من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

بدترین وبهترینها در سال 90 و....

این پست رو از وبلاگ در مسیر زندگی کش رفتم 

 

بهترین وبدترین اتفاقی که توی سال ۹۰ براتون افتاد وتاثیرش هنوزم توی زندگیتون هست رو بگین...

البته هرکدوم از عزیزان میتونن این مطلب رو توی وب خودشون بذارن واز دوستای خودشونم اینو بپرسن ولی خدایی برای منم نظر بذارین دیگه گناه دارم 

و بگید اتفاق هاتون رو  و برید ادامه مطلب راجب اتفاقای خودمه

بهترین: متفاوت بودن یک سال. و انجام دادن کارهای مختلف و ولگردی هام. سر کار رفتنم 

بدترین: خلاصه میگم. ضربه روحی شدید ام وقتی که فک میکردم تنهایی ام تموم شده و بی مرد بودن. به قول مازیار فلاحی: تازه عادت کرده بودنم که تو تنهایی بمونم.... 

ولی بدتر خورد تو حالم. خدای من.... 

نمیدونم خوب بگم یا بد. پس هیچی نمیگم

نظرات 21 + ارسال نظر
مسافر شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.taresidann.blogfa.com

سلام خانومی
من وبت رو میخونم , از همون خیلی وقت پیشا که تو نظراتت به شهرزاد و زن متاهل از درد و نیازی که داشتی می نوشتی , از همون موقع همیشه تو ذهنم برات دعا می کردم
من دور و برم چند تا دختر مجرد خیلی خوب دارم که خیلی برای ازدواجشون دعا میکنم و شاید باور نکنی اگه بگم اولین دعایی که میکنم مال همین مجرداست , بس که احساس میکنم درد تنهاییشون رو می فهمم
اینکه خیلی برات نظر نمیذارم چون اونقدرا وقتم خالی نیست و از اونجایی که دوست دارم وقتی با یکی دوست شدم و روی دوستیمون حساب باز کرد , مدام بهش سر بزنم ولی چون وقت سر زدنم به دوستان کمه واسه همین تو اضافه کردن دایره دوستیهام یه کم با احتیاط پیش میرم , علتش هم همونیه که گفتم دوست ندارمم رفیق نیمه راه میشم وقتی یکی به دوستیم دلخوشه , اونم شما که خیلی دل کوچیک هستی و تند تند دلت برا دوستات تنگ میشه و دوست داری بهت سر بزنن
در پناه خدا

اوخی نازی
چه دخمل نازی
نه عزیزم تموم شد خل بازی هام
من دیگه قصد ازدواج ندارم
مخصوصا جدیدا که احساس میکنم چقد آزادم و چقد خوبه مجردم
dont worry honey
بوس بوس

مسافر شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.taresidann.blogfa.com

نکاتی که نوشتی و با دقت خوندم تو مادری کردنم لحلظ میکنم نظراتت رو , من اونقدرها هم که فکر میکنی مامان بسته ای نیستم , حتی گوش سوراخ کردن هم به خاطر احترامی که برای آزادی "انسان " قائلم فعلا سراغش نرفتم
ممنون از اینکه خیلی برام نظر دادی و پستامو خوندی
در پناه خدا


چقد بده این بلاگ اسکای آیکون بوس نداره
بوس

مسافر شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.taresidann.blogfa.com

امیدوارم سال 91 برات اتفاقهای خوبی رقم بخوره و سر آغاز بهترینها باشه برات
با تموم سختیهایی که میکشی صبر کن
مطمئن باش میوه صبر شیرینه
اینو کسی میگه که این میوه رو چشیده فراتر از اجر صبری که کرده
در پناه خدا

dont worry honey
فقط بی هدب چرا شرکت نکردی توی این یه جورایی بازی وبلاگی؟؟!!
بزنم کورت کنم؟!!

صالح شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:21 ب.ظ

بدترینش احتمالا جدایی ها بود
بهترینشم .....
زندگی همینه

بله...

دکتر نگار کریمی متخصص پوست مو شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ب.ظ http://dr-negar.persianblog.ir

جالب و ارزشمندبود موفق باشید..خوشحال میشم به من سر بزنید.آشنایی با شما باعث افتخار منه ..ممنونم بخاطر محبتی که نسبت به من داشتی

ثمین شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ http://mosaferzendegi1990.blogfa.com

سلام عزیزم ممنون که بهم سرزدی

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

وآ ... اینجآ ؟؟ نیدونیمــــــ
مسیــــــــــــ هآنیییـ سالـ نو همــ هـَپییــ بآشهـ انشالله سالــ خوبی داشتهـ باشی..
وآ منـ الانـ یآدمـ نیآد


خب فک کن.....

خانمی یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ http://monastories.blogfa.com

سلام شکسته بال

سال نو شما هم مبارک . سال خوبی پیش رو داشته باشی .. ارزوهای بهترین ها رو دارم ...


اول خواستم بگم تویی و خدات و اینکه باهاش حرف بزنی یا نزنی !!
بعد گفتم بهت بگم ، دعا ها و ارزوهات براورده میشه . هیچ وقت باهاش قهر نکن .. خدا دوست خوبیه .. نزار دلش بشکنه ... همیشه صدات میکنه همیشه ...

من تو برخی موارد باهاش قهرم
خودش هم میدونه چرا

یه ضعیفه یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

هر جور مایلی

مهسای تنها دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ http://mahsaazizi37.blogfa.com/

تو سال 90 هیچ اتفاق خوبی برام نیفتاده
هرچی بوده خبر بد بوده
همش نا امیدی
همش بدبختی
بد تر از همش اینکه خانوم محمد به هیچ وجه راضی نیست یه ریال از مهرشو ببخشه
و اینکه خودم خیلی روز به روز دارم افسرده تر میشم
بیشتر بخاطر تغییر مکان و اینکه باید از خونه ای که هزارتا خاطره ازش دارم باید دل بکنم
قراره بریم جایی دیگه و این خبر تو سال 90 بد جور رو مخم رفته
تنها مونس تنهاییام اتاقم بود که باید ازش دل بکنم
اتاقی که شبها با درو پنجره ش با سقفش تا خود صبح اشک میریختم باید فراموش کنم
ولی تو این سال
خوبیش این بود که من تونستم یه وبلاگ بزنم و دوستای خوبی پیدا کنم
که یکی از بهترینش شمایین
ولی امید وارم سال 91 سال خوبی باشه
برای تو برای من برای همه

اینکه میخوای برین یه جا دیگه که خوبه؟؟!!!
من که آرزومه برم یه خونه دیگه
حالا چرا میخواین برین؟؟!!!!
بوس بوس

سمانه سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

سال نوت مبارک. ان شا الله سال خوبی داشته باشی.

مرسی عزیزم
آدرس وبت رو ندارم که بیام پیشت

گندم سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ http://ayenehaye-nagahan.blogsky.com/

سلام عزیزم.عیدت مبارک عزیزم.سعی میکنم توی وبم بنویسم.می بوسمت.سال خوبی داشته باشی.

سلام گلم.سال نوی شمام مبارک و ایشالا امسال بهترین سال عمرت باشه. تو که نذاشتی توی وبت

جوجو سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:24 ب.ظ

یه پست گذاشتم
نظرت برام مهمه..
بیا نظرتو بگو

اومدم گلم

مهسای تنها چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ق.ظ http://mahsaazizi37.blogfa.com/

” سـرد اسـت و مـن تـنهایـم “

چـه جمـلـه ای !

پــــُر از کـلیـشه …

پـــُـر از تـهـوع …

جـای ِ گـرمی نـشستـه ای و می خـوانـی :

” ســرد اسـت “…

یـخ نمـی کنـی …

حـس نـمی کنـی …

کـه مـن بـرای ِ نـوشتـن ِ همیـن دو کلمـه

چـه سرمایـی را گـذرانـدم …


این برای آنهایی که از درد کسی خبر ندارند..........

آره واقعا

حسنا بانو پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ http://lanochestrellano.blogfa.com

بهترین اتفاق خب معلومه دیگه...ازدواجم
بدترینش...بداش زیادن...اما خب اتفاق خوبه بزرگه میپوشونتشون

بهترین اتفاقت رو....
بی خی

مهسای تنها پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ http://mahsaazizi37.blogfa.com/

پس تو کجاییییییییییییییییی؟ چرا خاموشه گوشیت
دیووونه خوبی؟

من اینجام
سر جام
دقیقا همون جای قبلی
فقط یه مدت رفته بودم شمال
چن روزه گلم و الان خونم و در خدمت شما

باشماق جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

هر چه فکر می کنم
اتفاق بدی به ذهنم نمی رسه شاید من آدم خیلی خوش بینی هستم
یعنی هر اتفاق بدی را هم خوش بینانه تلقی می کنم

بابا دلم گرفته

سمیرا سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ

آنقدر زمینخورده ام ک بدانم برای برخاستن ، نه دستی از برون بلکه همتی از درون لازم است.

سمیرا سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ

من جدیدا جز خواننده های مطالبت شدم. خیلی روان و ساده مینویسی. هرچند خوب توضیح نمیدی ک چطور شد ک همه چی بهم خورد. یه سوال داشتم اگه دلت خواست جواب بده .میخواستم بدونم تو متولد چه سالی هستی؟

اول اینکه تو پروفایلم نوشتم
متولد 66
بعدشم یه آدرس از خودت بذار

eli... چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ http://eshghemamnoo-1380.blogsky.com/

سلام خوبی ؟ ببخشید گاهی قاطی میکنم اینجا بیام ...اونجا بیام

قبل از اینکه این پست رو بذاری من تو وبلاگم بهترین و بد تیرن اتفاقات سال 90 رو گفته بودم ... تمام سال برام پر از بدبختی و بیچارگی بود .. چندتا از بهترین عزیزامو از دست دادم و تنها اتفاق خوب سال 90 دیدن علی بود برای اولین و آخرین بار...

امیدوارم سال جدید برات پر از اتفاقات خوب باشه

سر بزن خوشحال میشم

سلامژمرسی گلم

rasool پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ http://rasool20012.blogfa.com

خیلی ممنون که راهنمایی کردید

میخوام گروه تشکیل بدم میشه کمک کنید

چه گروهی؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد