من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

گند ات بزنن شکسته بال

گند ام بزنن. اه اه 

امروز یه صحنه بد رو دیدم و هیچ کاری نکردم. از خودم بدم میاد که وایستادم و فقط نگاه کردم مثل سیب زمینی. البته یه کم از ازون مرد بی شعور ترسیدم. ولی باز گندم بزنن. چون حق با من و اون دختر بی چاره بود ولی من.... 

بذارید بگم چی شد. امروز سر راه چهار راه ولیعصر منتظر بودم و این طرف و اون ور رو نگاه میکردم تا یهو یه مرد بی شعور پست بی فرهنگ کاملا مشخص بود تحریک شده بود (سانسور کردم ولی خودتون بفهمین دیگه منظورم رو) بعد رفته در فاصله ۱۰ سانتی یه دختر بی چاره از همه جا بی خبر از پشت وایستاده بود تا وقتی این دختره یه کم عقب میاد اون ..... 

(خودتوت بفهمین دیگه چی میگم. روم نمیشه کامل شرح بدم) 

منم عین بز نگاه کردم که خدا رو شکر یه خانومه همراه دختره متوجه شد و دختره رو نجات داد. خدا رو شکر 

ولی من خیلی بز و سیب زمینی ام. چرا نرفتم اون کاره اون خانومه رو بکنم؟!!!   


 

این پستم شاید مربوط به اعتراضات دوستان در وبلاگ هاشون مبنی بر تجاوز بدون کشیدن زیپ شلوار میشه. در صورتی که حتی این زیپ اش رو هم....

نظرات 13 + ارسال نظر
♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

یاا علیییییییی

من دیده بودم که طرف از این گو خوریا کنه نه دیگه رو یه نفر اونم توی خیابون ..

خیلیا هستن از این گو خوریا تو خیابون زیپشونو ..

آره گلم
حال منم بسی بهم خورد
البته اون زیپش رو ... ولی خب بالا و پایینش فرقی نمیکرد از بس ....
بی شعور

لی لا جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ق.ظ


یا حسین مظلووووووووووووووووووووووووم...
سلام..
وای خدا...کلا اعصابم تعطیل میشه، و از هممممممممممممممممممممممممممممممممممممممه مردا متنفففففففففففففر میشم وقتی اینجور چیزا رو میخونم...خدا رو صد هزار مرتبه شکر که ندیدم..و امیدوارم که هیچوقت هم نبینم چون خدا خودش میدونه که یقینا سکته میزنم...
عقم گرفت از هرچی جنس مذکره....حالا هرکی که میخواد باشه....
آشغالای پست فطرته حیوون(البته این واسه اون کسانیه که این آشغال بازیا رو در میارن)

اهوم

محمد جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ http://m2011.blogsky.com

از چیز ها قدیما هم بود
یادمه که یک کار گر در زمان طاغوت در ملا عام به یک خانم مینی ژوب پوش هتاکی کرد
که مجله توفیق در مورد اون قضیه این شعر را سرود که یک بیتش یادمه
شنیده ام که شده ای مرد سال ای عمله بقیه اش را متاسفانه یادم رفته
تو اتوبوس های شرکت واحد قدیم زمان شاه که زن و مرد قاطی بودن هم از این مسائل زیاد بود یک روز صدای فریاد یک جوانی را تو اتوبوس شنیدم در همان حال خانمی را دیدم که یک سنجاق باز دستش بود

بی نشان جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.mzp.blogfa.com

متاسفانه اخلاقجامعه ما داره یک سقوط ازاد رو تجربه میکنه
به کجا میریم؟
تشکر بابت این که اینو نوشتی
خب واقعیت جامعست
این تجربه بز بودن (البته می بخشید ) رو من هم خیلی وقتا داشتم
وقتی که باید کاری کنی و کمکی کنی اماعین یه درخت خشک وامیسی
من یه مردم
اما اون یارو مرد نبوده مرتیکه بوده شاید
البته خوب و بد بودن نه به مرد بودنه نه به زن بودنه

این تذهبون
یا
به کجا چنین شتابان
و...

مشتبا جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ

آآآآآآآآآآآهههههههههههه

؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

مشتبا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ق.ظ http://bgdahom.blogsky.com

راستش بعد از خوندن این آپت خیلی ناراحت شدم با اینکه حرف جدیدی نبود اما خوب متاثر کننده بود و بعد از خوندنش نا خودآگاه یه آه کشیدم و ترجیح دادم همونو واست بنویسم.
خواهرم فک نمی کنم تو می تونستی کاری کنی، اگه هم می تونستی فقط اون یارو رو می تونستی از این کار بازداری و نهایتش یه سیلی محکم بخوابونی زیر گوشش ولی قلب اونو و ذهن خرابشو نمی تونستی درس کنی تازه تو فقط اونو دیدی دیگرانو چی کا می خوای بکنی؟

موفق باشی

اهوم

شادی شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ http://wordsofshadi.blogsky.com


حالا خوبه همیشه تو چهار راه ولیعصر به خصوص روبرو مترو این همه پلیس وایمیسته... با این حال...

آبی آسمانی یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ http://almassabi.blogfa.com

سلام
سلام
موانع ارتباط موثر با همسر (قسمت اول)
علت بیشتر اختلافات و بگو مگوها در خانواده چیست ؟
به روزم [گل]

مهسای تنها یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:10 ب.ظ

از قدیم گفتن هرچه بگندد نمکش میزنن وای به روزی که بگندد نمک
اینو اسه این گفتم که
ما دم در مدرسمون که دبیرستنی بودیم دو تا سربزگذاشته بودن دو تا هم سر خیابون که پسرای موتوری مزاحم رفت و اومدنمون نشن
میدونی جالب چیه ؟؟؟
همون سربازا هر روز به ما متلک مینداختن به نظر تو اونوقت چه میشه کرد؟؟؟؟؟؟

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ق.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com


تو نمیخوای اپ جدید بزاری؟؟؟؟؟

نه

نگار دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ http://feragh-jodaee.blogfa.com

سلام دوست خوبم
مرسی که تو این مدت امتحانات بهم سرزدی
واقعا آدم وقتی این حرکتها رو می بینه یا می شنوه یه طوری می شه
یکی نیست بهشون بگه مگه خودتون مادر و خواهر ندارین

اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

آرزومند آرزوهای قشنگت هستم

سلام
خواهش
خوش اومدی

مهسای تنها سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ http://mahsaazizi37.blogfa.com/

سلام خوبی؟
دختر تو کی میخوای دست از این شیطنتات برداری ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میام میزنماتا
هی میای به عکسای وب گیر میدی مگه تو مطالبو نمیخونی که در مورد مطالب نظر نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟
ای به هدب کی میخوای دست از این فضولیات برداری بزرگ شدیا میخوای شوهر کنی بازم شیطونی میکنی ناقلا.




صالح یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ق.ظ http://darbodaghunha.blogfa.com/

واقعا؟؟؟؟

بله..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد