من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

....

دلم گرفته 

بسی..... 

در سکوت و دلگیری غوطه ورم 

نمیتونم و نمیخوام به چیزی فک کنم 

به خودم. به خدا. به شما قول دادم  

خسته ام از دلگیری هام 

مینویسم تا باز یاد آوری شه و قوت قلب بگیرم : 

من خیلی چیزا دارم 

هیچ چیز کم ندارم 

واقعا دارم میگم 

تن سالم. عقل سالم. روح تقریبا سالم  

خانواده خوب. امکانات مالی کافی طوری که هیچ وقت بی پول نبودم برای خرید چیزی 

تحصیلات تقریبا خوب و بهتر ازون که شرمنده مدرکم نیستم بخاطر بی سوادی مفرط 

کارمم تقریبا بگم خیلی خوبه و حتی حقوقش (ولی این مورد یعنی کار و درآمدم برام اصلا مهم نیست یعنی زیاد دنبال کار و پول نیستم. زیاد چیزی ازش نمیگم) 

دوستای خوب و مهربون و سالم و عاقل 

یه مشاور خیلی خوب که دو-سه ساله میشناسمش و بطور خیلی خاصی حرفاش برام سنده 

و همه جوره حواسش به من و راهم هست 

تنها و تنها نقص من تو زندگی ام نداشتن یه مرده که هیچ وقت وجودشون رو درک نکردم 

همین 

همین خار شده و رفتن توی چشم و قلب و پام 

......... 

 

 


 

تشکر نوشت: جا داره ازون آقای مشاورم که این چند ساله بی هیچ ادعا و حتی مادی. این همه اذیت اش کردم و هی نالیدم و اون هی قوت قلب داد. گاهی دعوام کرد شدید و گاهی تشویق 

خدایا این آدم های اینطوریت رو به خصوص عموی من رو نگه داره و همچین قشنگ راه زندگی رو براشون باز کن. بهشون سلامتی روحی و جسمی بده. خلاصه خداجون همه جوره هواشون رو داشته باش.  

عمو میدونم زحمت شما رو نمیشه با این چیزا بیان کرد. بهر حال ببخشید.

 

الکی نوشت: خدیا دلگرمم به شادی بنده هات. خدایا اونا شاد باشن. به درک که دل ما میگیره و بهونه میگیره

نظرات 13 + ارسال نظر
باشماق چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ق.ظ http://bashmagh.blogsky.com

اینطوریکه نوشته ای دخترم همه چیز داری
خوشبحالت فقط درد سر نداری
خدا را که داشته باشی برات یک درد سر مودب و مومن و باد خدا پولدار و ... بزودی نصیبت می کنه البته به اون دیگه درد سر نمیگم می گن سایه سر

مهسای تنها چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ق.ظ http://mahsaazizi37.blogfa.com/

انشالله با کمک ما دوستان خوبو عاقل و مهربونت
و اون مشاوره از ما بهترون
موفق میشی
شک نداشته باش
تو خوبی خیلی خوبو مهربون و مشنگولی
و لیاقتت تو هم یه مرد خوب و مهربون و مشنگول عین خودته مشنگول جااااااااااان
برات بهترین ها رو همیشه از خدا میخوام

آریافر چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ق.ظ

حالا با این مشخصاتی که دادی هزار تا خواستگار پیدا میکنی :))
خوب که یادت رفت آدرستو بنویسی والا تا فردا هزارنفرو باید جواب میدادی
ولی هنوزم دیر نیست، بنویس از اونایی هم نیستی که با وجود نداشتن مردشون منتظر هر مردی باشن، نه
اونا هم باید لیاقت داشته باشن
یعنی برای همه

:)

:دی چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ب.ظ

به جای اینکه اینقدر تمرکزت رو نداشتن یک مرد بزاری تمرکزت رو بزار رو داشتن یک مرد
بهش یکسره فکر کن به اون کسی که میخوای بیاد تو زندگیت

بی خیال....

علی چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام
همیشه آرزوی بهترین‌ها رو براتون دارم. با خوشحالی شما، خوشحال و با غم شما غمگین. هرچند کار زیادی ازم نمیاد...
أسئل الله من فضله

یا علی

سلام عمووووووووووووووووووووو
مرسی. خیلی
حیف که نمیتونم خوشحالتون کنم
دوستان صاحب پست اومد

محمد چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ http://madarjan.blogfa.com

وبلاگت زیباست ولی به قول سهراب دل خوش سیریچند

دل خوش؟؟!!!
من رو میگی؟؟!!!
دل خودت خوشه ....
آی کیو

SAEID چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ http://SAEID-MOSAVI.ROZBLOG.COM

ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک میکنی؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ

یه ضعیفه چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ

درسته

حسنا بانو چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ب.ظ http://lanochestrellano.blogfa.com

کاش میشد کاری کنم خوشحال باشی تاابد

شما که خوشی
چه اهمیت داره؟!!!

آریافر پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ



؟!

مسافر پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ http://pelake8.persianblog.ir/

سلام عزیزم همیشه میام وبتو میخونم ولی خوب اغلب نظر نمیزارم
این قیافه چیه به خودت گرفتییه کم بخند نه بیشتر
یه کم بیشتر هنوحالا خوب شد
توکل توسل یادت نره
راستی
توی حرم امام رضا اگر رفتی هر وقت
برو زیارت شیخ حر عاملی
خیلی برای ازدواج جواب میده البته من شنیدم
موفق باشی گلم

الان تو فاز خوبی نیسم
تو فاز انزجار از خدا و دعا ام

محمد جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ق.ظ http://madarjan.blogsky.com

من دیگه اصلا دلم خوش نیست یک روزی دلم خوش بود اما حالا دیگه اصلا آرزو میکنم مادر تو هم بمیره تا دیگه منو مسخره نکنی بگی چه مامان دوست !!!

شرمنده ولی...
بی خیال

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ق.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

وا چته تو دختر؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد