من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

مرد من

مرد زندگی من............ 

تنها مرد زندگی من........    

(حرفایی بود که براش گذاشتم)  


خواهشا این شبای قدر یاد من و دل آتیش گرفته منم باشین. از دعاهای شبانه روزی خودم که به جایی نرسیدم. مگر با دعاهای شما

نظرات 31 + ارسال نظر
NeSHoM پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام عزیزم
به صورت اتفاقی وبلاگت رو دیدم
من هم ناراحت شدم وقتی شرایط روحیت رو فهمیدم، امیدوارم زودتر به آرامش برسی
چند تا نکته میگم شاید به دردت بخوره، البته اگه جدّی و صادقانه بهشون فکر و عمل کنی
1- برای شاد بودن هیچ وقت شرایط پیرامون ما حرف اول و آخر رو نمی زنه. در بهترین شرایط هم میشه آدم دپرس باشه و در بدترین شرایط هم میشه سر کیف باشه. اســــــــــــــــاســــــــــا :)) رمز شادی در وجود خود انسانه نه در بیرون. بله! شرایط بیرونی ممکنه به عنوان کمک کار باشه ولی هر کس میتونه خودش شادی رو برای خودش به ارمغان بیاره
2- اگه احساس می کنی تنهایی و دلتنگی، به جای گله و شکایت سعی کن منطقی فکر کنی. خودت رو واکاوی کن، ببین چه خصلت هایی داری که دیگران رو از تو دور میکنه، چه خصلت هایی داری که خوبن ولی چون هنوز برجسته نشدن و دیگران خبر ندارن، نمی تونه دیگران رو جذب خودش کنه؟
خلاصه باید به فکر تقویت ابعاد وجودی خودت باشی، چه از لحاظ ظاهری ( مثلا تر و تمیز بودن، منظم بودن، خوش بو بودن و... ) و چه از لحاظ روحی و روانی ( خوش برخورد بودن، مثبت اندیش شدن، انرژی مثبت داشتن و دادن، خلاقیت ورزیدن، مهربونی کردن و... )

به هر حال سعی کن منطق و عقل رو بهش بیشتر بها بدی
یعنی حتی اگه می خوای با یه پسر رابطه هم داشته باشی، سعی کن تمام جوانبش رو بررسی کنی و عاقلانه تصمیم بگیر و نه صرفا از روی احساسات. عواطف و احساسات هم باید در چهارچوب عقل و منطق باشن

دوباره روی این نکته تاکید می کنم سعی کن ابعاد وجودیت رو تقویت کنی، با مطالعه، پشتکار، کارهای هنری، فکری، اطلاعات عمومی و کلا مسائلی که برای دیگران و همچنین خودت جذّابیت داره.
امیدوارم همیشه از درون شاد و سرحال باشی
محسن

نکرت پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.aloode.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی داری شکسته بال جان
منم التماس دعا دارم
:)

محراب پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com/ئثاقشذ

سلام
من واقعا متاثر شدم نمیدونم چی بگم به خدا
ولی ببین زندگی ما هر قسمتش یه دورانی که باید بگزره
همه ی اینا میگزره بخدا همشون تبدیل به خاطرات خوب و بد میشه
اصلا نباید به گزشته هم فکر کرد
خوب ببین من واقعا خوشحالم که تو هنوز پاکی خودتو حفظ کردی این خیلی خوبه
اما باید یکم صبور باشی بیخیال باش
مشکله تو اینه که کم طاقتیو خیلی به این چیزا فکر میکنی

من خودم واسه هر چیز که میخواستم عجله می کردم اما به خدا بهش نمی رسیدم
از وقتی بیخیال شدم خلاصه بهش میرسم یه ضرب والمثل که میگه دیرو زود داره اما سوختو سوز نداره

صبور باش به خدا توکل کن تو ته قلبت خدارو دوست داری انکار نکن
از قالبت خیلی خوشم اومد که عکس قرآن گزاشتی
برات دعا میکنم
فعلا

mer30

سمیرا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ http://seraphic.blogsky.com/

به خدا ازدواج آش دهن سوزی نیست ... خوشبختی تو وجود خودته نه محیط پیرامونت . باور کن.

برو مرفه بی درد

میوسا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ http://miosa.blogsky.com

امیدوارم هرچی زودتر مرد زندگیت که برات بهترینهارو داشته باشه بیاد سراغت....

ناراحت نباش همه چی درست میشه

ستاره(لیلی و مجنون قرن 21) جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ق.ظ http://setare6114.blogfa.com

سلام عزیزم
نه بابا
قهر چیه؟؟؟
فکر کردم خواستی خصوصی بزاری یادت رفته تیک خصوصیشو بزنی!
نه اینکه یه کم محتوی کامنتت خصوصی بود، واسه همین اینجوری فکر کردم.
دیگه از این به بعد هر چی نوشتی تایید میکنم.

چرا این شکلکای بلاگ اسکای اینقدر بده ؟؟؟!!! یه بوس نداره که بوست کنم

:-*

رحمانی جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ق.ظ

من هم برات الان دعامی کنم شاید یادم رفت.محتاج دعای همگی هستیم.

ملیسا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.melisayesam.blogfa.com/

سلام عزیزم غصه نخور خانومی توکل کن به خدا

باشماق جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ http://bashmagh.blogsky.com

سلام
شاه عباس روزی از در امام زاده ای می گذشت دید یک عده کور کچل و شل خودشونو به در امامزاده بسته پرسید اینا اینجا چه میکنن گفتند دنبال حاجت و شفا هستن گفت چند وقته خودشونو ایجاد بستن گفتند بعضی ها چند روزه بعضی ها چند ماهه شاه عباس گفت من میرم برمیگردم اگه شفا نگرفته باشن گردن همه را می زنم برفت و برگشت دید همه رفتن گفت پس چیه شدن گفتن شفا پیدا کردن و رفتن
شاه عباس گفت چون از ته قلب از خدا شفا نخواستند ولی چون من اونا را به مرگ تهدید کردم قلبا از خدا شفا خواستند و گرفتند
فردا چزء 19 ایشا الله به نیت تو می خوانم

واقعا؟!!
مرسی بابا جون
خیلی مرسی

لیلا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ http://leilaamiri.blogsky.com/

سلام
خانوم اجازه؟!
از حرفم ناراحت شدی؟؟؟؟

از کدوم حرفت؟!!
من که یادم نمیاد ولی فک نکنم چیز بدی گفته بودی!!!!!

فرشته جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ http://parlaparlarblogfa.com

ناراحت نباش همه چیز درست میشه

نمیدونم والا

کسما جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام و طاعاتتون قبول حق

نگاه سبزتان دریچه ایست به زندگی دوباره ممنونم که با نگاه سبزتون به این کمترین زندگی دوباره می بخشید!

یا علی دلداده ی کوی توام مستم و دیوانه ی روی توام

این ندا خیزد ز سر تا پای من یا علی تنها تویی اقای من

این غلام خود نما مولا قبول هر چه هستم جان زهرای بتول

بشنو از دل بشنو از جان یا علی دوستت دارم به قران یا علی

کاش میشد در کنارت زد نفس کاش میشد پرکشید از این قفس

کاش میشد با تو بودم در جهان خاک نعلینت کشم بر دیدگان

کاش بودم ذرهّ ای در دامنت وصله ای بودم بر ان پیراهنت

بی تو دنیا را نخواهم یا علی کلّ عقبی را نخواهم یا علی

با تو بودن شد برایم سرنوشت در کنار تو بود ما را بهشت

مهر تو خوشتر زهر جنت بود با تو بودن بهترین منّت بود

یا علی ما را غلام خود بخوان در برت این ذرّه را قابل بدان

خلق نالان و عزادار تواند گر بخواهی جملگی یار تواند

جمله مشکی پوش بهر ان سرت زار و نالان در کنار بسترت

اشک چشمم بهر تو جاری شده دل نگر اماده ی یاری شده

کن قبول این جان ناقابل علی تا شود لطفت مرا شامل علی

خود نما این نوکری ما قبول شیعه ام کن جان زهرای بتول

لطف تنها لطف تو بر سر بود در دو دنیا یار ما حیدر بود

شهادت تنها عادل دنیای فانی را به شما دوست خوبم تسلیت می گویم

من و خاطره هام جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.mohsen-maleki.blogfa.com

سلام دوست خوب و با احساس من. گفتم یه سری بهت بزنم ببینم حالت چطوره؟ من امشب حتما واست دعا میکنم
از خدا میخوام هرچی میخوای بهت بده.
تعارف نکردم حتما دعا میکنم تو هم من رو دعا کن
....

مرسی

اکبر جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.golhaieehsas.blogfa.com

سلام لطفا از وبلاگ بنده هم دیدن بفرمایید.

بله ولی کاش یه دو کلام بیشتر میحرفیدی

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام
امیدوارم بختت باز شه
با دل شکسسته ات برای من هم دعا کن تا شوهر دیگه به من خیانت نکنه. اگه خواستی به ای میل نامه بده تا همه چیز برات بگم .

حتما ولی فعلا کار دارم

کوثر شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ http://dokhtareshaghel.persianblog.ir/

سلام قالب نو مبارک .
محتاجیم به دعا

thx

سمیه سادات و حامد شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام عزیزم
دیشب تو مسجد خیلی یادت بودم برات دعا کردم باور کن
انشالاه که به زودی زود و به حق این شبهای عزیز دلت شاد بشه

توکل بخدا داشته باش

مرسی عزیزم
راستی شما وبلاگ نداری؟؟!!!

یک زن متاهل یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ http://moteahelane.blogfa.com

سلام
سر فرصت میام و پست های دیگه رو هم میخونم.
ناراحت نباش
آدم می تونه در تجرد هم دوران زندگی خوبی داشته باشه

نمیشه
باور کن

پرستو یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ق.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

همیشه مطمئن باشید که هیچ چیز در این دنیا اتفاقی نیست

در درون هر چیزی که پیش میاید رازی نهفته است

ای بابااااااااااااااا

سمیه سادات و حامد یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام عزیزم
من از طریق وبلاگ آقا محمد و زهرا خانوم با وب شمااشنا شدم
وب دارم
ولی دیگه آپ نمیکنم
اگر خاستی با ایمیلم تماس داشته باش
امشب هم میرم هیأت
برات دعا میکنم
راستی اگر قم رفتی برو قبرستان شیوخ
سر مزار میرزای قمی
اونجا خیلی حاجت میده
موفق باشی گلم

هیچچچچچچچچچچچچچچچ کس حاجت نمیده
مخصوصا مال من رو

فائزه یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

بابا چرا اینقدر آویزون بازی درمیاری؟ منم 22 سالمه اما فعلا درس برام از همه چی مهمتره. به هرحال حتی اگه قصد ازدواج هم داشتم اینقدر مثل تو خودم و به آب و آتیش نمیزدم و جلف بازی درنمیاوردم. مشکل تو فقط نیاز جنسیه انگار.
مگه همش چندسالته؟ به نظرت دیر شده برای ازدواجت؟ زشته به خدا. آبروی هرچی دختره رو بردی با این کارا
بعد تو هزارتا پستت ناله کردی که ای وای هیچ مردی تو زندگیم نیست و... بعد تو یکی دوتا پست نوشتی آقای بی اف و سکس چت و...؟ هرکاری میخوای میکنی بعد میگی هیچ مردی تو زندگیم نیست؟ مذهبی هم هستی؟
فقط دنبال ارضا شدنی انگار. خب برو صیغه کن. تو گول سرچ کن ازدواج موقت در عرض سه سوت برات کیس پیدا میشه.
امیدوارم دست از این کارا برداری و بچسبی به کار و زندگیت

گمشو بابا وقتی حس من رو نمیفهمی پس الکی دری وری نگو
مزخرف
با اینکه همیشه دعا میکنم حس من رو هیچ کس نفهمه ولی امیدوارم به عینه ببینی حس من رو مخصوصا........
استغرالله
با اینکه دلم رو شکوندی ولی باز نمیخوام بد دعا کنم
مگه مجبور بودی بخونی
نمیخوندی خب

فائزه یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ

لحنم خیلی بد بود میدونم. ولی منظور بدی نداشتم. میخواستم بگم بهتره ماها تو این سن بچسبیم به درس و کار. چون به نظرم اینطوری موفقتریم. کلاً هم تجربه به من ثابت کرده که وقتی رو یه چیز الکی پافشاری میکنم نمیشه و به محض اینکه بی خیالش میشم برام اتفاق میفته. ازدواجم همینه به نظرم. درست وقتی که انتظارشو نداری موقعیتش پیش میاد. فکر میکنم اگه توجهت به کار و درس و خودسازی خودت باشه خدا هم تو جنبه های دیگه هواتو داره. این عقیده ی منه.
باز هم معذرت میخوام. ببخشید بابت لحن بد و گستاخیم

پویا رضایی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ http://kingbijan.blogsky.com

عالیه من لینکتون کردم ممنون میشم اگه شما هم این کارو بکنی

قبل اینکه بگید لینک شده بودید

معشوق محجوب یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.mashooqemahjoob.parsiblog.com/

سلام دوست عزیز
طاعات و عبادات قبول.
اتفاقی اومدم به وبلاگت نوشته هات یه جورایی مشکلات خیلی از دختران مجرد و باایمان و پاک این سرزمینه.
تصمیم گرفتم تجربه های مجردیم را در اختیار دختران خوب و مومن قرار بدم.
خوشحال میشم به من سر بزنی شاید بتونم کمکت کنم.

من واقعا نمیتونم ....
اینکه متاهلایی که نفسشون از جای گرم بلند میشه، بیان و حرفایی از روی شکم سیری بزنن

معشوق محجوب یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.mashooqemahjoob.parsiblog.com/

دختر خوبم اولا از کجا میدونی متاهلا بی دردن؟!
ثانیا متاهلا هم یه روز مجرد بودن مثل شما.
دعا کن همه ی مجردا متاهل خوشبخت بشن و همه ی متاهلا هم خوشبخت بمونن اینجوری بهتر نیست؟!
چرا میگی به هر کسی راضی هستی؟!
مگه شما یک انسان نیستی؟! پس چرا برای خودت ارزش قائل نمیشی؟!
چرا با خدا دعوا میکنی؟! اول از خودت شروع کن!
ببین کجای کارت ایراد داره!
یعنی تو میخوای به هر قیمتی ازدواج کنی؟! اصلا برات مهم نیست خوشبخت بشی یا بد بخت؟!
مطمئنم هنوز خدا رو دوست داری اگه اینطوری نبود به همه التماس دعا نمیگفتی تو این شبها....
به هر حال این شبها بهترین فرصته بری در خونه ی خدا و ازش عذر خواهی کنی و بخوای برات بهترین ها رو رقم بزنه چون تا خدا نخواد هیچکدوم از بنده هاش نمیتونن برات کاری کنن...


نمیدونم دعا کنین
دعا کنین درست بشه
دعا کنین درس شم
دعا کنین آدم شم
و همه اینا با ازدواج حل میشه
نمیدونم چرا...........
خواستم بیام وبلاگت ولی باز نمیشد

کامیاب دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ق.ظ http://stonehearts.blogsky.com

سلام
مرض نداشتم... چاره ای نبود... باید میرفت...

مرض نداشتم... اما باید قبول میکردم

مرض نبود اجبار بود...

متاسفم...

نمیدونم ولی گاهی ما آدمها خودمون کاری میکنیم که تنها میمونیم

پرستو دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

salam akhei ramz mikhai ??

نمیدونم عسیسم
آخه میام بعد میمیرم از حسرت

پرستو دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

Are azizam tahesh asheghone mishe nakhoni behtare benazaram


ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا

فاطمه دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ http://sky-line.blogsky.com/

حتما دعات میکنم ناراحت نباش
تو هم مارو دعا کن!
آپم بدو بیا

فاطمه دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://sky-line.blogsky.com/

بدو بیا جواب نظرت رو بخون

باشه

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

موقع اذان است همین الان دارم برات دعا می کنم ایشا الله تو زندگی خوش بخت بشی و آرزو هایت بر آورده بشه
بابایی

وای بابایی دوستت دارم یه عالمه
بوس بوس
اولا مرسی بابت دعا
دوما اندازه خررررررررررررررر کیف میکنم وقتی میگین بابایی یا دخترم و.....
خب ندید بدیدم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد