من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

تحقق آرزوی مرگ

یه جورایی خوشحالم و یه جورایی دلم گرفته. 

فردا یا پس فردا باید بستری شم. چند تا دکتر عوض کردم. پیش فوق تخصص و بهترین تهران رفتم. اما نمیدونن همشون من چه ام شده. نفسم بالا نمیاد. خوشحالم بلاخره دارم راحت میشم و میرم تا جوابم رو از خدا و امام رضا بگیرمممم. آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جان 

آخه به چی این دنیا دلخوش باشم که از رفتنم ناراحت باشم؟!! 

خلاصه مهم نیس ولی گاهی خل میشم و به این فکر میکنم من که ............ 

ولش کن 

رهایی رو عشق است. سبک بال معلق زمین و آسمان 

حلالم کنین 

امشب در سر شوری دارم 

امشب در دل نوری دارم

نظرات 11 + ارسال نظر
بهار شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

لوس این حه حرفیه میری انشا اله سالم برمیگردی

♥ پَرَستـــُــــو ♥ شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

سلامـــــــــــــ وا یعنی چی ؟؟ کجا میری ؟؟ کی میای ؟؟ واسه چی بستری؟؟ مگه چته ؟؟

مهراز شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ب.ظ http://www.javadyari67.blogfa.com

چی داری میگی؟
چی شده؟
تورو جان هر کس که دوست داری بگو ببینم چی شده؟

ملیسا شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.melisayesam.blogfa.com/

سلام گلم
چی شده ؟ من چند روزی نبودم زود بیا خبر بده بوس

sepideh شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ http://lahzehayesepid.blogsky.com


سلام گلم ...

این حرفا چیه میزنی؟!

دلواپستم، چت شده مگه؟!

من مرگ و رفتن از خدا خواستم تو چرا دیگه؟!

ناشکری نکن، از خودش بخواه بهترین زندگی رو برات رقم بزنه...

من توقع خیلی کمه، وقتی گندم اومد و گفت دوستم داره، گفتم همین یک نفر بسه که بهم بگه دوستم داره ...

قبلش فکر میکردم هیچکس دوستم نداره و همه دورم و خالی کرده اما دیدم نه هنوز یک دوست برام مونده ...

توکلت رو بکن به اون بالایی خودش غنی میکنه همه رو ...

میدونی من چند وقته حالم بده؟!!!

دوستای دیگه هم اومدن حالمو پرسیدن اما از خودش خواستم که حالمو خوب کنه، که بهتر شدم ...

از بین این مدت کامنتا یکیش به دلم نشست و به زندگی امیدوارم کرد ... چون از خدا خواستم و نه از بنده‌اش ...

رو حرفام فکر کن ...

امشب که سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) بود برا تمام دخترایی که مثل خودمون ساده هستند و فقط دلشون به عاطفه و مهربونی آروم میگیره از ته دل دعا کردم...

مطمئنم خدا واسه من و تو بهترین رو در نظر گرفته ...
اما الان وقتش نیست ... همیشه بگو خدایا راضی ام به رضای تو .. هر طور به خدا اعتقاد و اعتماد داشته باشی خدا هم همونطوره نسبت بهت .. هرچه امیدت بیشتر به خودش باشه بیشتر جواب میگیری، در یک کلام! هرچی به خدا خوش‌بین‌تر باشی خدا هم همونقدر برات مایه میذاره ... ازش بخواه ...
جواب میگری، مطمئنم ...
از حالت خبرم کن، از دلشوره دارم میمیرم ... دارم دیوونه میشم، نرو و بمون ...
عزیزم میسپارمت به خدای مهربون که خوب هوای بنده‌اش رو داره، زود حالت خوب میشه و میام خوشبختیت رو بهت تبریک میگم، مطمئنم ...
منو بی خبر نذار، دوستت دارممممم
مواظب خودت باش نازنین من ...

کوثر یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ق.ظ http://dokhtareshaghel.persianblog.ir/

ایشاا... خوب میشی دوست من .

مشتبا یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ق.ظ http://bgdahom.blogsky.com

جان؟ بستری؟ واسه چی؟ چی شده؟ ما رو شوکه کردی که، میشه بیشتر توضیح بدی؟

ی ضعیفه یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

ای خدا این دختره چشه ؟
خدایا تودوجودش یه مشعل روشن .. خواهشا
می دونم به مصلحت افراد کاریرو براشون می کنی و این دختر رو هم خیلی دوس داری
ولی این دختره داره از دس میره .. صدقه سری همه ی جوونا و دخترای این مرزو بود .. یه حالی هم به این دختر ما بده
خدایا

سنگ صبور یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام
باران می بارد امروز
دلم غم دارد امروز
آرام جان خسته
ره می سپارد امروز

چرا دل رو می لرزونی بازم می گم و باور دارم که تو جایگاهت عالیه فقط خسته ای اشکال نداره هرچی می خوای بگو تا آروم شی
ولی خدا داره می بینتت و دوستت داره خودت جوری درستش می کنه که به عقل ما آدما نمی رسه. مطمئن باش.
راستی گفتی خاله ای -رابطت با خواهرت چطوره؟
خواهر خیلی خوبه حتی اگر هم زبونت نباشه هم دلته.
قدر خودت و این دوران رو بدون و محکم باش.
زیر بارون ازش بخواه - به موقعش بهت میده هر وقت که اون صلاح بدونه بهترینه نه خودت!!!

مهسای تنها یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ب.ظ http://mahsaazizi37.blogfa.com/

وای چی شده دختر کلی نگرانتم
واسه چی بستری بشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی شده تو رو خدا بیا برام بنویس
این چن روز خودم حالم خوب نبوده و نبودم
چته آجی بخدا نگرانم

شهرزاد یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ http://dar88.blogfa.com

مرگ و زندگی دست خداست اگه اون بخواد میریم و اگه اون بخواد میمونیم کم ندیدم که سالمترین آدما مردند ظرف چند ثانیه ! و مریض ترین آدما سالها موندن همه چیز دست خداست و ما هم تسلیم خواسته ی خدا !
ان شا ا... بهترین ها برات اتفاق بیافته عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد