من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

زندگی برای شما

اینجاست که باید گفت در وصف زندگی ما و زندگی بعضی ها:



هفت شهر عشق را عطار گشت

ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم




پ.ن: پستهایی که توی ماه رمضون پارسال نوشتم رو که میخونم از خودم بدم میاد. چقد کودن بودم و هستم این همه سال امید به سراب داشتم

نظرات 10 + ارسال نظر
sep!deh سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ق.ظ http://lahzehayesepid.blogsky.com


هنوزم دیوانه‌ای و ضعیف!!!

هرکسی برای هدف و خواسته‌ای که داره باید تلاش کنه و یا اگه از دستش کاری بر نمیاد دعا که میتونه بکنه پس اینقدر دیوانه نباش..

از خدا بخواه و برای رسیدن به اهدافت بجنگ و تسلیم نشو...

تسلیم نشو و تلاش خودت رو بکن ..

این لذت داره که به سختی چیزی رو بدست بیاری، اگه به سختی چیزی رو بدست آوردی راحت از دستش نمیدی و برای حفظ کردنش با هرچی خواست از تو بگیره می‌جنگی!!!

فهمیدی؟!!!

تا کی ناامیدی و حرف‌های صد من یه غاز؟!!

به خدا اگه پیشت بودم دوتا می‌زدم تو سرت تا عقت اگه پریده بیاد سرجاش!!

توکلت به خدا باشه دختر!!

یعنی تو خدا رو اینطوری می‌بینی؟!

اینقدر کوچیک و ریز؟!!!

یعنی خدا بد تورور میخواد؟!! به خدا هروقت به مصلحتت باشه اینقدر شنگ همه چی رو ردیف میکنه که باورت نشه ...

خواهشاً دیگه نبینم خدا رو اینقدر کوچیک ببینی که یعنی نمیتونه؟!

مشکل من و تو که چیزی نیست میتونه بزرگترین کارها که حتی توی مغز من و تو نمیگنجه رو انجام بده!!

اما هر چیزی رو به وقتش شاید ما هنوز صلاحیتش رو نداریم، شاید مصلتمون نیست، شاید میخواد معرفتمون نسبت بهش بالاتر بره، شاید میخواد به سختی و مشقت حاجتمون رو بده که قدر لحظه به حظه زندگیمونو بدونیم، شاید کسی رو که میخواد قسمتون کنه هنوز آمادگی و شرایطش رو نداشته باشه و این نیاز به زمان داشته باشه..

توروخدا ناشکری نکن و در هر مرحله‌ای از زندگی بگو: خدایا راضی‌ام به رضای تو ..

اونوقت ببین درهای رحمت بیشتر از قبل به سمتت باز میشه..

مواظب خودت باش عزیزم.. ببخش که یه کم تند باهات برخورد کردم ..

فقط به خاطر خودت .. چون میدونم داری امتحان میشی نمیخوام که امتحانت رو بد پس بدی..

دیگه به دعا اعتقاد ندارم
فایده نداره
۴ ساله سر کارم

بهراد سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ق.ظ http://radzad.persianblog.ir/

سلام دوست من.
ممنونم از نظری که دادی.
از نظرت هم نیرو گرفتم و هم ناراحت شدم.
واقعا نمیدونم دور و برم چه خبره.
این که گفتی ولش نکن خوشحلم کرد و این که گفتی تو پسری و میتونی با یکی دیگه باشی...
من نمیتونم چون خیلی دوسش دارم.
برام دعا کن

آره بنظرم اگه واقعا دوسش داری و حس ترحم یا چیز دیگه ای نیس
حتماااااااااا برو جلو
ولش نکن
و اگه گفتم تو پسری و....
منظورم این بود بعد اون هم میتونی با یکی دیگه درد از دست دادنش رو بهتر بپذیری

مهسای تنها سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

عزیزم
همه میگن صبر کن درست میشه
بیا بازم صبر کنیم

بهراد چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ http://fk.persianblog.ir/

سلام
بله درسته اما شما که اون رو نمیشناسید و نمیدونید اون کیه.اگه میدونستید میفهمیدید که اون کسی نیست که من بتونم بعد از نبودنش با کس دیگه ای زندگی کنم و یادش رو فراموش کنم.
مطمن باش درد از دست دادنش منو میکشه.

حالا چه قایده داره
میخوای باشی باهاش یا نباشی

بهراد چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ http://radzad.persianblog.ir/

سلام
رفتی وبلاگش رو خوندی؟
فهمیدی اون کیه؟
فهمیدی چرا نمیتونم ولش کنم و فراموشش کنم؟

سلام
راستش قبلا هم میشناختمش
درکت میکنم
خیلی آدم خاصیه
خیلیییییییییییی

خاکستری جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ http://adamgray.blogsky.com

عزیز هم جنسم سری به وبلاگ من بزن دلتنگیهامون از یک جنسه

ok
میام

باشماق پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ

خورشید بار دیگر از پشت ابر ها بیرون آمد و چهره گشود
راستی راستی عمر چقدر زود می گذرد همین دیروز بود که غزا گرفته بودیم که این ماه را تو این گرما چطور سپری کنیم امروز بیست روزش گذشت
این نی نی کوچلوی ما هم دو ماهه شد

مبارکش باشه
بابایی امروزم من سالگرد بابامه

ن چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ق.ظ http://hava91.blogfa.com/

تو وبلاگ ها این وبلاگ را دیدم از مطالبش خوشم آمد گفتم شاید شما هم دوست داشته باشی

چی رو دوست داشتم؟؟!!

باشماق یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ

روزه و نماز شما قبول باشد
عید شما مبارک

thx

مهسای تنها دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ

تولدت دیروز بود گفتم شاید اینجا آپ کردی
اومدم بگم تولدت مبارک

مرسی گگلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد