من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

بر باد رفته

امروز خیلی پوچ و خسته تو ماشین نشسته بودم. داشتم به این فکر میکردم که مدت هاس دلم رو دو دستی و با آه و ناله و التماس گرفتم دستم و جلو خدا گرفتمش تا مشکلش رو حل کنه و دریغ از یک نیم نگاه خدا 

نمیدونم دیگه 

آخ که چقد دلم بی تابه و مرهم میخواد و داره میسوزه و خدا هم نمیکنه یه مرهم بذاره تا دردم کم شه 

ای خدا دلگیرم ازت 

آی زندگی سیرم ازت

نظرات 7 + ارسال نظر
دوست یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ

"من همانم که بنده ام نسبت به من گمان دارد"

ما که تو این مدت ندیدیم که نسبت به خدا گمان خوب برده باشی
همش بدبینی بود
انگار یه جورایی میخواستی خدا رو بزاری تو منگنه

اما این فرمولها رو خدا جواب نمیده

فرمولش همونه که بالا خودش گفت.
یه دوست داشتم دقیقاً همینطوری بود که تو هستی
همینجوری میکرد
آخرش رفت دوست پسر گرفت
بدبختتر از قبل شد
دوست پسرش هم ولش کرد

الان دوباره برگشته جایی بدتر از جای اولش

حوصله ندارم اصلااااااااا

شهرزاد دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ق.ظ http://dar888.blogfa.com

یه قصه جدید نوشتم اون قبلیه رو که خوندی نمیگما یه دونه جدید جمعه نوشتم روی سخنم با شما هم هست اگه دوست داشتی بیا بخونش

خوندم ولی فعلا با خدا قهرم

شهرزاد دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ http://dar888.blogfa.com

باشه اشکال نداره فعلاً قهر باش تا اون خودش یه روز دل تو رو ببره
تو قصه ام که گفتم فقط تو دختر خوبی باش اون خودش میاد نمیزاره قهر بمونی

نمیتونم و نمیشه

♥ پَرَستـــُــــو ♥ دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

چی بگم والا نیدونم

شهرزاد دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ http://dar888.blogfa.com


خب ما هم که از اول متاهل نبودیم !!!!!!!!! تازه من موقعی که ازدواج کردم از شما بزرگتر بودم پس تمام این دورانا رو گذروندم از کسی هم بدم نیومده !هیچ وقت! متاهل و مجرد هم نداشته! همه رو دوست داشتم ! مشکلات هم داشتم اما باهاشون جنگیدم به هیچ کسم اعتراضی نکردم فقط جلوی مشکلاتم وایسادم و به خدا توکل کردم
حالا که دوستم نداری دیگه نمیام تا با شنیدن حرفای من ناراحت نشی


منم ازین حال خودم خوشم نمیاد
ازین احساسی که نسبت به بقیه دارم
البته بگما بد اومدن نیس یه احساس حسرت و اذیت شدنه

nabil چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ق.ظ http://europa-persia.blogsky.com/

آنانی که بر خداوند توکل دارند مانند کوه صهیون همیشه ثابت و پابرجا هستند، چنانکه کوه ها گرداگرد شهر اورشلیم هستند، همچنان خداوند گرداگرد قوم خود است و تا ابد از آنها محافظت میکند. مزمور ۱۲۵ : ۲-۱
salam azize delam , ary azize del chon toam delshekastei, kare khobi mikoni ba khoda sohbat mikoni , kare khobi mikoni ba khoda dava ham mikoni , chon khoda ye pedari hast baraye mano to ke mesle adama nist ke vaghti bahashon darde del mikoni hanoz darde delet tamom nashode shoro mikonan be nasihatet , khoda behtarin kasiye ke mitonim bahash darde del konim va on faghad gosh mide ... vaghi hata khasti dava koni ba khoda dava kon chon one ke hamishe be mano to mohabat mikone ... man khodam ziyad ba khoda dava mikonam ama bishtar darde del .. chon hamishe goshash be harfam baze va ye rozi javabamo mide va motmen hastam vaghti javabamo dad hich harfi nadaram chon harfe on halale hameye dardaye mane .....
man bandeye khoda nistam , be jorat migoyam man farzande khoda hastam va o pedare asemoniye man ast .. chon vojodesho az eshgh va mohabati ke to delam gharar dade mitonam befaham ... toam khodaro shokr kon ke enghad layegh donestatet ke vojodeto az dost dashtan por karde na az havase sheytaniye sheytan! kassani ke az eshgh por hastand farzandane khoda hastand ! va kassani ke zangire zolm va shahvat be gerdan daran asiran va farzandane sheytane rande shode ! pas khodaro shokr bego ke farzande khoda hasti .
dar name yegane farzandesh az khoda mikham ke dardhaye toro khoda taskin bede , az pedar mikham ke toro dar aghosh begire ta marhami bashe baraye taskine hameye dardha , az khoda mikham ke aramesh ro dar aghoshe o hess koni
va dar khodavand shad bashi , amen

nabil چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ق.ظ http://europa-persia.blogsky.com/

خدایا به آنان که ادعای عاشقی را دارند، بیاموز :

که بزرگترین گناه، شکستن دل آدمیان است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد