقط وقت گرفتاری سراغش بیاد اون هم با عجله می خواد سریع بگیره بره............از خدای مهربان و عزیز برای شما بهترین نعمت ها و شادی و سلامتی را خواستارم ...
[گل][گل][گل]

همش حرفای تکراری و از روی درک نکردن

پرستو یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

قلبونت بشم عزیزم ا آقا سجاد پیشت امد ؟؟
من بهش گفتم بیاداااااااا
تو وبش رفتی؟؟
هر مشکلی یا سوالی داری میتونی ازش بپرسی از لحاظ شرعی و این حرفا

خوشم نمیاد ازش
حرفاش خیلی کلیشه ایه
راستی اون شوئه که گذاشته بودی الان دیدم
مردمااااااااااااااا

یه ضعیفه یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ

تو هم که همش فکرت منفیه
خدا خفت نکنه
اصلا هیچ حسی
من دارم می گم حس خواهری .. بعد می گی واااااااااااااا
تو هم خداییش کلا قاطییی آخرش یه چیزیت میشه خدا وکیلی

پرستو یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

واااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ا جدیی واسه چی خو دیدی اوا عزیزم با این وضعیت کمتر ببینی اینچیزارو بهتر

کارینو یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ http://shoele.blogsky.com

سلام گل سر سبد من

یه بار بهت گفتم قدر خودت روبدونو دلم میخواد قدر خودت رو بدونی

نگرانم نکن
خواهش میکنم
میدونم سخته اما یادت باشه توی چت ها چیزی بجز یه ژسری که تنها فکرش ارتباط جنسیه ژیدا نمیشه
اگه میخوای حتی با کسی باشی
با کسی باش که شروع اشناییتون توی یه محیط خانوادگی و یا محیطی مثل دانشگاه و البته به هیچ ژسری اجازه نده خیلی زود باهات ارتباط برقرار کنه


باید مفصل برات یه سری چیزها رو توضیح بدم

نگرانم نکن اینقدر دختر گلم

اگه دوست نداشتی میتونی نظرم رو ثبت نکنی ناراحت نمیشم چون برای خودت نوشتم

عزیزم این چه حرفیه
چرا تایید نکنم
تایید میکنم تا حرفات ثبت شه واسم

م یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ

خداروشکر که تو منو میفهمی.
اگه تجربه ای برا رها شدن از این حالت داشتی به منم بگو.
منم شدیدا به کمک احتیاج دارم.
منم دیگه خسته شدم.
منم میخوام مثل ادما زندگی کنم...
برا منم دعاکن

از من به " م " دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام
اینو به "م" میگم.....

روزه بگیر.....روزه درمون این دردته..حالا میخوای حرفمو قبول کن..میخوای بهش بخند..البته این حرف من نیستااااااااااا..این حرف معصومینه !

منم جای م جوای میدم البته از زبون خودم و شاید اینکه م اینطوری مثه من نباشه اینکه
اووووووووووو
کجای کارین که تو ماه رمضون و در ثانیه های آخر افطار هم بد جور حالم بده ازون لحاظ

م دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ

تو میدونی من چه جایی کار میکنم؟
تو اون شرایط روزه گرفتم.
بابا دختر خانم من از ۲۴ساعت شاید باورت نشه ۱۶ ساعت تو حالت شهوانی به سر میبرم.یعنی مثل مار به خودم میپیچم.
اخه روزه میخواد چکار کنه؟
من صدای پای یه دخترو میشنوم باید برم حموم...
اخه روزه چکار میکنه؟
بابا منم زن میخوام چرا کسی نمیفهمهههههههههههههه.
از دخترای حرزه خسته شدم.از بوی بدنشون بدم میاد.
یکی پیدا بشه به این جهنم من خاتمه بده...

من که حرف شما رو در جواب اون شخص رو زدم
بعدشم دیگه روت رو زیاد نکن مرفه بی درد
تو که پسری برو زن بگیر خیلی راحت
فقط مثه آدم از راهش وارد شو
اگه مثه من بدخت دختر بودی و حق انتخاب نداشتی چی میگفتی
ایش

احسان دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ http://dastanc60.blogfa.com

سلام
هرکسی در هرجایگاهی قرار داره عین عدالته در ضمن انسان در تمام مسائلش مختار حتی در مورد متولد شدنش در ضمن اگر خدا مشکلات ما را حل کنه مثل این می مونه که یک معلم بیاد مشق های شاگرداش رو براشون بنویسه به نظرت اون شاگردها چیزی یاد می گیرند ؟

برو بابا
چه ربطی داره یه چیز میپرونی

کسما دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ http://mahvetamasha.blogfa.com

من قطره ام که منت دریا نمی کشم
از جاده های بی کسی ام پا نمی کشم
در راه ایستاده ام و با نسیم و باد
بر گیسوان خاطره ام شانه می کشم
ز آندم که ذات بودنم از گل سرشته شد
آسوده بر حریم زمین پا نمی کشم
نقاش سایه های شبم : آفتاب را
بیهوده بر جنازه ی فردا نمی کشم
وقتی حریم آینه ها را شکسته سنگ
من شن برای ساحل دریا نمی کشم
با کفش های پاره ی تنهاییم بدان :
از جاده های بی کسی ام پا نمی کشم

دوست خوبم دلم برات تنگ شده بود اما امروز آپم تونستی بهم سربزن.

رومینا دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ http://black-love2.blogsky.com/

الان واقعا احساس بدی داری ؟؟؟
این پستو شنبه گذاشتی ولی الان دوشنبه است
هنوزم احساست همینه خانومی ؟؟

البته
ولی کم و زیاد داره

رومینا سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ http://black-love2.blogsky.com/

الهی بگردمت

من میتونم کمکی بهت بکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به خدا جدی جدی بغض گلمو گرفته


خانوما همیشه به هم حس خوبی دارن

نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوست دارم مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد