من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

ماه عسل

امروز اون عروس خانوم که چند وقت پیش عروسیش بود، از ماه عسل برگشت.

وای که چقد باز حرصم گرفت.

نظرات 2 + ارسال نظر
پرستو چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

سلامـــــــــــــ اِ جدی یعنی شاید از موس ولی من دوستش میدارم موس و
شاید عوضش کردم
ا قربونت برم آره نقاشیش باحاله

پرستو چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

نه باا امنیت چیه الان دیه همه چی امنیت بالاست
نه بابا محراب خودش به زور میاد اینجا دیه چه به رسه به این که بیاد نظر بی نامو نشون بده
حتما عزیزم برش میدارم

فیلا

اوکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد