من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

کرکره پایین

تعطیل کردم رفت

خسته شدم از بس نوشتم از دلم و درک نشدم و حتی بعضی ها بد باهام برخورد کردن و فک کردن عقل کل اند.

تعطیل کردم رفت

چون میخوام تنها باشم

چون.....

خیلی دلایل

اگه یه روز برگردم که امکانش کمه. بکل دکوراسیون اینجا رو میارم پایین

دیگه از دلم نمینویسم. جنبه افراد پایینه حتی خودم

از اتفاقات و حوادث خواهم نوشت

یه شکسته بال بی روح

که کلی دل و بالش شکسته

بی خی

بای

بهم ریختم

بهم ریختم

شدید

احساس میکنم چیزی از روحم باقی نمونده. فقط یه جسمم. یه مرده متحرک. یه مرده ای سعی میکنه خودش رو بزنه به کوچه علی چپ. نمیدونم چی بگم. خدا رو دوست ندارم. اصلا

خیلی بی مرام بود

خیلی


 توی این مدت که وبلاگم رو زدم. خیلی اتفاقا افتاد. و فقط من بودم این وسط که حالم بهتر که نشد هیچ. بدتر هم شد. خیلی از خدا شاکی ام. خدایی که من و دردم رو میدونس و هیچ کاری نکرد. ازش شاکی ام چون فقط اونه که میدونه خیلیییییییییییی حالم بده و میدونه بدترین درد رو دارم. توی این مدت دوستای مجازیم اتفاقای خوبی براشون افتاده. اول اینکه حسنا بانو و ضعیفه مزدوج شدن. یکی از آقایون هم ازدواج کرد و وبش رو جمع کرد. آقای باشماغ نوه دار شد. خانوم متاهلانه هم نی نی دار شد. مهسای تنها هم که یه سری مشکلات داره. ولی بهر حال دلش به یکی خوشه.

دوستای واقعی ام هم خیلییییییی هاشون مزدوج شدن. حتی اونا که قصد ازدواج نداشتن. یکیشون هم نی نی دار شد. ایشالا همههههههههههههه خوش باشن. ایشالا هیچ کس درد من رو نفهمه. خدایا مراقبشون باش.

شاید دیگه ننویسم. کلا ازین محیط ببرم.

میرم بمیرم

با بای دوستام


نی نی خانوم متاهلانه

هنوز خر کیفم

باز خاله شدم (وبلاگ متاهلانه)

البت خاله نتی شدم نه واقعی

باورتون نمیشه چخده خوشحالم

اگه میدیدمش میگرفتم له اش میکردم (البت از روی محبت و خوشحالی)

بعدم نی نی اش که اومد مرفتم هی گازش میگرفتم

نگین دیونم هاااااا خب دوس دارم البته این کارام هم از روی محبته

گفتم من که خودم هیچ خبر خوشی ندارم بگم

حداقل این رو بگم که شمام شاد بشین

عاشقتم عشقم (خانوم متاهلانه)



سوت سوت دست دست جیخ جیخ بوس بوس گاز گاز

ایشالا نی نی ات از این سه حالت خارج نباشه

1 تپل سفید و خوشمل

2- قیافه معمولی ولی با نمممممممممک

3-هرچه خوبان همه دارند. اون یکجا داشته باشه


من با مورد 3 موافقم. جینگولی باشه واسه خودش هاااااااا

ایشالا شکل خاله اش بشه ولی سرنوشتش طلایی باشه

دهنم رو گل گرفتم خانومی 

ولش کنین

بدترین وبهترینها در سال 90 و....

این پست رو از وبلاگ در مسیر زندگی کش رفتم 

 

بهترین وبدترین اتفاقی که توی سال ۹۰ براتون افتاد وتاثیرش هنوزم توی زندگیتون هست رو بگین...

البته هرکدوم از عزیزان میتونن این مطلب رو توی وب خودشون بذارن واز دوستای خودشونم اینو بپرسن ولی خدایی برای منم نظر بذارین دیگه گناه دارم 

و بگید اتفاق هاتون رو  و برید ادامه مطلب راجب اتفاقای خودمه

ادامه مطلب ...

خون دماغ

جدیدا خیلی خون دماغ میشم 

نه بطور شدید هاااااا  

کم به اندازه نصف یه قطره یا یه قطره. طوری که فقط رنگش معلومه. علتش چیه؟؟!!! 

کاش علت اش مردن بود . یعنی میشه؟!!! کاش بشه ولی ما شانس مردن رو هم نداریم 

ایشششش 


 

قبلا ها وقتی استرس داشتم اینطوری میشدم. مثل زمان کنکور و... 

ولی حالا بی دلیله