من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

این روزها..

این روزها خبر نامزدی یا عقد یا عروسی خیلی ها رو شنیدم و شیرینی هاشون رو خوردم. خیلییییی از دوستام. نمیخوام حرفی بزنم. نمیخوام حتی دلم صداش در بیاد که چرا منی که از همه حساس تر بودم و بیشتر به این شرایط نیاز داشتم این شد سرنوشتم. 

نمیخوام حرف بزنم. حتی جلوی حرفای دلم رو هم میگیرم 

ایشالاااااااا همه خوب باشن

........................... 

 حرفام به دل خودم:

سلام دل خوچمل خودم 

تو فقط مال خودمی 

میدونی تو چقد بزرگی 

خیلییییییی 

کسی تو رو نمیفهمه چون بزرگی 

چون درد کشیدی و خوب و مهربون موندی 

دوستت دارم دلم 

تا حالا کسی بهت این حرفا رو نزده ولی میزنم 

دوستت دارم عزیزم 

یه آهنگه هست مال قلب یخی که میگه: 

دل من خیلی صبوره. صبور.......ه 

دوستت دارم دل صبور و بزرگ خودم

نظرات 9 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ http://pastou.blogsky.com

جمله آخرش خیلی خوب بود

مرسی

مهسای تنها سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ http://mahsaazizi37.blogfa.com//

نمیدونم چی بگم دوسی
آره ما چرا سهممون همش غصه ست دلمونم خیلی صبوره
ما باید قدر دلمونو بدونیم.
آره
دله من خیلی صبوره صبورههههههههههههههههه
انشالله همه اونایی که مزدوج میشن خوشبخت بشن.(آمین)

صبوره. صبور.........ه
ایشالا هر چی میشه طاقتش رو هم داشته باشن
چه خوشی و چه...

باشماق سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

اومدم تا نگی بابای بی معرفتی دارم

مرسی بابایی ولی چرا نظر مرتبط نذاشتی؟؟!!!
چه بابایی دارم من..........

مهسای تنها چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ق.ظ http://mahsaazizi37.blogfa.com//

خوبی دخمل نازم

شما خوب باشی. ما خوبیم
مردم خوش باشن منم یه جور خوشم که اونا درد من رو ندارن
بوووووس

یک زن متاهل چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ

ئه! من این پست رو ندیده بودم! قبلی رو دیده بودم اما اینو الان خوندم
چه خوشگل بود!
خوش به حال دلت
حسودیم شد!


کلا این چن وقته سکوتی عجیب من رو گرفته و حرفی در جوابتون ندارم

مشتبا چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ http://bgdahom.blogsky.com

نوشته تتو دوس داشتم.
به نظرم قلب مهربون جلوه ای از خداست اصلا می دونی عشق دلیلی واسه خلق این عالم بوده و به نظرم خدا اونایی رو که عشق پاک دارن تا لحظه آخر نگه می داره واسه خودش و نمی زاره این عشق که جلوه ای از خودشه آلوده بشه و یا از بین بره.

حرفی ندارم
....
میدونی که سکوتی من رو گرفته

مسافر شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ http://pelake8.persianblog.ir/

مواظب دل قشنگت باش که ترک بر نداره

ترک بر داشت گلم
ترک برداشت که هیچ متلاشی شد و الان این منم در خدمت شما

باشماق یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

همه ما یک بایگانی خاطرات داریم
گاه گاهی که به اون مراجعه می کنیم به بچگی هامون می خندیم و گاه گاهی هم از خجالت سرخ و سفید می شیم
من که حاظر نیستم کسی به آن آرشیو حتی پس از مرگم دست پیدا کنه چه برسه فیلم ازش بسازه

بابایی اون آرشیو فقط از احساساتمه نه خاطرات
بیشتر هم حرفم به خدا و روزگار
همین

doost دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ق.ظ

salaaaaaaaaaammm,man avalin bare ke miam webloget va nemidunam ke chera narahati,manam ie zamani kheili narahat budam,kheiliiiiiii zendegi vasam sakht bud ama alan raziam be hamechiz,hame chiz....! age dust dashti be emailam msg bede ta bishtar rajebesh harf bezanim,shaiad komaket kone.rasti dohtai ia pesar??? khosh hal misham msg bedi...

negaran nabash khoda bozorge...!ino yadet nare...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد