من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

مجردی

عجب عالمی  داره این دوران مجردی 

اگه مجرد نبودی: 

میخواستی وقتی آهنگ دپ گوش میدادی. میخواستی واسه چی گریه کنی؟!  

وقتی بارون میاد. زیر بارون به چه فکری راه بری و دعا کنی؟! Smiley

وقتی دلت گرفت. میخواستی برای چی به جون خدا غر بزنی؟! 

چه بهانه ای میتونس تا این همه باعث شه. صبح تا شب با خدا حرف بزنی؟!  

و به چه بهانه ای معنویتت تا این حد بالا بره؟! 

کی میتونستی تا شب و نصفه شب تو خیابونا بدون هیچ دغدغه ای. آزاد و با آرامش و قدم زنان راه بری؟! 

کی میتونی از ته دل و رهاااااااا قهقه بخندی؟! 

(خدایی کدوم متاهل رو دیدین از ته دل قهقه خنده بزنه؟!) 

کی حوصله داره یه مرد گنده رو تحمل کنه؟!! 

و بعدشم یه بچه دماغ آویزون هی به پر و پات بپیچه و نق بزنه و مجبور باشی ۲۴ ساعته حرفای مزخرفش رو تحمل کنی؟! connie_feedbaby.gif

و در آخر چه چیز میتونس براتون هیجان انگیز تر ازین باشه که مرد تو کی هست؟! 

چه شکلیه؟! چی کاره اس؟! 

عروسیتون کی و کجا و چطوریه؟!! 


 

توضیح نوشت: کسایی که با وبم آشنان میدونن که این آپم مزخرفی بیش نیس. فقط باب  دری بری گفتنه و از ته دل بهشون اعتقاد ندارم

نظرات 12 + ارسال نظر
علی یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ http://ipdownload.blogsky.com

سلام با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟

مهسای تنها یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ http://mahsaazizi37.blogfa.com/

واااااااااااااااااااای من خیال کردم منظورت با آپ قبلیه
راس میگیه
زندگی یعنی مجرد بودن
و مجردی یعنی از هر طرف تخت عغشت کشید بپری پایین

یه ضعیفه یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:34 ب.ظ

ولی من خیلی پستتو دوس داشتم و همش راس گفتی
اتفاقا من که آخر وقت از سر کارام و فعالیتام و بیرون بودنام می رم خونه پیش خودم می گم مطمئنا وقتی من و آقام عروسی بگیریم نصفم یا حتی شاید 80 درصدم بشه مال اون و خونواده
البته خیلی به مدیریت خود فرد بستگی داره
و اینکه شاید باورت نشه شکسته بال من همیشه احساس می کردم ازم خوشت نمیاد ..واسه همین سعی می کردم تا جایی که امکان داره مزاحمت نشم
بیشتر اوقات فک می کردم کامنتام اذیتت می کنه و ناراحتت می کنه
واسه همین ترجیح می دادم نیام
نه عزیزم بدون که من خیلی دوستت دارم
و اینکه تا می تونی از مجردیت لذت ببر
خدا خودش مصلحت همه ی ماها رو بهتر می دونه
بوس عزیزم

شاید یکم اذیتم کنه
چون نمیفهمیم
ولی بیا
مثا خود آزاری

یه ضعیفه یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ

از هر طرف تختو مهسا خوب اومد
آفرین بش
کلی خندیدم

تجربه این قسمت رو ندارم اصلااااااااااا

یه ضعیفه یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ

چیکا کنم بیام یا نیام
اگه اذیتت می کنه نیام
چون من نمی دونم کی حرف دلت رو می زنم و خوشت میاد و کی نمی زنم
در کل هر وقت اذیت شدی بگو

باشه
بیا

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ق.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

سلامـــــــ عسیسمــــــــ خوش امدیــــــــــــــــ به به چهــــــــ جالبی و پر از حَقایـــِقــِــــ زندگیـــــــــــ

مهسای تنها دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ق.ظ

شهرزاد دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ق.ظ http://dar888.blogfa.com

شاید اینا که گفتی زیاد مهم نباشه اما الان من یه سری از مزایای مجردی رو میگم که واقعاً مهمه
یه موقع هایی هست که یه حس معنوی بهت دست میده که دلت میخواد فقط با خدا حرف بزنی و از اون سکوت و آرامش و معنویتت لذت ببری اما همسری فکر میکنه تو ناراحتی و تمام تلاشش رو میکنه تا تو رو شاد کنه مثلاً میاد از سر و کولت بالا میره اما اگه مجرد باشی ...

یه موقع هایی هست که تو محل کارت خیلی خسته ای وقتی مجردی میای میگی سلام و بعدش میری تو رختخواب اما وقتی متاهلی باید لبخند بزنی محبت کنی و شاید مجبور باشی شام هم بپزی اما اگه مجرد باشی ...

یه وقت هست که انقدر کلافه ای( به خاطر مسائل زنونه) که حوصله هیچ کس رو نداری و دلت میخواد همه رو بکشیاما همسری میخواد باهات خوب باشه و تو رو آروم کنه اما تو نمیخوای میخوای کسی کاری به کارت نداشته باشه همین ! اما اگه مجرد باشی ...
یه وقتایی هست که تو گریه داری و احساس میکنی الان تنها راه آروم شدنت برای مشکل پیش اومده گریه کردنه اونوقت یکی بیاد بشینه جلوت بهت التماس کنه تو رو خدا گریه نکن اما اگه مجرد باشی ...

اینا رو جهت ناشکری نگفتم از اینکه ازدواج کردم و یه همسر مهربون دارم خیلی خوشحالم و همش خدا رو شکر میکنم اما لحظاتی هست که آدم ممکنه به خاطر متاهل بودن نتونه داشته باشه که البته به نظر من میارزه که آدم با کسی که دوستش داره ازدواج کنه و از اون لحظات صرف نظر کنه

مرسی گلم که تکمیلش کردی
ولی قرار نشد قسمت آخرش رو بگی ها
ما هی به رو خودمون نمیاریم که از قسمت آخر نظرت ناراحتیم
شماها هی بزنین تو چشممون
بوس بوس شهرزاد
مرسی از نظر خشنگت

مهدی دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ق.ظ http://hereyes.blogsky.com/

وقتی بارون میاد. زیر بارون به چه فکری راه بری و دعا کنی؟!
اینجاش واقعا عالی بود
راستش میگی دروری ولی به نظرم یه حقیقته
بیشتر دوستام که ازدواج کردن یه جورایی به بی حسی رسیدن دیگه مثل قبل نیستن!! البته شایدم هستن ولی با خانومشون نه با دوستان
ولی اینجوری به نظرم میاد که عالم مجردی خیلی باحالتر از متعهلی هستش
ولی چیکار کنیم دیگه پیش میاد آدم گرفتار یکی میشه دیگه...
البته امیدوارم بعد از ازدواج هم حسا همینجوری زنده بمونه...

خوبیه متاهلی آرامشش و فکر داشتن کسی برای خودش هست

امیر دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ http://amirali-sms.blogfa.com

وممنون ولی خب من همیشه دیر میام نت ندارم
دلمم گرفته
ایشا الله خوش بخت باشن خیلی خوب بود
جون من بازم بیا

مشتبا سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ق.ظ http://bgdahom.blogsky.com

سلام
به نظر من این آپت یکی از بهترین هاست خیلی قشنگ و هوشمندانه تحلیل کردی و واقعا همین هست که میگی پس حالشو ببریم.

مشتبا چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ق.ظ http://bgdahom.blogsky.com

سلام
نظر شهرزاد رو خوندم اونم از دریچه نگاه خودش به نکات قشنگی اشاره کرده بود که قابل توجه آقایان متاهل والبته تلنگری بود به ذهن این حقیر گل پسر شازده پسر (خودم)

آره خوب گفته بود
پس حواست باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد