من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

ناراحتم

همینطوری دلم گرفته 

میدونین چیه؟؟!!! همونطور که خواب خواب میارهُ  پول پول میارهُ بی مردی هم بی مردی میاره 

شکسته بال احمق بفهمُ تو محرومی  

مرد نداشتیُ نداریُ نخواهی داشت

نظرات 11 + ارسال نظر
مهراز سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام.
خوبی ابجی خانم؟
نبینم ناراحتی هاااااااااااااا.
چرا دلت گرفته خانمی؟؟

تو چرا نمیای چت؟؟
برات آف گذاشتم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

در نا امیدی بسی امید است
پایان شب سیه سپید است

نیست
نیست
بابایی اذیت نکن
من بی امیدش آروم ترم

مهراز سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ

بلد نیستم.
میشه توضیح بدی که باید چکار کنم؟
کجا برم؟

مسنجر نصب داری؟؟؟

مهراز سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ

اصلا نمیدونم چی هست.
فارسی حرف بزن ابجی خانم...
از اول همه چیزو برام تضیح بده

بابا بی خیال برو میلت رو چک کن
میل یاهوت رو
همون که ای دی اش رو به من دادی

مهراز سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ

من الان یه چیز برات نوشتم ببین اومده؟
درسته؟

وای خدااااااااا
بی سواتتتتتت
چند کلاس درس خوندی

مهراز سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

خوب زدم.
حالا باید چکار کنم؟

گفتم که
من میخوام برم بخوابم

♥ پَرَستـــُــــو ♥ سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

چــــــــــــــــــــــــی مرد؟؟ چه مردی ؟؟ همه نامردن نه مرد .مرد میخوای چکار بشین خودت سرور خودتی فکر نکن داشتنش خیلی خوبه نه بعضی وقتا عذاب اوره.انچنان سنگدل میشن که اصلا به هیچ کس جز خودشون فکر نمیکنن . میخوای چه کار ؟؟ میخوای خوش باشی ولی الان خوش تری .
یکی بیاد جلو اشکامو بگیره نمیخوام بیان پایین خودشون میان دست خودم نیست نمیخوام کسی ببینه چه کار کنم .

آخییییییییییییی
عسیسمیییییییییییی
جوجومی
چی شده؟؟؟
بزنم محراب رو له کنم؟؟!!!
غصه نخور خب اونم آدم و آدما گاهی با هم اختلاف نظر دارن و با هم فرق دارن اگه این قضیه رو قبول نکنی
خودت اذیت میشی
خب محرابم بد نیسُ بخدا مشکلی نیس ژرستو ام

♥ پَرَستـــُــــو ♥ سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

ههههههههههههههی ولش کن اصلا راستی اون نظرتم پاک کردم باشه نمیخوام محراب بفهمه

چرا ننر؟!!
باید اونم از خانومش خبر دار باشه یا نه؟؟؟؟؟

مشتبا چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ http://bgdahom.blogsky.com

خواهر عزیز خودم سلام
ما اینقدر میایم به وبت یبار نیومدی به ما سر بزنی خواهر هم خواهرهای قدیم این یه شعر دیگه حالشو ببر

مردان خدا پرده ی پندار دریدند
یعنی همه جا غیر خدا یار ندیدند

هر دست که دادند همان دست گرفتند
هر نکته که گفتند همان نکته شنیدند

یک طایفه را بهر مکافات سرشتند
یک سلسله را بهر ملاقات گزیدند

جمعی به در پیر خرابات خرابند
قومی به بر شیخ مناجات مریدند

یک فرقه به عشرت در کاشانه گشادند
یک زمره به حسرت سر انگشت گزیدند
یک جمع نکوشیده رسیدند به مقصد
یک قوم دویدند و به مقصد نرسیدند
فریاد که در رهگذر آدم خاکی
بس دانه فشاندند و بسی دام تنیدند
همت طلب از باطن پیران سحرخیز
زیرا که یکی را ز دو عالم طلبیدند

زنهار مزن دست به دامان گروهی
کز حق ببریدند و به باطل گرویدند

چون خلق در آیند به بازار حقیقت
ترسم نفروشند متاعی که خریدند

مرغان نظرباز سبک سیر «فروغی»
از دامگه خاک بر افلاک پریدن

چون تو به نظرات اهمیت نمیدی منم نظر نمیدم و اگرنه میام وبت

♥ پَرَستـــُــــو ♥ چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

سلامـــــــــ عزیزم قربونت باشه فقط واسه خاطر اون بچه هات تایید کردم نظرت روهاااا از طرف من بوسشون کن

بچه های من توهمی بی پدرن

مهسای تنها پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ق.ظ http://mahsaazizi37.blogfa.com/

خوبی خانومم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد