من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

خون دماغ

جدیدا خیلی خون دماغ میشم 

نه بطور شدید هاااااا  

کم به اندازه نصف یه قطره یا یه قطره. طوری که فقط رنگش معلومه. علتش چیه؟؟!!! 

کاش علت اش مردن بود . یعنی میشه؟!!! کاش بشه ولی ما شانس مردن رو هم نداریم 

ایشششش 


 

قبلا ها وقتی استرس داشتم اینطوری میشدم. مثل زمان کنکور و... 

ولی حالا بی دلیله

نظرات 4 + ارسال نظر
بارون خورده .. ! شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ http://baroonkhorde.blogsky.com

انشالله که طوری نیست

ولی من میخوام که چیزی باشه

سارا شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ب.ظ http://shayad1shab.blogsky.com

جلوی افتاب زیاد نرو !
حتما کلاه افتابی بذار
اگرم خیلی دیگه زیاد شد یه مقدار اب تره (همون که از جمله سبزی هاست) رو بریز توی بینی ت خیلی خوب جواب میده من چندسال پیش خیلی اینطوری میشدم فقط اب تره نجاتم داد!
دیگه هم حرف از مردن و اینا نزن!

مرسی گلم ولی اونقدم نیس
بعدشم مردن تنها آرامش بخش منه

مشتبا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ

چیه؟؟؟!!!

doost دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ق.ظ

negaran nabash,torit nemishe,manam hamin moshkelo daram,migan vase khoshkie havast,ama dalile ghateisho nemidunam!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد