من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

نی نی خانوم متاهلانه

هنوز خر کیفم

باز خاله شدم (وبلاگ متاهلانه)

البت خاله نتی شدم نه واقعی

باورتون نمیشه چخده خوشحالم

اگه میدیدمش میگرفتم له اش میکردم (البت از روی محبت و خوشحالی)

بعدم نی نی اش که اومد مرفتم هی گازش میگرفتم

نگین دیونم هاااااا خب دوس دارم البته این کارام هم از روی محبته

گفتم من که خودم هیچ خبر خوشی ندارم بگم

حداقل این رو بگم که شمام شاد بشین

عاشقتم عشقم (خانوم متاهلانه)



سوت سوت دست دست جیخ جیخ بوس بوس گاز گاز

ایشالا نی نی ات از این سه حالت خارج نباشه

1 تپل سفید و خوشمل

2- قیافه معمولی ولی با نمممممممممک

3-هرچه خوبان همه دارند. اون یکجا داشته باشه


من با مورد 3 موافقم. جینگولی باشه واسه خودش هاااااااا

ایشالا شکل خاله اش بشه ولی سرنوشتش طلایی باشه

دهنم رو گل گرفتم خانومی 

ولش کنین

نظرات 15 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ

چقد متنی ک زیر درباره وبت نوشتی قشنگه

آره قشنگه
خیلی به من میخوره

سمیرا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

چقد زود به نظرا جواب میدی. برام جالبه

باشماق دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:27 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

مثل خاله اش باشه از هر لخاظ ولی زیاد غصه خور نباشه
قدمش مبارک باشد

آره ایشالااااااااااااا
البته من خاله نتی هستماااااااا

مهسای تنها دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ

قوربون تو خاله نتی بشم الهی
انشالله همیشه خوش خبر باشی گلم
اینم از طرف من
برایت یک بغل گندم ، دلی خشنود از مردم
برایت یک بغل مریم ، که مست از می شوی هر دم
برایت قدرت آرش ، که دشمن را زنی آتش
برایت سفره ای ساده ، حلال و پاک و آماده
برایت یک بغل احساس ، دو بیتی های عطر یاس
برایت هرچه خوبی هست ....
صمیمانه دعا کردم...........عزیزه دل.
عزیزم خوشحالم که خوبی خیلی دوست دارم

و قربون تو دختر
کی گفته من خوبم؟؟؟
کلی هم دپم مهسااااااااااا و پر از اشک

جوجو دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ

مبارکه هم واسه تو هم واسه مامانش..
امیش چیه این جینگول ما؟؟؟

نمیدونم گلم

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

سلآـمــــ بهــ مبآرکشـ بآشهــــــــ
الهــــــ دیگهـ دیونهــــــ ای
من فرصتـــــــ نکردمـ آپــــــــــ کنمـ اگهـ بشهــــ امشبـــــــــ

سمیه سادات و حامد سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.omidzendegi.blogfa.com

سلام
انشاءالله سال خوبی داشته باشی
و به خاسته هات برسی و خدا یه نی نی هم بهت بده
خیلی مهربونی

سلام
خیلی با نمکی
بی خیال بابا
تو نمیدونی ولی من بکل از دنیا بریدم
درون خالیه و پوشالیه
فقط یه ظاهری دارم
همین

سمیه سادات و حامد سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.omidzendegi.blogfa.com

مشکلت اینه که به اون چیزایی که داری توجه نداری
اگر الان تو بیمارستان بودی و مشکل جسمی داشتی اینا رو نمیگفتی و شکر خدا رو بجا میاوردی
وبلاگت رو همیشه میخونم یه بار با خدا خالصانه حرف میزنی یه بار بد و بیراه میگی درونت پاکه هر کاری هم کنی نمیتونی بد باشی فقط ظاهری اینطوری هستی انگار که لج کردی
زمان بذار برای خودت و خدا
ما هم این دوران تو رو طی کردیم و ......
استعینو بالصبر
میدونم از حرفام خوشت نمیاد ولی در کل دختر ناشکری هستی
من هیجکس نیستم ولی از خدا میخام بصیرت بهت بده

:|
این حرفا رو میزنی چون فک میکنی من طبیعی هستم و سرنوشتم معمولیه
نه عزیزم
سرنوشت ام رو با مداد سیاه نوشت و رویش خط خطی کرد

گندم سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ http://ayenehaye-nagahan.blogsky.com/

هر چند خاله ی واقعی نشدی ولی مبارکههههههههههههههههههه


گندمی این روزا خیلیییییییییییی بهم ریختم
خیلی گلم

یه ضعیفه سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ب.ظ

منم تبریک می گم
ایشالله مثه خاله نتیش مهربون و با محبت بشه
ایشالله
منم خاله شما گفته باشم

؟؟!!!

حسنا بانو چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ http://hosnabanoo.blogfa.com

اگه من یه روز دختردار بشم به دخترم این حرفایی که نوشتی درباره وبت رو میگم حتما
بعدم میدونستی خیلی مهربونی؟؟

کدوم حرفا رو میگی؟؟!!!
مهربون یا غیرمهربون چه فرقی داره وقتی....
ولش کن بابا

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

بهـ خآنومـ چی ؟؟؟؟؟؟؟؟

بیزی=busy= مشغول

مهسای تنها پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ق.ظ

آبجی گلم
کجاییییییییییییی؟
خوبی؟؟؟؟؟
چه خبر؟؟؟؟؟؟؟
غصه نخور
این زندگیم میگذره
و مهم گذشتنشه
مطمئن باش امسال سال خوبیه واسه همه تو من

اینجام
در خدمت شما

یک زن متاهل پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ http://moteahelane.blogfa.com

سلام
واای.. چقد ذوق زده شدم این پستت رو دیدم
ممنون

دوستم... ببخش.. شاید حالاها نتونم بیام نت...

سلام
خواهش
وای نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد