من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

آپ بی مورد

این روزا اصلا حس و حا ندارمتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

الان حساب کردم دیدم دو ماه و دو هفته تا کنکور مونده و من هیچی نخوندم 

یعنی میتونم بخونم؟! Reading a Book 

شاید بعد عاشورا تاسوعا شروع کنم 

دیشب یه خواب دیدم که شارژم کرد. یه خواب توهمیHippie 

ولش کن. دیشب تو هیئت تصمیم گرفتم راه حضرت زینب رو دنبال کنم

بی ادبا خودتون رو مسخره کنینتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

حالا بذارین بگم چرا این تصمیم رو گرفتم. میدونین چیه واقعه عاشورا خیلی از ما دور نیستصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

ما هر ثانیه مثل اونا توی موقعیت یزید شدن و خدایی شدن رو داریم 

و دل منم جدیدا هر وقت میشکنه به خدا نگاهی میکنه و میگهُ خدایا فقط بخاطر تو کوتاه میام 

و بهت اعتماد دارم که هوامو داری 

داشتم فکر میکردم حضرت زینبم چقد دلش تو عاشورا سوخت و با اون وضع باز مسئولیت همه رو بر عهده داشت و چقد رو دلش پا گذاشتن 

خب منم مثل اون 

مگه اون دلش نمیخواست برادر و خانوادش رو به اون وضع اذیت نکنن ولی کردن و اونم بخاطر خدا تحمل کرد 

منم خب تحمل میکنم 

راحت نیس 

اصلام راحت نیس ولی تحمل میکنم بخاطر خدا 

نمیدونم چقد میتونم ولی فهلا که توی جو ام  

نظرات 13 + ارسال نظر
ÈÏæ ÈÇÒí جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:10 ب.ظ http://bo2bazi.com

ÈÇÒí ˜äíÏ . . . ÇãÊíÇÒ ˜ÓÈ ˜äíÏ . . . ÌÇíÒå ȐíÑíÏ .
ÏÑ ÈÏæÈÇÒí ÏÑ áí ÈÇÒí åÇí ÝáÔ ÈØæÑ ÂäáÇíä ÔÑ˜Ê ˜äíÏ æ јæÑÏ ÎæÏ ÑÇ ÏÑ ÓÇíÊ ËÈÊ äãÇííÏ æ ÇÒ ÌæÇíÒ ÇÑÒäÏå ÈåÑå ãäÏ ÔæíÏ .

هان؟؟!۱

sepideh جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://lahzehayesepid.blogsky.com


سلام دوست گلم..

آفرین که چنین تصمیمی گرفتی.. فقط توکل کن به خودش..

امید و اعتمادت فقط به خودش باشه و بس...

خدا داره امتحانت میکنه و داره صبرت رو میسنجه ..

مطمئنم سربلند از این امتحان بیرون میای و جواب میگیری..

حالا ببین.. بعد میای و به همه این پست‌هایی که نوشتی میخندی...

ایشالا بخندی... ایشالا خدا دلت رو شاد شاد کنه...

روزی 1 زیارت عاشورا بخون..

ایشالا حاجتت روا بشه..

برای منم دعا کن عزیز دلمم...

دوستت دارم، خیلی زیادددددددد...

♥ پَرَستـــُــــو ♥ جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

اهاااااااااااااااا باز شدددددد

خدا رو شکر
بابا من این قالبم رو از دیشب تا حالا هی اصلاح کردم

♥ پَرَستـــُــــو ♥ جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

ارهــــ الان امدمـ دیدمـــــ ... باش بابا ناز نکنــــ دیگهـ پاشو بیا ناراحتـ نباش این چند مدت کل خانواده داغون بودیم

پرستو چه دکتری رفتی؟؟؟
منم میخوام برم اما میترسم
میگن این قرص آدم سالم رو دیونه میکنه و معتاد قرصاشون میشی

افسون جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ http://asemunemahtabi1.blogsky.com

سلام
خوبین
مرسی سر زدین
خوش اومدین
چقد رسمی شدا

خودمونی بشیم

خوب چرا قهری با پرستو و مخصوصا محراب

آپتو خوندم خیلی خوبه که میخوای زینبی باشی

ولش کن
از بس بی هدبن

امیرعلی جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.amirali-sms.blogfa.com

سلام وب خیلی قشنگی داری قشنگ می نویسی
مگه قیافم چی شکلی هس؟ خب چپکی بود منم حال نداشتم قشنگ درستش کنم
کار خوبی کردی اومدی خوش اومدی بازم بیا اما نباید قهر کنی قهر اصلا خوب نیست


قهر نیستم

♥ پَرَستـــُــــو ♥ جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

امدمــــــ بگمــــــــ کسیــــــ دیگهـــ ایـ تو وبمـ پیدا نکردیـــــ بریــــ بهشون بگیــــــ قهر کردیـــ با هامونــــــ؟؟
راحتـــــ باشــــ .
میخوایـــــــ کارتو راحتـ کنمـ تو وبمــــ یهـــ پستـ بزارمـــ بنویسمـــ کهـ قهریـــ بُلدشمــ کنمـــ قشنگــ تو دید باشهـــــ تو تویــــــ زحمتـ نیفتیـــ ؟

خب دلم ازت شکسته

مهسای تنها شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ http://mahsaazizi37.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
انشالله خوابت تعبیر بشه و من از شرت راهت بشم

دختر یه حرفایی میزنی که آدم ازت دلخور میشه
دیگه بهم نگو بی هدب
بی هدب خودتی بی هدب
اگه باز اذیتم کنی میرم به خانوم معلم متهلانه میگم که دعوات کنه دخمل بد
دیگه باهات قهر نیستم آشتی خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی مگه چی در مورد آذر یا گفتی که محراب صداش در اومده
؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببین منم آذریم ما میام لهت میکنم اگه حرف بد زده باشی

راستی آبجی

دوست دارم
هر شب که میرم حسینیه کلی واست دعا میکنم
هر چند تو میگی نمیفهممت ولی با ور کن که تورو میفهمم
مواظب خودت باش
انشالله اونی که دیدی خوابه رو میگم
عین واقعیت بشه

بابا من هیچی نگفتم
فقط گفتم آذری ها یه طورین
اونم اینطوری عصبی شد و بد حرفیده باهام

شهرزاد شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ http://dar88.blogfa.com

احساس میکنم خیلی تغییر کردی تو این محرم
اصلاً نوشته هات هم عوض شدن مثل اینکه اون دعای من مبنی بر تغییر بیشتر رو شما تاثیر گذاشته تا خودم خوش به حالت که محرم انقدر براتون مفید بوده

نمیدونم عزیزم ولی من دقیقا مثه اون شکلک آخر پستمم
خوب بودن و بد بودنم دوره ایه
یه مدت خوب میشم و یه موقع عین شیطون میشم

نازنین زهرا شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ http://pelke-shab.blogfa.com

سلام عزیزم....
خوبی؟!
ببخش که بی دعوت پا به خونه قشنگت گذاشتم....
قشنگ نوشته بودی
خوشحالم که تصمیم گرفتی راه حضرت زینب رو دنبال کنی....
تصمیم خوبیه و اگر هم نتونستیم این مارو بکنیم همینکه نیتش رو داریم کلی ارزش داره...
موفق باشی دوست گلم
التماس دعا دارم ازت تو این شب ها....
اگر دوس داشتی پیش منم بیا....

خوش اومدی
بازم بیا

نازنین زهرا شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ

ببخشید این ایش که گفتی یعنی چی؟مگه چه اشکالی داره ازدواج تو این سن؟بهترازخیلی هاس که هزارتا دوست پسر دارن وبعد عشق وحال خودشون دیگه یاد شوهرکردن می افتن؛من خیلی ازون دختراخوشبخت ترم خیلی؛خواهشا از یه دید منفی به ازدواج نگاه نکن؛برای اولین باره اومدی وبم؛حالابه سلام نکردنت کاری ندارم؛یعنی هیچ چیزجالب یانکته قشنگی تو وبم ندیدی که راس رفتی سر اینکه ایش توبااین سنت متاهلی؟با افتخارمیگم بله یه متاهل خوشبختم

چقد منقی بافی
اگه توجه کرده باشی بعدش شکلک ناراحت گذاشتم
منظورم این بود تو با این سن مزدوجی و من...

نازنین زهرا شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

خب تو نوشته بودی اییییش خیال کردم بدت اومده از ازدواج تو این سن ومخالفشی‏!من چه میدونم شمامنظورت چیه‏!توضیح نداده بودی که‏!بازم معذرت گلم بوس بوس

لی لا پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ http://leilaamiri.blogsky.com/

سلام
ایشالا که میتونی

نه نمیتونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد