من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

اصرار

امروز که اومدم نت سجاد م آن بود (دوست پسر جانم) و باهام حرفید 

و اصرار میکرد که بیا و مال من باش و دوستت دارم و.... 

منم که کمبود محبت شدید دارم و اینقد احساساتی 

دست و دلم لرزید ولی باز گفتم ولم کن و.... 

ای خدااااااااااااااااااااااا

نظرات 8 + ارسال نظر
پسر عاشق دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام.
اولا وبلاگم خیلی خوبه.اصلا ولش کن.
من خودم پسرم ولی یه چیز میگم که باید گوش بدی:
شرمنده آقایون حقیقت تلخه ولی باید بگم:
نباید به بعضی پسرا رو بدی وگرنه از یه بستنی شروع میشه تا............دادگاه
حالا نقطه چین رو دیگه خودتون میدونید که کارای زشتی توش هست.
البته همه پسرا به جز من.چون من قلب بسیار عاشقی دارم.

محراب دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://birag.blogsky.com

هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه
همه سر و ته یه کرباسن
اونا که خوب بودن چی شدن که اینایی که از خودشون تعریف میکنن بشن
گول کسیو نخور

خب چیکار کنم آفا محراب؟!
من خیلی شدید به یه مرد
به وجودش
به محبتش نیاز دارم
خدا هم نمیده

بانوی او دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ http://lis.blogsky.com/

ببین می دونم نیاز داری ولی بی خیال دوس پسر شو ...
جز دردسر های نابه جا که منتهی میشه به نابودی روحو جسم چیزی نداره دخمله
باور کن این یه واقعیته


خب پس من چی؟!!!!

محراب دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ http://birag.blogsky.com

سلام
مرسی که اومدی
این دوست عزیز که به نام بانوی او ثبت شده درست میگه
من خودم یه مردم و میدونم پسرا و مردا اگه دست دوستی به طرف کسی دراز کنن به جرات میتونم بگم ۹۰ تا ۹۵ درصد قصدشون خیر نیست . بترس از ازون روزی که گیر آدم ناجور بیوفتی. دوستیی که بخواد اینجوری شروع بشه و کسی بخواد به خاطر نیاز تو به محبتت باهات دوستی کنه ارزشی نداره چون طمع پشت این دوستی چیزی جز خفت نیست . متاسفانه تو جامعه ما سر افکندگی برای دخترانی که ازین ماجراها پس خوردند و توسط پسرای ... رها شدند خیلی بیشتره . میدونی لطمه روحی که یه خانم بر اثر بی احتیاطی در انتخاب دوست می خوره به مراتب بدتر ازینه که یکی تا آخر عمر تنها بمونه . ..
به عنوان یه برادر بهت هشدار میدم مواظب خودت باشی و با هر کسی طرح دوستی نریزی . دوستی سالم و ادامه دار که میتونه باعث آرامش بشه این راهش نیست . خیلی مراقب خودت باش
امیدوارم خوشبخت باشی و خدا اونی که لایق باشه و قدرتو بدونه و به اصطلاح من نیمه گمشده تو سر راهت قرار بده تا ازین وضع نجات پیدا کنی
با آرزوی خوشبختی برای همه جوونا

... دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ http://4-4.blogsky.com/

تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است. (شهید شریعتی).

ببین هیچ پسری (هیچ پسری! حتی همین من که الان دارم برات کامنت میذارم) تو یه رابطه‌ی دزدکی به چیزی به جز شرت دختره فکر نمیکنه. هر قسمی هم که بخوای برات میخورم. هیچ پسری براش روح تو مهم نیس! خیالت تخت!

تنها بمونی بهتر از اینه که بعدش افسردگی ناشی از خیلی چیزای دیگه هم بگیری.

مواظب خودت باش.


بعضی وقتا میگم خب اشکال نداره
حداقل تنم آروم میشه
نمیدونم

... دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ http://4-4.blogsky.com/

فکر می‌کنی. شهوت‌روندن دزدکی مثل آب شور خوردن میمونه، شاید تا وقتی آب نخوردی بتونی تحمل کنی، ولی وقتی آب شور رو خوردی بیشتر میخوری و بیشتری میخوری و میری تا که بترکی.
کشور‌های اروپایی رو با کشور خودمون مقایسه نکن. اونجا خیلی چیزا با اینجا فرق میکنه. خیلی چیزا! حالا خوب یا بد کاری ندارم، ولی اصلن قابل مقایسه نیست.
ببین من تاکید میکنم، «شهوت‌روندن دزدکی»، کاری به دین نداشتم تو این مورد.
تو فقط چیزی میتونه به صلاحت و کمکت باشه که خانواده‌ت در جریان باشن. و گرنه شک نکن که مثل سگ پشیمون میشی. دقیقن مثل سگ.

اه
من نمیدونم چرا بعضی ها همش باهام دعوا میکنن؟!
خب منم یه دختره با کلی احساسات و کمبود محبتم شدید و کلیییییییییییی نیاز جنسی

خودم سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ق.ظ http://porpot.blogsky.com/

ببین به من ربطی نداره که چیکار میخوای بکنی، منو جلوی آزادی انتخاب تو رو نگرفتم، فقط اونچه شرط بلاغت بود با تو گفتم! خواه پند گیر خواه ملال.
همین که میگی خدا کمکت نمیکنه و اینا، الان من و بقیه اینجا بهت میگیم نکن، اینطور باش، اونطور نباش، همدردی می‌کنیم و اینا، اینا کمک خداست؛ و گرنه نه من تو رو میشناسم، نه برام مهمه که برات وقت بذارم (حالا نه من نوعی، هر کی!)

اولا خیلی بداخلاق گفتی
دوما میدونم که همه اینا کمک خداست ولی دلم میخواد دیگه.....

ریحانه دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام عزیزم

واقعا بهتون تبریک میگم

به یاد این آیه افتادم

ان الذین قالوا ربناالله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه ان لا تخافوا و لاتحزنوا...
کسانی که گفتند ما با خداییم و سپس استقامت کردند در راه خدا ما بر آنها ملائکه را نازل می کنیم که نترسید و ناراحت نباشید

یادت نره در این امتحانات کم نیاری استقامت کن
تا خدا رحمتش رو برات نازل کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد