من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

خوبیم

اومدم اعلام کنم که حالم خوبه

مشکلات ادامه داره اما من زمین تا آسمون فرق کردم

همین

نظرات 16 + ارسال نظر
س.غفاری شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ http://math91.blogsky.com

سلام خواهر خوبم زندگی را برای خودت سخت نگیر خداهمیشه باماست.

مهسای تنها دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:06 ب.ظ

خدایییییییا خدایاااااااااااااااااااااااا خدااااااااااااااااااااااااااایا شکرت.

باشماق پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ

تو هم شده ای مثل این همسایه بالا سری ما
میره شهرستان چند ماه چند ماه پیداش نمی شه


کلا دیگه پیدام نمیشه

باشماق پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام دخمر گلم
اون هم یک دخمر گل وبلاگی ام است به اسم آنا که مدتی است مثل خودت وبلاگشو تعطیل کرده

بوس بابایی

آبی آسمانی دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ http://almassabi.blogfa.com

سلام
خدار و شکر که خوبید
حالا تغییر رو به بالا بوده یا پایین؟
به عبارتی مثبت بوده یا منفی؟
هر چی هست ان شا ء الله خیر باشه
نظر شما در رابطه با این پستم "چطور یک آدم تبدیل میشه به یک حیوان؟!!!
چه هست؟
می خوام بدونم آیا مواردی بوده که من فراموش کرده باشم و آیا این توضیحات که دادم کامل هست یا خیر
به هر حال از حضور شما ممنون میشوم

سلام
تقریبا میشه گف مثبت بوده

یلدا(گندم) چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:23 ب.ظ http://ayenehaye-nagahan.blogsky.com/

سلام شکسته بال عزیزم،خوبی؟ببخشید خیلی وقت بود ازت سراغی نگرفتم،شرمنده م،ولی به یادت بودم به خدا
خدا رو شکر که خوبی،مشکلات که انگار واسه ی امثال ما تمام شدنی نیست...ولی بازم خدا رو شکر.
موفق باشی عزیزم،می بوسمت.بای

سلام
فدای تو
موفق باشی

sani پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:51 ب.ظ http://www.sani68.blogsky.com

omidvaram zodtar moshkelat raf she va betoni bargardi, montazeriiiiiim

مرسی عزیزم

باشماق شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

یلدا هم اومد و رفت
گفتن دنیا به پایان می رسه که رسید
اصلا معلومه چه خبره

هعی بابایی
دلم گرفته

مینا یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ب.ظ

عزیزم تو23 سالته احساس تنهایی میکنی پس ما که 33 سالمونه وتا حالا یه دوست پسرهم نداشتیم چی بگیم من آدم نیستم من دل ندارم من دلم شوهر نمیخواد من دلم بچه نمیخواد من دلم استقلال نمیخواد برو فعلا خوش بگذرون خیلی زوده برای شوهر کردنت بوس بوس

من 25 سالمه

باشماق جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ

وقتی دلت می گیره سراغ ما می آیی دیگه نه

بی نشان چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ق.ظ http://www.mzp.blogfa.com

ققنوس وار خودتو از دل مشکلات بکشون بالا

باشماق دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ب.ظ

خیلی وقته غائب هستی
حالا دلم می خواد این سئوال را جواب بدهی
حتما سریال زمانه را نگاه می کنی فرض کن این اتفاق برای شما افتاده عکس العمل شما چیست ؟

سلام بابایی
فیلم زمانه رو نمیبینم. مامانم میبینه و من فقط صداش رو میشنوم برای همین یه کم در جریانش هستم
حالا منظورتون از اتفاق چیه؟؟؟
اتفاقی که برای بهار افتاد؟؟؟
یا اون یکی دختره؟؟؟
یا خواهر دختره؟؟؟

باشماق جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ

منظور اگه شما جای بهار بودی عکس العملت چیه بود ؟

والا من فیلمه رو ندیدم که چیزی بگم

adam barfi چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ http://adambarfi71.persianblog.ir/

دلی دارم که هر چندش بیازاری،

نیازارد ؛ نه پنداری که دل سنگ است نـــه

آزردن نمیداند ..

باشماق شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ

یادت باشه
من اولین نفری هستم که بهت میگم
عیدت مبارک

مرسی بابایی
شما تکییییییییییییییییییییی

مهسای تنها دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ http://mahsaazizi37.blogfa.com/

دلم برای اینجا تنگولیده بودا.

بوووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد