من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

نتیجه تفکراتم

چند وقت سرم شلوغه. بعدا میام مفصل میحرفم. 

فعلا بگم که به این نتیجه رسیدم که زندگی من دو حالت بیشتر نداره: 

  1. یا تنهایی قسمتم و مشکل حل نخواهد شد و الکی فکر نجات نکنم . خدا خواسته تا آخر عمر هیچ گونه مردی نداشته باشم 
  2. یا قراره تو شرایط خاصی و جای خاصیُ خودم با طرف آشنا شم که فعلا اون شرایط رو ندارم. مثلا توی دانشگاه که فعلا درس نمیخونم.  

ولی همون حالت اوله. چون اگه حالت دوم بود خب خدا یه کار دیگه میکرد مگه فقط یه راه وجود داره؟!! نداره دیگه. پس اسکول شدیمُ رفت. همون حالت اول اوکی شد. بعدا میام میگم چرا حالت اول رو میگم. مفصل. تا بعد

نظرات 3 + ارسال نظر
الی دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ http://propagation.blogsky.com

به وبلاگ من هم بیا امیدوارم از محصولاتمون خوشت بیاد فقط کافیه رو بنر ها کلیک کنی تا بتونی خرید خوبی داشته باشی.

مهسای تنها دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ

خیلی منفی بافی میکنی دختر
فکر کردی فقط خودت تنهایی اینجوری هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه بابا جا همه مثه تو هستن یکیشم من که گاهی وقتا تفکراتم عین عین تو میشه
جواب اونا رم آره خدا خودش میده
فکر نکن که ما خدایی نداریم ما هم دلی داریم و تقاص دل شکستمون خدا ازشون میگیره
حالا بعد بیشتر با هم حرف میزنیم

مهسا جونمی
فعلا تو فاز خوبیم یعنی مثل جمله آخر تو:
فکر نکن که ما خدایی نداریم ما هم دلی داریم و تقاص دل شکستمون خدا ازشون میگیره

ولی باورت میشه گلم که من تو این زمینه خدایی ندارم یعنی دلم از خودش شکسته
بی خیال
بوس بوس

♥ پَرَستـــُــــو ♥ دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

من گزینه 2 رو تایید میکنم

تو تایید میکنی
اونی که باید که تایید نمیکنه!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد