من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

جیک جیک

واقعا این عنوان نوشتنم دردسره هاااا. خب عنوان ندارم. 

جدیدا عاشق این آهنگه شدم و اولین بارم پرستو وبلاگ محراب عشق گذاشته بود و من عاشقش شدم. میذارمش ادامه مطلب 

چند وقته ننوشتم و شاکی شدن دوستام 

اول اینکه قراره کارم عوض شه و ظاهرا بهتر شه ولی هنوز نرفتم توش تا بگم چطوریه. خدایا یه اصاب مصاب درس و حسابی بده واسه زندگی و... 

دوم اینکه یه ماه دیگه کنکوره و من فقط از کنکور استرسش رو گرفتم 

سوم اینکه درگیرم. درگیر انتخاب. نمیدونم چه باید بکنم. نمیدونم راهی که میرم درسته یا نه. خوشم میاد تو این اوضاع سخت همه واسه من کلاس گذاشتن و بهم همفکری نمیدن  

البته یه جورایی مخالفن هاااا

ولشون کن 

خودم میرم جلو 

نیس تمام زندگی ام اونا بودن که حالا باشن 

بعدشم اگه تصمیمم جدی شد خودم پای همه بدی و خوبی اش و مدیریتش میایستم. 

فعلا بذار ببینیم به کجا میرسیم 

بچه بدی نیس ولی خب یه ایرادایی هم داره دیگه 

بعدشم ترس اینکه نکنه من بدی هاش رو نبینم و بعدا خراب شه رو سرم 

بابا بخدا من اینقد تو زندگی سختی کشیدم که حوصله دردسر جدید و مدل جدید رو ندارم 

نمیخوام از کسی که یه عمر منتظرش بودم ضربه بخورم 

به قول بعضی ها : ازدواج نکردن بهتر از ازدواج ناموفق 

این حرف مخصوصا برای منی که خیلی تنهایی و سختی کشیدمُ بیشتر صدق میکنه 

حالا اجازه بدین ما سوت زنان با این یارو بریم جلو  و ببینیم نتیجه چه خواهد شد  

راستی راستی... 

آقا ما کمبود محبت و توجه و عقده ای!!!  اینم که بهم توجه میکنه و سر پوشیده لاو میترکونه من دیگه کلی ....    

بی هدباااااااااا. به خودتون بخندین 

For The Rest Of My Life

برای باقیِ زندگیم


I praise Allah for sending me you my love
خداوند را می ستایم که تو را برایم فرستاد، عزیزم
You found me home and sail with me
تو مرا یافتی و با من رهسپار شدی
And I`m here with you

و من اینجایم با تو

Now let me let you know حال بگذاربدانی
You`ve opened my heart
تو قلبم را باز کرده ای
I was always thinkin that love was wrong
همیشه فکر میکردم که عاشق بودن خطاست
But everything was changed when you came along
اما همه چیز تغییر یافت زمانی که تو آمدی
Oooooh
اوه...
And there's a couple of words I wanna say
و کلماتی هستند که می خواهم بگویم
For the rest of my life
برای باقی عمرم
I`ll be with you
می خواهم با تو باشم
I`ll stay by your side honest and true
می خواهم کنار تو بمانم، امین و درستکار
Until the end of my time

تا انتهای زندگیم
I`ll be loving you, loving you
عاشق توخواهم بود...عاشق تو

For the rest of my life

برای باقی عمرم

Through days and nightsدر تمام روزها و شبها
I'll thank Allah for opening my eyes
برای گشودن چشمانم از خداوند سپاسگزارم
Now and forever I

حال و همیشه من

I`ll be there for you
در اینجا برای تو خواهم بود
I know it deep in my heart
می دانم آنرا از عمق وجودم
I feel so blessed when I think of U

احساس خوشبختی می کنم زمانی که به تو فکر می کنم

And I ask Allah to bless all we do و درخواست میکنم ازالله که متبرک کند همه اعمال ما را
You`re my wife & my friend & my strength
تو همسرم ، دوستم ، و قوتم هستی
And I pray we`re together in Jannah
دعا می کنم در بهشت با هم باشیم
All i know I find myself I feel so strong
همه چیز را دریافتم، اکنون خود را پیدا کردم، احساس قدرت میکنم
Yes everything was changed when you came along
بله همه چیز تغییر کرد زمانی که تو پیش آمدی
Oooooh
اوه
And there's a couple of words I wanna say
و کلماتی هستند که میخواهم بگویم

For the rest of my life
برای باقی عمرم
I`ll be with you
می خواهم با تو باشم
I`ll stay by your side honest and true
می خواهم کنار تو بمانم، امین و درستکار
Until the end of my time
تا انتهای زندگیم
I`ll be loving you, loving you
عاشق توخواهم بود...عاشق تو

For the rest of my life

برای باقی عمرم

Through days and nightsدر تمام روزها و شبها
I'll thank Allah for opening my eyes
برای گشودن چشمانم از خداوند سپاسگزارمNow and forever I
حال و همیشه من

I`ll be there for you
در اینجا برای تو خواهم بود
I know it deep in my heart
می دانم آنرا از عمق وجودم
& Neither to fear you`re In front of me
هیچ ترسی نیست ، تو در برابر منی و
I strongly feel love
در عشق احساس قدرت میکنمAnd I have no doubt و هیچ تردیدی ندارم
I sing in loud that I will love U eternally
با صدای بلند می خوانم که،عاشق تو هستم تا ابد

For the rest of my life
برای باقی عمرم
I`ll be with you
می خواهم با تو باشم
I`ll stay by your side honest and true
می خواهم کنار تو بمانم، امین و درستکار
Until the end of my time
تا انتهای زندگیم
I`ll be loving you, loving you
عاشق توخواهم بود...عاشق تو

For the rest of my life

برای باقی عمرم

Through days and nightsدر تمام روزها و شبها
I'll thank Allah for opening my eyes
برای گشودن چشمانم از خداوند سپاسگزارم
Now and forever I

حال و همیشه من

I`ll be there for you
در اینجا برای تو خواهم بود

I know it deep in my heart

می دانم آن را، از عمق وجودم 

 

 

 

 

دانلود

نظرات 20 + ارسال نظر
سمانه شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.fands.blogsky.com

یه ضعیفه شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ

اگه بدونی که چقد برات خوشحالم که خوشحالی
همه ی شرایط رو برای ازدواجت بسنج
به حق همین روز و به حق مرتضی علی ان شالله بهترین ها برات رقم بخوره
مراقب خودت باش خواهر گله ی من
خوشبخت بشی بهحق ابا عبدالله الحسین
اربعین هم تسلیت باد
به امید رسیدن به درک از زینبی ها و حسینی ها
یا علی


چقده مثه این مادر بزرگا دعا کنی
ولی باز مرسی گلم

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

اخییییییی قابل ندارهــــــــ آپمــــــــ میخونم

بوس

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

سلامـــ آخی خوچالم خوچت امدش

میگما لینک دانلودشم میزاشتی برو بچ استفاده ببرن

تو چی نرفتی؟؟؟؟؟؟؟ تو کاره ؟؟

وا جدیدا قراره بادا بادا مبارک بادا بشه اینجا

واای دارم کلی بهت میخندمــــ

بی نمک
معلوم نیس بابا
بادا بادا رو بهت اعلام میکنم
فعلا تا اطلاع ثانویه به کسی اجازه گفتنش رو ندادم

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

امدی سراغم ؟ مگه میخوای منو بکشی؟؟؟که میای سراغم
کلاس نزار

اخی قربونه مهلبونیتـــــــــــ

لینکش رو گذاشتم پرستو

دادار شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://aminsims.blogsky.com/

ایشالا که تو کنکور قبول میشی
و شغل جدید هم رضایت بخش باشه برات
ماشالا پرستو خانوم همه جا هستن

یه ضعیفه شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

تو هم که همش ازم ایراد می گیری
ولی بازم به امید موفقیتت تو همه عرصه ها

مرسی عزیزم

صالح شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ http://darbodaghunha.blogfa.com

سلام
خوبید؟؟
چرا نیستید تو طرحا
ها؟؟؟؟؟
کجا غیبتون زد
امروز کشفتون کردم

سلام
نیستی که نیستم
من که همیشه هستم تو غیبت زده

مهسای تنها یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ق.ظ

پس دارین لاو میترکونید که دیگه سراغی ازم نمیگیری نه
ای بدجنس
خوب اولا شبا اس میدادی
حالا دیگه منو فراموش کردی
باشه واست دارم
انشاااااله وقتی اون چیزی که گفتم وقولی که دادی انجام شدو اومدین انجا یه آشی واست بپزم که یه وجبش روغن باشه
مزاحم نمیشم برو به لاو ترکوندنت برس
خوب منو محمدو مسخره میکردی او ن روزا حالا ببینخودت چی به سرت اومده
این متهلانه کجاست که ببینیه شکسته بالا چی به سرش اومده

وای خداا
مهساااااااا
تو که ما رو ترکوندی؟!!
بابا هنوز که خبری نیس

صالح یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ http://darbodaghunha.blogfa.com

سلام حالتون خوبه؟؟؟
اومدم توضیح بدم طرحای دس جمعیمون رو.راستش چیز خارق العاده یاا سختی نیست
یه وبلاگ زدیم. با بچه ها جمع شدیم توش. همه رو هم مثل شما برر حسب اتفاق آشنا شدیم و کسایی که علاقه به مسایل دینی دارن توش موندگار شدن و یه جمع 10
15 نفره تشکیل دادیم.
قضیه هم از این قراره که توی وبلاگ هر دفعه یه برنامه مذهبی میزاریم مثلا یه بار میگیم این هفته فلان روز فلان ساعت همه زیارت عاشورا بخونن. یا مثلا فلان شب فلان ساعت همه زیر آسمون برا هم دعا کنن. و....
به تازگی هم طرح های سخنرانی هم گذاشتیم.یعنی یه سخنرانی 3 دقیقه اییا 5 دقیقه ای میزاریم اخلاقی همه میان گوش میدن نظرشون رو میگن تا بحث صورت بگیره از هم چچیز یاد بگیریم.
خلاصه کارا دست جمعیه و البته اخلاقی. اسمشم گذاشتیم طرح های دست جمعی مذهبی.
الانم طرح سخنرانی داریم. حالا بله عروس خانوم؟؟؟هستید؟؟

باشه ولی من گیرایی ام پایینه
هر بار باید برام طرح رو توضیح بدی
مرسی

sepideh یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ب.ظ http://lahzehayesepid.blogsky.com

عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززممممممممممممممممممم

خیلییییییییییییییییییییییییییی خوشحال شدمممممممممممم

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلییییییییییییییییییییییییییییییی
خیلییییییییییییییییییییییییییی

ایشالا همونی باشه که می‌خوای..

اما تا میتونی چشمات رو باز کن..

قبل ازدواج باید تا میتونی چشمات رو باز کنی و لی بعدش تا میتونی باید چشماتو ببندی..

موفق باشی عسلم، عزیزممم.. قربونت برممممم

ایشالا دوران خوشی و شادی برات نزدیکه..

آمین

مرسی گلم
ولی باز باید تکرار کنم بابا خبری نیس و هنوز معلوم نیس
ولی چشم

شهرزاد دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ق.ظ http://dar888.blogfa.com

خب به سلامتی
خوش و موفق باشی عزیزم
خدا رو شکر همه چیز بهتره

مرسی

مهسا دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ق.ظ http://mahsaazizi37.blogfa.com/

نه دلخور نیستم دوسی
چرا حالت بهم بخوره مگه اس دادن بده؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا اس دادنم حد داره!!!!!

مسافر دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://pelake8.persianblog.ir/

سلام سلام سلام
به به
هر چی خیر ان شالله برات پیش بیاد
بهترین ها رو برات آرزو دارم
موفق باشی گلم

سلام خانوم
چه عجب

sani دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ http://oksireshgh.blogsky.com

ایشاله که همونجوری که میخای بشه

مهسای تنها سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ق.ظ http://mahsaazizi37.blogfa.com/

آپم گلی خانومممممممممه همیشه نا امید

اوکی

sepideh سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ http://lahzehayesepid.blogsky.com


چه خبراااااا دخملییی؟!!!

هیچی دخملی

باشماق سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

سلام حالا فکر می کنی هرکسی که ازدواج کرده بک همسر صد در صد ایده آل داره بالاخره خوب بدش قاطیه مثل میوه فروشای تره بار که ریز درشت را با هم می فروشن زندگی هم همین طوریه با ریز و درشته
ریسک تو زندگی خودش عالمی داره
نترس و بسپار به خدا

مثه همیشه حرفات قشنگ بود بابای خودم..

مهسای تنها چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://mahsaazizi37.blogfa.com/

مممممممممممممنونم بخاطر دعات
جوجوی عاشقه من.

گندم پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ http://ayenehaye-nagahan.blogsky.com/

ان شاء الله که همه چی درست پیش بره.همون جور که دوست داری.تا حداقل تو از تنهایی در بیای و البته ازدواج موفق هم داشته باشی.به قول خودت بعد از این همه سختی.م.فق باشی عزیزم.

گلمی عزیزم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد