من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

من و دلتنگی های دلم

دختری تنها که اینجا خیلی راحت و ناشناس حرفای توی دلش رو میزنه توی این زمونه که دخترا رو زنده بگور میکنن و این قضیه رو نمیپذیرند

نظر سنجی

این پست رو جدی بگیرین لطفا 

دوستان من تو زندگیم یه فقر مرد داشتم که نگو. میدونین که نه بابا نه برادر نه عمو نه پدربزرگ و... و کلا توی یه محیط زنونه بار اومدم. حتی دانشگامون هم پسر نداشت. برای همین از شما میخوام بهم کمک کنین که من شناختم از آقایون صفره 

ببینید میخوام بدونم دخترای جدی و سنگین طرفدار ندارن؟! من خودم مخصوصا بار اول خیلی رسمی با افراد برخورد میکنم و کلا ازون دسته آدمام که ابهت دارن و... 

ولی متاسفانه جامعه جدید ما و یا کلا این جور دخترا رو برای فکر کردن به ازدواج قبول ندارن و دنبال دو دسته دختران 

یا ازینا که گوشه خونه نشستن و کتاب دعا دستشونه 

یا دخترای آویزون 

و منم شدم نسل سوخته 

نه این وری و نه اون وری 

حالا به نظر شما یه دختر باید چطور باشه؟!!! 

من باید با مردا چطور برخورد کنم؟؟!!! 

دارم تصمیم میگیرم و با خودم کنار میام که برم تو دسته دوم 

تنها راه چاره واسه از تنهایی درومدنه 

نظرتون رو بدین که شدیدا نیاز دارم بهش

نظرات 44 + ارسال نظر
آن نیستم که باید بود دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ق.ظ http://perhaps-me.blogsky.com

به نام او.

سلام
خوب به نظر من شما باید اول خودت رو باور داشته باشی.
یک آدم مذهبی وقتی خودش رو باور داشته باشه می تونه بهترین باشه و خیلی طرفدار داشته باشه.
آره پسرای کمی میرن دنبال یک دختر مذهبی که باهاش دوست شن اما همونا که کلی دوست دختر دارن میگن واسه ازدواج میریم یک پاک و بی قل و قشش رو میگیریم.
خودم از خواهرش شنیدم..

همیشه به خودت اعتماد داشته باش.

من قبلا فکر میکردم پسرا دخترایی رو میگیرن که با هیشششکی نبودن ولی عوض شده جناب
دیگه اینطوری نیس
حتی پسرای مذهبی دنبال داف و... هستن
دنبال دختری که بهشون بچسبه

آن نیستم که باید بود دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ق.ظ http://perhaps-me.blogsky.com

الان که خوندم مطالبت رو فهمیدم در کل مذهبی نیستی.. یا نمی دونم شایدم هستی و من اشتباه می کنم.
اما من جواب همین سنگینیت رو با پسرا بهت گفتم و میگم ادامه بده.. خشن نباش.. هم ابهت داشته باش.

موفق باشی.

آن نیستم که باید بود دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ق.ظ http://perhaps-me.blogsky.com

خدا رو داری شک نداشته باش.
هم دوستت داره..

هم به یادته..

فقط تو نباید فراموشش کنی..

همین.

خدایی که دوستم داره ولی کاری برام نمیکنه
چه خداییه؟؟!!!
معلومه دوستم نداره

آن نیستم که باید بود دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ق.ظ http://perhaps-me.blogsky.com


اگر در دنیا، خودت را مهمان حساب کنی و حق تعالی را میزبان، همه غصه ها می روند. چون هزار غصه به دل میزبان است که دل مهمان از یکی از آنها خبر ندارد

آن نیستم که باید بود دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ق.ظ http://perhaps-me.blogsky.com

دانشجویی به استادش گفت:
استاد! اگر شما خدا را به من نشان بدهید عبادتش می کنم و تا وقتی خدا را نبینم او را عبادت نمی کنم.

استاد به انتهای کلاس رفت و به آن دانشجو گفت: آیا مرا می بینی؟

دانشجو پاسخ داد: نه استاد! وقتی پشت من به شما باشد مسلما شما را نمی بینم.

استاد کنار او رفت و نگاهی به او کرد و گفت: تا وقتی به خدا پشت کرده باشی او را نخواهی دید!

خیلی حرف زدم..

خدانگهدار

مهراز دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ق.ظ http://www.yari68.blogfa.com

سلام.
من یه ژسرم هر سوالی داشتید به عنوان داداش کوچیکتر شما جواب میدم ...
دخترای اویزونو همه بخواطر..............میخوان...
دخترای دعا به دس هم همه پسند نیستند...چون همه کس نمیتونه باهاشون بسازه...
ممونه دسته سوم که شما در اون قرار دارید و من به شما تبریک میگم...
به خدا خود من چندتا مورد و رد کردم برا ازدواج چون یا تو دسته اول (اویزونن)هستن که اصلا جای فکرکردن ندارن...دسته دوم هم که جای فکر کردن دارن فکر میکنن همه چیز دعا خوندنه...
خلاصه ما در خدمتیم ابجی خانم...
تورو خدا برام دعا کنید که حالو روز خوبی ندارم...

مهراز دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ق.ظ http://www.yari68.blogfa.com

خیلی جالبه.
تو دختر داری از مجردی این جوری سختی میکشی...
من پسرم دارم از مجردیو تنهایی میمیرم...
تو نمیدونی وقتی حال من بد میشه چقدر تلاش میکنم که به گناه نیفتم...
برو خدارو شکر کن که پسر نیستی...
بیچاره شدم میفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟
بیچاره شدم...
دارم میمیرم ...دیگه طاغت ندارم...ثانه به ثانه بهم یه سال میگذره...
فقط دعا کن برام که بنده خدا بمونم...

میفهمت در حد خدااااااااااااااااااا
بدبختی من اینه که هم مثه دخترا پر احساس و عشقولی هستم
و هم مثه شهوتی ترین مردام

کوثر دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ق.ظ http://dokhtareshaghel.persianblog.ir/

من نه دخترهای آویزون رو قبول دارم نه دخترهای خیلی مذهبی .
مطمئن هستم که پسرها هم برای ازدواج همین نظر من رو دارن .
بعد از اینکه کامل خودت رو شناختی ، میانه ی این دوتا باش . حد وسط .
همین .

کلبه ی تنهایی من دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ق.ظ http://kolbeyetanhaiyeman.blogsky.com

سلام عزیزم
این چه حرفیه ؟
همه ی مردا حتی اونا که هزارتا دوست دختر دارن عاشق خانمای سر سنگینن .
شاید دنبال دخترای قرتی باشن ولی هیچوقت دختری که آویزوون و سبک باشن رو انتخاب نمیکنن .
خانم به وقارشه که عزیز میشه گلم

خب منم قرتی نیستم فقط خوش پوشم
حتی چادریم ولی دیگه هیچچچچچچچچچچچچچچ کی دختر چادری نمیخواد
اونم سنگین حتی اگه خوش پوش باشه

هفشجانِ من دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ق.ظ http://hafshejaneman.blogfa.com

سلام خانمی
چرا اینقدر ناراحتی؟
اینقدر فکر خودتو مشغول نکن و غصه نخور
تو وقتی دختر متین و خوبی باشی شوهر متین و خوبی هم گیرت میاد / از هر دستی که بدی از همون دست هم پس میگیری
مطمئن باش مردا هم از دخترای جلف بدشون میاد درسته دنبالشونن و باهاشون هستن اما فکر نکن بخاطر خودشون میخوانشون .
چنین دخترایی ارزش خودشونو خیلی پایین میارن .
تو دوست داری یه مرد هرزه باهات باشه ؟ مطمئنا نه
مردی که دنبال دخترا باشه هرزست
اینقدر ناراحت نباش .
تو دوست داری فقط برای اینکه با پسرا باشی خودتو اینقدر خوار و خفیف کنی و ارزشتو اینقدر بیاری پایین ؟
بعد روت میشه با خدا حرف بزنی؟

متاسفانه یه نگاه بندازی متوجه میشی که پسرا حتی پسرای خوب
دنابل دختری هستن که دنبالشون باشه
و زود خام میشن و میپرن
این وسط علی میمونه و حوض بی ماهی

[ بدون نام ] دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ق.ظ

دوست عزیز حتی بد ترین و بی بند و بار ترین مردها هم برای ازدواج دنبال دخترای نجیب و سرسنگین میگردن. خودت باش!

متاسفانه دوست من دخترا پسرا رو بر زدن چیزی واسه یه دختر که حاضر نیس خودش رو بچسبونه نمونده

حسن ف دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ق.ظ http://pdg.parsiblog.com

با سلام
در زمینه دیده شدن برای ازدواج،هم وبلاگ 02nafar.blogfa دارای مطالب خوبی هست،هم سایت حجه الاسلام شهاب مرادی،هم مشاوره های Tebyan.net و هم سایت های مربوط به ازدواج.

فاطمه دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ http://sky-line.blogsky.com/

نه عزیزم اشتباه نکن باید بهترین راهو انتخاب کنی
تو میتونی با این انتخابت یا به خودت کمک کنی یا اینکه به خودت ظلم کنی
به نظر من تو هر شرایط سختی هم باشی باید باخدا باشی
اون دخترایی که نوشتی کتاب دعا دستشونه هم با خدا هستن هم به خاطر دل پاکی که دارن همه دوسشون دارن جامعه رو بیخیال اگه با جامعه پیش بری به خودت بد میکنی همونطور که جامعه داره به خودش بد میکنه
میخوای بدونی مردا چه جور آدمایی هستن؟
خوب اینو مطمئن باش که عمو و بابا و داداش و پدر بزرگ و دایی خلاصه اونایی که از بچگی باهاشون بودی باهات مهربونن... هیچوقت دوست نداشتن که تو مثل دخترایی باشی که همش دنبال پیداکردن یه دوست پسرن برا سرگرمی خودشون!
اون پسرا که با یه دوست دارم گفتن میخوان دل دخترا رو بدست بیارن باید اینو ازشون بدونی که وقتی اون پسر مثلا به تو تونسته خیلی راحت این حرفو بگه پس به خیلی هایه دیگه هم گفته وآخرشم میذاره میره چون ما دخترا احساساتی هستیم آخرش دل خودمون میشکنه واسه پسرا فرقی نمیکنه اگه هم نرفت باید تو این فکرم باشی که تو زندگی این جور افراد مشکلات زیادی هست مهم ترینش اینکه به هم دیگه اعتماد ندارن از همین اعتماد ندارن باید خیلی چیزا برات روشن بشه......
در ضمن آخرشم اینه حتی اون پسرایی که دنبال همچین کارایی بودن دوست دارن همسر آیندشون یه دختر باحیا و سنگین باشه اونا دوست ندارن همسرشون به غیر از اونا با کسایه دیگه هم باشه و دخترا هم همین احساسو در مورد پسرا دارن!واااای خیلی حرفیدم ببخشید خستت کردم امیدوارم راه عشق به خدا رو انتخاب کنی زود قضاوت نکن خدا گاهی اوقات بنده هاشو امتحان میکنه......

سمیه سادات و حامد دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام عزیزم
اگر خودت و خدای خودت رو باور داری اگر به گریه های شبانه و رازو نیازهای عاشقانه اعتقاد داری
پس استوار باش
این حالتی که الان داری یه جور جدال با وجدان و نفسه
خیلی مراقب باش
مطمئن شدم که توکل واقعی بخدا نکردی چون اگر بود خودتو جز دسته اول نمیکردی
میتونی اعتدال رو رعایت کنی
میتونی تو جامعه باشی و مقید به اصول
مهم اینه که رضایت خدا رو حاصل کنی نه رضایت دلت رو
چون اگر خدا رو راضی کنی خدا تو رو راضی میکنه
من تجربه خودم رو گفتم
نمیدونم چقدر باور میکنی
ولی هر جی برای خدا بندگی کنی خدا برات خدایی میکنه خانومی

ابی آسمانی دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ http://almassabi.blogfa.com

سلام
اول یک پاسخ به نظرتون میدم بعد یک خوهش ازتون دارم
پیامبر (ص) می فرمایند بهترین زنان کسانی هستند که در خلوت با شوهرشان جامه حیا را بدرند و طنازی کنند.
عزیزم اگر قرار بود با بی بندو باری و جلف بازی کار درست بشه حتما پیامبر نمی فرمودند در خلوت ومی فرمودند در اجتماع .
اگر مسلمان هستیم باید از سنت رسول اکرم(ص) تبعیت کنیم نه نظر سنجی و اگر نه که ... و اما بعد
می دونی
دیروز شیطان را دیدم ، در حوالی میدان بساطش را پهن کرده بود ،حال و روز خوبی نداشت میگفت پاساژ ها و مغازه هاشو گرفتن ( آخه می دونی مش رمضون اومده کر کرش را کشیده پایین) میگفت کاسبی خراب ، ولی با تمام توان ، فریب می فروخت. بعضی ها دورش جمع شده بودند. هیاهو می کردند و هول می زدند و بیشتر می خواستند. توی بساطش همه چیز بود غرور ، حرص ، دروغ ، جاه طلبی ... . هرکس چیزی میخرید و در عوضش چیزی می داد. بعضی ها تکه ای از قلبشان را و بعضی پاره ای از روحشان را. بعضی ایمانشان را می دادند و بعضی آزادگی را.... افسوس
نمی دونم ما کی به بساط شیطون مراجعه می کنیم امید وارم دستکم تو این ماه سراغش نریم
راستی منت بگزارین و در مورد
یک مطالبم تحت عناوین "توصیف عشق و برداشت آزاد از زندگی ما" با دقت بخونید و نظر تون را بگین

زهرا ن دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام
عزیزم این همه نگرانی برای چی؟
میدونم سخته و اصلا در این سختی شکی نیست اما امیدت به خدا باشه.
در مورد سوالی که پرسیدی باید بگم شما چی میخواهی؟
همسر مومن و با اعتقاد و یا افراد لاابالی اگر مومن میخواهی مومن باش اگر بی قید میخواهی بی قید باش و این انتخاب خود شماست.
این که پسرها به دختر خوش پوش اهمیت میدن یا چادری و یا ...
اصلا مهم نیست مهم اینه که شما چی میخواهی،بسته به اون چیزی که هستی و عمل کردی خدا برای شما همسر قرار میدهد.
اگر خاستگار یا خاهان نداری دلیلی بر بد بودن شما نیست،شما یک همسر میخواهی که خدا اون را برای شما مقرر کرده و فقط نوع عمکرد شما کیفیت و شکل همسر شما را شکل خواهد داد.
عین آیه قران و وعده خداست که با ایمان ها برای با ایمان ها و کفار برای کفار قرار داده شده اند

کسما دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام طاعاتتون قبول حق

این مطلب یه ظاهر داره و یه باطن مردای ایرانی با دخترهای آویزون راحت برخورد میکنن آشنا میشن، حرف میزنن، گردش و تفریح میرن و به قول نسل جدید حال و حول میکنن و لیکن این ظاهر قضیه است وقتی بهشون میگی این خانم برای ازدواج خوبه به شدت علیه همون دختری که بیشترین وقت را باهاشون گذروندن جبهه میگیرن و اونو رد میکنن باطن قضیه اینکه این جور دخترا را فقط برای حال و حول میخان نه برای زندگی و اتفاقن دخترهای مومن و مذهبی بسیار کم شده و خریدار زیاد داره البته مسائل دیگر را هم باید در نظر گرفت اینها فقط یک بعد قضیه است نه همه ابعاد!

ریحانه دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام
دیگه خسته ام نمی تونم چیزی بنویسم
روی نوشته های قبلیم فکر کن و نظراتت رو بگو

موفق باشی
ان شاالله اگر زنده بودم بازم بهتون سر می زنم

خسته نباشی عزیزم
ببخشید برای هر نظرت ج ندادم
آخه یهو یه هجم زیاد از نظرات برام وارد شد و من فقط خوندم و تایید کردم

یکی دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام
همه دوستان از یه دیدی نگاه کردن که کلا مشترک بود.
اما من می خوام بهت بگم از آینده ای که اگر تصمیم بگیری بری توی گروه دوم.
من کاملا تجربه اش کردم و چون خودم بودم می تونم بهت بگم بعد تو زندگیت داغون می شی.
ببین تو همینی. نمی گم تغییر پذیر نیستی اما همینو دوست داشتی که شدی. حالا به خاطر تنهایی یا هر نوع نیاز دیگه تصمیم می گیری که تغییر بکنی و فرضم بگیر که کردی و با بهترین حالت( خدا شاهده دارم می گم خدا خیلی بهم لطف کرد که بهت میگم. من شاید یکی از بهترین پسرایی که خیلی ها آرزوی رفتار و منششو داشتن آشنا شدم ) اما بعد از یه مدتی حس کردم گم شدم. حس کردم تنهاتر شدم.
ببین این رفتار بیرونی تو یه سری شاخه درونی داره که تو وقتی رفتار بیرونی رو تغییر می دی سرشاخه های درونی سرکوب شده رو می خوای چه کنی. می رسی به جایی که هر چی می خوای بگی از خودت و مشکلاتت که حل کنی با همونی که دوسش داری . می بینی که اون نمی فهمه.بنده خدا تلاش می کنه اما نمی فهمه چون اصلا ظاهر و باطن داغون کرده همو.
اینارو من اون وقت نمی فهمیدم. اون دوران فقط می فهمیدم که نه من اونم که اون بنده خدا میخواد نه اون. من هنوزم عاشق رفتار و اخلاقش هستم اما فکرش. درکش مال نوع من نبود .
باور می کنی با کلی ضربه از هم جدا شدیم؟هر دومون کارمون کشید به روانشناس؟
باور می کنی هنوزم همو دوست داریم اما می دونیم که نمی تونیم کنار هم باشیم؟ باید دور از هم باشیم؟هنوز هم دیگرو قبول داریم به حدی که شاید هنوزم مورد مشورت هم باشیم
اما زندگی.. زندگی فرق داره با اینا
باور کن که وقتی طلب رسیدنت تموم شد تو می مونی وخود واقعی ات و بعد...
پس خودت رو قبول داشته باش و به خدا ایمان داشته باش که خدا هر چی رو جفت آفریده منتهی به انسان اختیار داده که این یه کم تو دست کاری ما مشکل ایجاد کرده
موفق باشی
و شدیدا التماس دعا دارم
و یادت باشه ما انسان ها با امیال و کشش هامونه که امتحان میشیم و شکست در امتحان های این دنیا خیلی وقتا لذتای دنیارم ازمون می گیره
راه تجربه کرده رو تجربه نکن

باران بهاری دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام ،من معمولا جایی نظر نمیدم ولی ایجا یه حس تکلیف بهم دست داد .
اولا بهت بگم حق با توه الان خیلی پسر های دنبال دختر های بی بند و بار هم هستن . ولی اصلا مطلق فکر نکن خیلی های دیگه هم مثل تو میخوان
من هم چند سالی شرایط تو رو داشتم ولی الان به لطف خدا این مرحله سخت رو رد کردم
عزیزم این رو با تمام وجود حس کن که خدا مارو از مادرمون بیشتر دوست داره و به احساس مون رو بهتر از هر کس دیگه ای میدونه پس بدون اصلا تنها نیستی . هرلحظه باهاش حرف بزن اصلا هم خسته نشو . بدون این یه دورانه که تقریبا برای خیلی ها هست . و مدتش رو هم فقط خدا میدونه . حس کن خدا داره امتحانت میکنه سعی کن از این امتحان سربلند بیرون بیای.
پاک باش و خوب باش تا خدا بهترین رو نصیبت کنه عزیزم
راهکاری که به نظر من میاد:
1 -خیلی عبادت کن و یاد خدا باش -مسجد برو -با افراد مومن رفت و امد کن 2- اصلا تنها نمون 3-کلاس های مختلف برو به طوری که وقت فکر های بیخود نکنی و شب از خستگی زیاد خوابت ببره 3-اصلا کتاب ها و فیلم ها یی که میل جنسی و احساسی ات رو افزایش میدن نخون
امیدوارم راهنمایی هام به دردت بخوره عزیزم

mv دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.mv63-90.blogfa.com

سلام دوست عزیزم.ممنون که بهم سر زدی ویادگاری گذاشتی.
عزیزم نمیدونم چی بگم.فقط اینو بگم که تو حکمت خدا شک نکن.نمیخوام حرف تکراری بزنم.اما اگه چند پست آخر منوبخونی تنها یه گوشه از حکمتش رو میبینی.ازکجا میدونی !شاید همین خدایی که ازش گله میکنی برات در آینده بهترین هارو کنار گذاشته.مثلا یه عشق واقعی وپاک.
این بیتم همیشه درذهنت باشه:
هر چه در این پرده نشانت دهند / گر نستانی به از آنت دهند
بازم بهم سر بزن.خوشحال میشم.

من نمیتون با این بیت کنار بیام
نمیتون نداشتن نیاز شدیدم رو تحمل کنم
میدونین این نیاز من مثه چیه؟؟!!!
البته یه نمه بی هدبی مثالم ولی به بزرگی خودتون ببخشید
مثه آدمی که دستشویی داره شدیییییییییییییییییییییییییید
بعد بهش میگن صب کن
یا حالا نرو
خب بنده خدا داره میترکه
بفهمین خواهشا

ستاره(لیلی و مجنون قرن 21) دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ب.ظ http://setare6114.blogfa.com

سلام عزیزم

تجربه ی منو بخون.
اینجا

setare6115.blogfa.com

خیلی وقتتو نمیگیره ، نهایتاً نیم ساعت

اما مطمئنم خیلی به دردت میخوره.

ناصر دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ http://naser-mahdi.blogfa.com/

برو اینقدر مردمو سرکار نزار با حرفات بعد که یه حرفت میزنندم نگو درکم نمیکنید وچیزی نگید<به بقیه بگو وقتی میپرسم اهل کجایی ومشکلتو بگو شاید بتونم کمکت کنم .جواب نمیدی وبحثو عوض میکنی.میتونی راحت بگی نمیگم.پس یه مشکلی داری

تو چرا اینطوری هستی؟!!!!!
این همه آدم اومدن و حرفیدن تو فقط هر بار میزنی آدم رو

میم تنها دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ http://mimtanha.blogsky.com/

خودت باش، کسی‌ هم خوشش نیومد... نیومد که نیومد! اینجا مجسمه سازی نیست!!!

ستاره(لیلی و مجنون قرن 21) سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ق.ظ http://setare6115.blogfa.com

امام حسین (ع) میفرمایند:

"کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه می ترسد گرفتار می شود ."




وقتی میخوای راهتو انتخاب کنی این حدیث امام حسین رو هم در نظر داشته باش.

مرجان سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ

به نظر من هم رعایت حد وسط
ولی کلا به نظرم پسرها دنبال ازدواج نیستن خیلی ربطی به شما نداره دختر خوب
به نظرم آدم باید اونی باشه که خودش دوست داره نه اونی که مردم دوس دارن

سحر سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com

خیلی ام دلشون بخواد دختر به این گلی
خودت باش و خودت را آن گونه که هستب باور داشته باش


مرسی سحری اما کیه که بفهمه

سانی سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.sani68.blogsky.com

فقط خودت باش عوض نشو چون دردی رو درمون نمیکنه و مطمئن باش بهترین کس میاد سراغت

کلبه ی تنهایی من چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ http://kolbeyetanhaiyeman.blogsky.com

سلام عزیزم
یه نگاه به پست جدید من بنداز تا مزه ی داشتن یه مرد محرم رو متوجه بشی

مرجان چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ

تقوا تقوا تقوا
ان یتق الله یجعل له مخرجا
با یک گناه سالها تقوا رو از بین نبریم

ره گذر چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ http://andaruni.blogsky.com

سلام
حرفهای خوبی زدن دوستان.
و من می گم در اینباره باید توکل کرد بر خدا و توسل به اولیائش.
قسمت مخصوصا مهم است خیلی دراین قضیه.
در آخرالزمان دین داری سخت است. قوی باشیم.

همایون چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام
طاعاتتون قبول
شایذ باور نکنید اما کاملا میفهمم چی میگید
من درست برعکس شما هستم
یعنی دور و برم دختر و جنس مخالف که با من محرم باشه نبود جز مادرم که خدا رحمتش کنه
و اتفاقا خیلی هم احساسی و عاشق بار اومده ام
به نظر من همونطور که بعضیا تو اظهار نظراشون کفتن تنها راه صبر و تقواست
به خدا امید و اطمینان داشته باش
درسته شاید الان تو آتیش شهوت و یا حس خواستن جنس مخالف بهتون خیلی سخت بگذره
اما راهش ارتباط از راهی و به هر شکلی نیست
چون اون لحظه ارتباط را وقتی رد میکنی و فشار که آروم میشه میبینی که بر خلاف تصور همه نیاز و همه دنیا این نبوده
نمیدونم میتونم منظورمو برسونم یا نه
یه چیز دیگه
توی مسائل مربوط به ازدواج توسل به آقام امام رضا علیه السلام خیلی چاره گشاست و به بهترین شکل جواب میده

همایون چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ

مجددا سلام
راستی یه چیز دیگه که میتونه به شما خیلی کمک کنه اینه خودتونو از هرچی باعث تحریکتون میشه دور نگه دارید
تو اینتر نت دنبال بعضی موضوعای خاص نباشید
تو فکرتون و خلوتتون با چیزای دیگه سرگرم کنید خودتونو
یه جوری که واقعا از اون حس و حال و هوا دور بشید
میدونم سخته اما ممکنه
برای خودتون سرگرمیها و علاقمندیهایی رو دست و پا کنید که بتونید به اونا پناه ببرید و خلوتاتونو با اونا بتونید پر کنید
خیلی حرف زدم یا به قول شما حرفیدم

لیلا پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ق.ظ http://leilaamiri.blogsky.com/

سلام
من میخوام چند کلمه حرف دخترونه باهاتون بزنم.اجازه هست؟
یه کمیشو اینجا میگم،یه کمیشو مجبورم خصوصی بذارم!
به نظر من بهترین کار حد وسط بودنه! اختیار امور به دست کسی دیگه ست! شک نکن که خدا جواب عفت و پاکدامنی و سنگین بودن رو به خوبی خواهد داد.
منم چادریم،منم خیلی سنگین و پر ابهت با مردا برخورد میکنم! قیافه م کلا سرد و اخمو میزنه،و من خودمم نهایت تلاشمو میکنم که با ابهت و متانت برخورد کنم!
من ولی برخلاف شما4تا داداش دارم،و اخلاق پسرا تاحدود زیادی تو دستمه!
اصلا این فکرو نکن که کسی طرف همچین دخترایی نمیاد! به نظر من به همین رویه ای که تا حالا داشتی ادامه بده!
و ادامه حرفا که خیلی مهم هستن رو برات خصوصی میذارم!

آنا پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ب.ظ http://ana_hita.loxblog.com

سلام
دوست عزیز برخورد با مردها خیلی آسونه فکر کن هم جنس خودت هستن
این خیلی خوبه که برخورد اول با افراد رسمی هستی
و خب بعدش اگه از طرف مقابلت خوشت اومد خوب باهاش گرم میگیری اگه ازت مثلا پرسید چند تا خواهر برادرین توام میپرسی ازش شما چی اینا زمینه ای میشه برا آشنایی بیشتر

مهرداد جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

«انتظار خبری نیست مرا
نه ز یاری نه ز دیار و دیاری
باری برو آنجا که تو را منتظرند
در دروز من همه کورند و کرند
قاصدک
ابرهای همه عالم شب و روز در دلم می گریند» م-امید

چه مطلب نظر جمع کنی٬ راستی چرا همچی مطلبی جذابیت داره؟ تو دنیای آدمها چی می‌گذره؟

«راستی آیا خبری هست هنوز؟
مانده خاکستر گرمی جایی -طمع شعله نمی‌بندم- خردک شرری هست هنوز؟» م-امید

حرفهات حقیقت‌های گم‌شده‌ای از جامعه هستن که بزرگ اما سرپوش‌دار هستن و آدم‌های بزرگ ناتوان دیده برش بستن و فقط میشه بهشون گفت:

«قاصد تجربه‌های همه تلخ با دلم می‌گوید که دروغی تو دروغ٬ که فریبی تو فریب» م-امید

عاملش٬ ناهمگونی در حرکت جامعه‌اس٬ همه‌ی بخش‌های جامعه‌ی ایران با هم حرکت نمی‌کنه و با هم واینمیسته لذا پر از تناقض‌ها و آسیب‌هاست و نسلی سوخته که نه بلکه نسلی قربانی زاییده‌ی اون میشه. وای به کوتاه‌بین‌هایی که ساده گذشتن و ندیدن عادتشون شد.

«قاصدک
خوش‌خبر باشی اما اما ...
انتظار خبری نیست مرا» م-امید

همش با شعر ج داده بودی و منم سواتش رو ندارم
بهرحال مرسی از حرفات

یک زن متاهل دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ق.ظ http://moteahelane.blogfa.com

سلام
من کاملا درک می کنم که الان اوضاع سختی داری
اما واقعا می گم... تا جایی که می تونی خودت رو از دوستی و ارتباط های بی مورد با پسرها دور نگه دار
نمی گم بشین توی خونه و کتاب دعا بگیر دستت
اما درگیر این روابط نشو
فقط خودت رو از پا درمیاری و در نهایت به هیچ چی نمی رسی و از خواسته خودت هم دور میشی...

منم دوستی نمیخوام ولی خب تنهام ، اذیت میشم، خیلی همه جوره به وجودش نیاز دارم

علی چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.alone-man.blogsky.com/

سلام دوست ناشناس من
از اینکه به وبلاگم سر زدی ممنونم.دلم میخواد در این مورد باهات حرف بزنم.یه بار فکر نکنی قصدی دارم نه .واقعا خودم هم دلشکسته هستم.از زندگی خیری ندیدم .با یکی دو کلام تایپ شده نمیشه خیلی حرفا رو زد.اگه خواستی برات متن میذارم شاید بدردت بخوره .ولی اینو بدون که مردها اکثرا قابل اطمینان نیستن و بیشتر دنبال خوش گذرونی هستن و بس. مواظب خودت باش تا گول چرب زبونی هاشونو نخوری.
مواظب باش....مواظب باش
منتظر جوابت هستم

کجا متن میذاری؟؟؟
یعنی من چیکار کنم الان؟؟ منظورت از میخوای حرف بزنی رو میگم!!!!!!

ریحانه جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ق.ظ http://reyhaneh40.com

یه مرز خیلی ظریف هست بین متانت و سردی.پسرا از دخترایی که همیشه بی دلیل اخمواند خوششون نمیاد ولی سنگینی ومتانت واون ابهتی که گفتید همیشه برای هرپسری با هر تیپ وقیافه ای یه ارزش محسوب میشه.من هم مثل شما یه دختر چادری خوش پوشم. که چادرم را خیلی دوست دارم وخودم به دور از هر اجبارو یاسنت گرایی ای به اون رسیدم وانتخابش گردم.روحیه ی فوالعاده شادی دارم وکلا رفتارم خیلی گرم وصمیمیه.توی دانشگاه همه من را به عنوان یه دختر فعال پرانرژی خوش برخورد کاملا مذهبی میشناسند .با پسرای خیلی زیادی رابطه ی درسی و کاری دارم ویادم نمیاد هیچ وقت براشون اخم کرده باشم ولی همیشه از رابطه ها و بر خوردام راضی بودم و خوشحالم که توی دانشکده ای که همه دخترا وپسرااز ترم دوم همدیگر را به اسم صدا میزنند من هنوز که هنوز است "خانوم موسوی" ام!
همون مرزی که گفتم.قرار نیست بداخلاق وسرد برخورد کنی ولی همیشه حواست به اود حریمی که خدا بینتون گذاشته و گاهی با یه شوخی نابه جا میشکنه باشه.من حتی وقتایی که موقع صحبت با همکروهیم طبق عادتم با هیجان گوش میدم و شاید حتی لبخندی هم گوشه لبم باشه ولی باز متانت و سنگینیم خدشه دار نمیشه.توی صحیت کردنت اقتدار داشته باش.محکم وصریح صحبت کن.به طرفت خیره نشو و بدون که هیچ چیز دوست داشتنی تر از یه نیگاه محجوب و حریم شناس نیست.
خودت باش و طبیعی رفتار کن. مسیله را برا خودت بزرگ نکن وبذارمعصومیت دخترانه ای که توی وجود تو هست خودش رفتارت را شکل بده.به فکر این نباش که چه جوری محبوب پسرا بشی وبدون کلید همه ی قلبا دست خداست...
دیگه هم برا خودت از این تقسیم بندی ها و فلسفه بافی ها نکن .من هم با وجود حجاب کامل وچادرم و آویزون نبودنم تا حالا نه فقط از توی مذهبیای دانشگاه که از بین همون پسرایی که دورشون را یه عالمه دختر قرتی گرفته تا حالا کلی خواستگار داشتم! نمیدونم شاید هم توباید دوباره برگردی و این بار حجابت را رفتارخدا پسندانه ات را تمام اعتقاداتت را با تمام وجود انتخاب کنی! دلم میخواست کمکت کرده باشم نمیدونم تونستم یا نه!
موفق باشی...

داود یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.harimegol.mihanblog.com

سلام . سوالتون رو خوندم . اما دلم می خواد بگم که ای کاش از اون دختر اولیهایی می شد که نوشتید البته نه به اون شدتی که شما نوشتید ولی با خودم گفتم شاید نتونی از اون اولی ها بشی میدونی چرا ؟چون اونا توی کارشون با خدا معامله کردند گفتند خدایا سختی چادر ودینت و نگاه بعضی از انسانهای بی دین رو تحمل می کنیم تا از نگاه تو خارج نشیم . اون خیلی با خدا معامله جالبی کردند .گفتند خدایا دنیا هر روز در حال عوض شدن وما هر روز در حال پیرشدن .خیلی ها بودند ومردند .ایا ارزش داره که بخاطر این دنیای هر روز در حال تغییر یا بخاطر یک لبخند و یا یک شوهر ی که معلوم نیست زندگی من با اون اصلا خوب بشه یا نه در برابر تو و قران تو وپیغمبرت بایستم و وو.نه خواهرم اولی ها خیلی بزرگند اگه در خودت بزرگی دیدی بیا جزء اونا.
موفق باشید.

من نمیدونم چرا همه توصیه به این گروه یا حد وسطش رو میکنن
در صورتی که وقتی پای خودشون در میون باشه و حتی ازدواجشون ازون گروه انتخاب میکنن که به قول شما با خدا معامله نکردن!!!!!!!!!!!!!!

محمد دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام وبلاگ شما رو خواهرم بهم داد همشو خوندم نمیدونم باید چی بگم ولی اینو میدونم حق میتونم بهت بدم ولی بدون تنها نیستی

بله................

شهرزاد یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://dar888.blogfa.com

اگه نظر من رو میخواید هیچ کس چه دخترش چه پسرش از آدم آویزون خوشش نمیاد دختر باید درحین حفظ غرور و شخصیتش مرتب و تمیز و اجتماعی وخوش برخورد باشه اون وقت میتونه دل هر مردی رو ببره سنگین بودن با جدی بودن فرق داره آدم باید تو نگاه کردنش برخورد کردنش حرف زدنش حجب و حیا داشته باشه و مودب باشه .اما بداخلاق و جدی نه .خوش برخورد و مودب .از لحاظ ظاهرم نه اون قدر فشن و جینگیل بینگل . نه انقدر نامرتب و شلخته پلخته . تر وتمییز شیک و ساده . بهترین مدله .
در مورد دعا کردن لازم نیست همیشه کتاب دعا دستت باشه تو خونه وقتی خودت تنهایی سرسجادت دعا هم بکن عزیزم بین خودت و خدا . بقیه هم از تظاهر خوششون نمیاد اونا از رو برخوردت متوجه اعتقاداتت میشن


نه خیرم

ترانه یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ http://taranebahane.blogsky.com

چرا اینا اومدن دارن بهت دری وری میگن آخه ؟
ببین اونجایی که باید سنگین باش
جلویه آدمای بی جنبه منظورمه
جلویه کسی هم که جنبشو داره کرمتو بریز
کی گفته همیشه عصا قورت بدی خواهر من ؟
من ۱۴ سالمه
ولی از ۹ سالگه که شروع کردم به شیطنت خیلی چیزا یاد گزفتم از بودن با پسرا
البته هن.ز باکره ام

ولی توی فامیل جوری وجهه خودمو حفظ میکنم که حتا دخترایه بزرگ تر هم با من مقایسه میشن و همه دوستم دارن
البته میگم خوب یعنی از همه نظر
درس ۲۰
خونه داری و آشپزی ۲۰
قیافه ۲۰
هنر ( موسیقی و اینا ) ۲۰
من حتی موقعیت سکس هم داشتم
ولی این کارو نکردم
نه واسه خدا و این حرفا
از بیخ هیچ خدایی رو قبول ندارم
دین و مذهب من زن بودنمه
به من سر بزن
خیلی دلم میخواد باهات بیشتر صحبت کنم و از این حالت در بیای
یادت نره
:
تو به هیشکی نیاز نداری
تو بهترینی خواهری
بهترین تویه دنیا

جفاتی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ب.ظ

نبینم غصه و ناراحتی
دختر جدیش خوبه جلو بقیه
شوخش با هم دیگه
غصه نبینمااااا
جوجه ی گریه او نشی......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد