من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

پیرمردای دوست داشتنی

من شدیدا عاشق پیر مردام. هر وقت از کنارشون رد میشم کلی بهشون زل میزنم و تو دلم غش و ضعف میکنم براشون. خب دلیل بزرگش هم شاید اینه که نه بابا داشتم و نه پدربزرگ. جدیدا هم عاشق آبدارچی گراممون شدم. خیلی خوش برخورد و خندون و مهربون مهربون و کلی دوسش دارم. امروزم داشتم با عجله تو خیابون داشتم راه میرفتم که دیدم یه پیرمرد فرتوط داره راه میره کلی قند تو دلم آب شد و تو دلم براش قربون صدقه رفتم و وقتی از کنارش چند قدم برم جلو صدام کرد و گفت: خانوم خانوم. برگشتم و گفت: سلام صبحتون بخیر خوبی موفق باشی و خداحافظ.... 

کلی خوشحال شدم که باهاش حرفیدم و کلی هم تعجب ازین که چی شد من رو صدا کرد و حرفید 

حرفای دیگم تو ادامه مطلب دارم خواستین بیاین

کلا من از کنار آدما که رد میشم به این فکر میکنم که تو زندگیشون چیه و چه ناراحتی دارن و ۱۰۰۰جور تاراحتی میتونن داشته باشن. مخصوصا پیرمردا و پیر زنا. به اینکه چقد امکان داره تنشون ناسالم و دلشون ناراحتو تازه چقدم میتونن نا امید باشن و به چه امید زنده باشن. من که جوونم امیدی ندارم چه برسه به اونا. البته میدونم شاید اونا از من خوش تر و پر روحیه تر باشن هاااا. ولی براشون دعا میکنم مثه من نباشن درداشون خوب شه و امید داشته باشن و شاد باشن. دنیایی هااااااااااااا 

چند رو ز پیش داشتم جایی رو کارگرا آسفالت میکردن و توی گرما و بوی بد آسفالت. به این فکر کردم که من که به زور این بو و گرما رو برای چند ثانبه به سختی تحمل میکنم بعد این بنده خداهاااااا 

واقعا چقد بعضی ها زحمت کشن و چقدم پولشون حلال و خوردنی است و لذتش رو میبرن. یه جا شنیدم که یکی از بزرگا گفته کار سخت اخلاق رو بد میکنه و خیلی سخته و توصیه های خاص خودش رو 

منم که هر بار از کنار این جور آدما رد میشم کلی دعا میکنم که ایشالا زندگیشون خوش باشه و پولشون پر برکت تر از پر برکتو تو خونه خوش باشن تا سختی کار رو برای مدتی از ذهنشون ببره

نظرات 8 + ارسال نظر
پرستــــــــــــــــو سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

الهـــــــــــــــــــــــــــــــی
بنده هم دعا میکنم ایشالاء همیشه پر برکت باشه خونشون
بنده هم الان تصور کردم


حال کردی آپ متفاوت گذاشتم

ALEX چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.mp4group.blogfa.com

سلام...خیلی دختر خوبی هستی....موفق باشی...اگه خاستی بیا وبلاگم
با تشکر؛؛الکس؛؛

خواهش

مسافر چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ http://pelake8.persianblog.ir/

سلام
آخیش بالاخره یه پسته متفاوت گذاشتی
عزیزم تو میتونی فقط باید شربایط رو درست کنی
اصلا باید یه مدت از کامپیوتر فاصله بگیری
این کامپیوتر برای شما فتنس
افکار بد رو از خودت دور کن درست میشه

مسافر؟!
آشنا بودی ؟ نه؟

gelareh چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام
به به شکسته بال عزیز. خیلی خوشحال شدم که متفاوت نوشتی. کلی موفق باشی تو زندگیت عزیزم.

وای خداااااااااا
چه حالی کردینااااا
فک کنم روحیه همتون باز شد

یک زن متاهل چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ http://moteahelane.blogfa.com

حالا ماه شدی!
جداً ای کاش خدا خودش مرهم دردهای همه باشه...

من که فعلا باهات قهرم

یه ضعیفه ( ساره آرایا منش ) چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ http://zaiiife.blogsky.com/

آخ .. تو دخمل منی
بوس ماچ بغل
دوستت دارم .. عاشختم ... وای وای
فدات بشم الهی

هان؟!
چقد این آپ من تو روحیه همه اثر گذاشته

یه ضعیفه(ساره آریا منش ) چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ

الان ناراحتی تو ؟
خوش بودن خودت را آرزوست
نازنینی .. الهی که تا ابد بمونی
وا کن اون اخم ها رو دخمله

پرستــــــــــــــــو جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

نه عزیزم من از چت خوشم نیاد فدات شم بیا نظر بده من تایید نمیکنم فدات شم زودی جوابتو میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد