من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

شروع نوشتنم

.باز شروع کردم به نوشتن نه اینجا. توی صندوقچه نوشته های سکرت خودم. نوشته هایی که بیشتر بوی ادبی میده. نوشتم از دلی که گذشت از دردهاش. نوشتم از حرفهای دلی که از خواسته هاش گذشت .................................. یه فایل توی سیستمم دارم با پسورد که کلی نوشته های دلم توشه. دوست دارم وقتی ازین دنیا رفتم فقط خوانده بشه. اگرم خونده نشد. مهم نیس. مهم اینه که من حرفامو نوشتم. شاید بشه از بعضی هاشون شعر ساخت. شایدم بشه یه کتاب که اشکاتون رو در بیار :) بوس به همه آدمکها ...........................................................................

ویدیو دست سازم رو دانلود کنین

نظرات 8 + ارسال نظر
خانمـ فانتزیـ جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ

چرا اینجا نمینویسون ماها هم بخونیم

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

وآ خوبـ منظوووور ؟؟
میاوردی اینجا منوشتی پسورد میزاشتی من هکتـ میکردم میخوندمـــــــ


ویدیو پایین صفحا اس

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

آآ کدومـ ویدیو ؟؟؟ این پایین که چیزی نبود

بابا یه کلیپ پایین ترین قسمت صفحه وبلاگم
زیر آخرین پست

مسافر شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ http://pelake8.persianblog.ir/

کاش منم جرات میکردم هچین چیزی بنویسم
راستی منم ویدئو پیدا نکردم
بهترین ها رو برات آرزو دارم

چرا جرات نداری؟!!
خو بنویس تو هم
صب کن شب درسش میکنم کلا قالبم رو و میذارم ببینین
البته برا خیلی ها میل کردم

مهسای تنها شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

الهی بمیرم جوجوم
غصه نخور
انشالله سال جدید سال خوبی واسمون باشه دوسی.
الان میرم کلیپتو ببینم.

بوس کلفت بهت
من بهترین سالم همین امسال بود
جز قضیه...
که اونم یه جورایی خوب بود و باعث شد من عوض بشم

طیبه شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ http://mamalesheiton.blogfa.com/

اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می اورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند

و عید شمام مبارک عزیزم

علی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ

...

؟؟!!!
شما؟؟!!
نه حرفی نه آدرسی
همین؟!!

سورنا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ب.ظ

آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد